LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
2012-10-21,11:59,
Inlägg: #21
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
Hey dude get real. Det finns i princip oändligt med snygga, unika, awesome tjejer. Du investerar mycket mer i er relation än vad hon gör. Du måste gå vidare! Tänk inte på henne
2012-10-21,11:59,
Inlägg: #22
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
Yeah lita på vad vi säger och prova det här nu i ett tag nu sen vänder du tillbaks hit för update

Good luck man!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-21,17:38,
Inlägg: #23
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
Ja det verkar ju genomgående för hela tråden att det är denna väg jag måste ta.
2012-11-10,16:35,
Inlägg: #24
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
russel Skrev:Yeah lita på vad vi säger och prova det här nu i ett tag nu sen vänder du tillbaks hit för update

Good luck man!

Tack som fan för alla tips. Med hjälp av era fyndiga tekniker har det på slutet gått riktigt bra för mig. Tom så bra att jag fått tillbringa ett par nätter hemma hos henne Smile Får de hur det utvecklar sig men det känns bra nu.
2012-11-10,18:51,
Inlägg: #25
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
sphinx Skrev:Tack som fan för alla tips. Med hjälp av era fyndiga tekniker har det på slutet gått riktigt bra för mig. Tom så bra att jag fått tillbringa ett par nätter hemma hos henne Smile Får de hur det utvecklar sig men det känns bra nu.

Grattis! Det är inget fel på att vilja ha en tjej. Problemet kommer då man känner att man behöver en tjej. Nu verkar det som om du är inne på rätt spår. Bra jobbat!

Skulle vara kul och lärorikt för andra om du berättade vad du gjorde. Vad från tråden tog du till dig? Tog du initiativ till att träffas?
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-11-10,18:52,
Inlägg: #26
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
sphinx Skrev:Tack som fan för alla tips. Med hjälp av era fyndiga tekniker har det på slutet gått riktigt bra för mig. Tom så bra att jag fått tillbringa ett par nätter hemma hos henne Smile Får de hur det utvecklar sig men det känns bra nu.

SWEET man, kul att höra! Erfarenhets poäng!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-11-10,18:53,
Inlägg: #27
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
Vagabond Skrev:Skulle vara kul och lärorikt för andra om du berättade vad du gjorde. Vad från tråden tog du till dig? Tog du initiativ till att träffas?

Yeah man Tell Us Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-11-11,13:16,
Inlägg: #28
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
Jepp jag ska berätta vad jag använde mig av. TÄnkte först fråga en annan sak. Någon som varit med om att brudarna är sega på att svara på sms? Hon är nämligen sjukt seg ibland. Det kanske finns naturliga förklaringar men just när vi håller på att planera in något eller prata om något vi ska hitta på, via sms, kan hon ibland vara oerhört seg, vi snackar upp till en timma / sms. Vad kan detta bero på? Vill hon testa mig? Hur hanterar jag detta på bästa sätt?
2012-11-11,13:46,
Inlägg: #29
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
sphinx Skrev:Jepp jag ska berätta vad jag använde mig av. TÄnkte först fråga en annan sak. Någon som varit med om att brudarna är sega på att svara på sms? Hon är nämligen sjukt seg ibland. Det kanske finns naturliga förklaringar men just när vi håller på att planera in något eller prata om något vi ska hitta på, via sms, kan hon ibland vara oerhört seg, vi snackar upp till en timma / sms. Vad kan detta bero på? Vill hon testa mig? Hur hanterar jag detta på bästa sätt?

Har ni haft sex? Du bryr dig och analyserar fortfarande för mycket.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-11-11,15:18,
Inlägg: #30
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
sphinx Skrev:Jepp jag ska berätta vad jag använde mig av. TÄnkte först fråga en annan sak. Någon som varit med om att brudarna är sega på att svara på sms? Hon är nämligen sjukt seg ibland. Det kanske finns naturliga förklaringar men just när vi håller på att planera in något eller prata om något vi ska hitta på, via sms, kan hon ibland vara oerhört seg, vi snackar upp till en timma / sms. Vad kan detta bero på? Vill hon testa mig? Hur hanterar jag detta på bästa sätt?

Haaaaaaaaaaa

99.99% av alla tjejer är sådär, dont think about it
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-11-11,17:32,
Inlägg: #31
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
Hehe! Jo jag känner igen beteendet jag med men jag förstår ändå inte varför de gör på detta viset. Vill de kanske få en att tro att de har bättre saker för sig eller vill de kanske testa och se om man blir orolig? Segar hon sig brukar jag med vänta upp emot 30 min innan jag svarar.
2012-11-11,18:40,
Inlägg: #32
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
sphinx Skrev:Hehe! Jo jag känner igen beteendet jag med men jag förstår ändå inte varför de gör på detta viset. Vill de kanske få en att tro att de har bättre saker för sig eller vill de kanske testa och se om man blir orolig? Segar hon sig brukar jag med vänta upp emot 30 min innan jag svarar.

Ja who knows. Låt det vara och det görs enklast av att DU ser till att ha ett produktivt liv, har bollar i luften som du ägnar dig åt= Du "glömmer" bort henne.

Detta ärju Såklart svårt när man got feelings för henne, endast har 1 kvinna runt sig och är väldigt kåt.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-11-11,19:39,
Inlägg: #33
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
sphinx Skrev:Hehe! Jo jag känner igen beteendet jag med men jag förstår ändå inte varför de gör på detta viset. Vill de kanske få en att tro att de har bättre saker för sig eller vill de kanske testa och se om man blir orolig? Segar hon sig brukar jag med vänta upp emot 30 min innan jag svarar.

Så det blir när man är i scarcity-mode. I början när jag kanske bara hade en eller två tjejer på gång åt gången så väntade jag medvetet med att svara emellanåt och ibland svarade jag inte alls. I det läget så funderar man över saker som hur lång tid det tar innan hon svarar och hur mycket hon skriver osv. Sen när man kommit vidare och har 5-6 tjejer på gång samtidigt så bryr man sig verkligen inte ett skit. Allt det jag gjorde medvetet tidigare är nu naturligt. Man hinner/orkar inte svara på varenda sms, och orkar verkligen inte lägga nån större energi på att fråga "vad hon ska göra i helgen" och liknande.

Det som blir ganska uppenbart är iaf att du är mer needy än hon är och det är inget bra utgångsläge.
2012-12-02,19:15,
Inlägg: #34
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
russel Skrev:Yeah man Tell Us Smile

Ursäkta att jag har dröjt med mitt svar men har haft fullt upp med annat en tid. Hur som helst gick det till slut bra med denna brud. Vi har nu dejtat i ca tre veckor och allt fungerar bra och jag har det underbart med henne. Jag är väldigt tacksam för alla fina tips jag fått och kunna hämta från denna guldgruva. Sammanfattningsvis kan jag väl säga att det visade sig att hon var väldigt djupt intresserad av mig, vilket jag naturligtvis anat. jag var ju själv väldigt tänd på denna brud men var väldigt osäker och velig med tanke på att vi jobbar så tätt i hop. Hur som helst jobbade jag väl på att inte vara för needy och det visades sig vara en vinnande taktik. Den natten hon la in stöten på mig och bjöd hem mig till sig så hade vi suttit på diverse barer. Jag hade flörtat med henne hela dagen men slutade upp med det såfort vi kom ut på krogen. Hon satt mest å pratade med en annan manlig kollega till mig och det verkade som att han trodde att det skulle bli dom under kvällen. Varje gång hon intresserade sig för honom ( kanske var ett test??) och la bort fokus från mig så bärjade jag se mig om i lokalen efter andra brudar, tog mobilen och började smsa osv...så fort jag gjorde detta så var hon tillbaka till mig och ja så höll det på tills hon viskade till mig och frågade om jag ville följa med hem och se hur hon bor Wink
2012-12-02,21:57,
Inlägg: #35
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
sphinx Skrev:Ursäkta att jag har dröjt med mitt svar men har haft fullt upp med annat en tid. Hur som helst gick det till slut bra med denna brud. Vi har nu dejtat i ca tre veckor och allt fungerar bra och jag har det underbart med henne. Jag är väldigt tacksam för alla fina tips jag fått och kunna hämta från denna guldgruva. Sammanfattningsvis kan jag väl säga att det visade sig att hon var väldigt djupt intresserad av mig, vilket jag naturligtvis anat. jag var ju själv väldigt tänd på denna brud men var väldigt osäker och velig med tanke på att vi jobbar så tätt i hop. Hur som helst jobbade jag väl på att inte vara för needy och det visades sig vara en vinnande taktik. Den natten hon la in stöten på mig och bjöd hem mig till sig så hade vi suttit på diverse barer. Jag hade flörtat med henne hela dagen men slutade upp med det såfort vi kom ut på krogen. Hon satt mest å pratade med en annan manlig kollega till mig och det verkade som att han trodde att det skulle bli dom under kvällen. Varje gång hon intresserade sig för honom ( kanske var ett test??) och la bort fokus från mig så bärjade jag se mig om i lokalen efter andra brudar, tog mobilen och började smsa osv...så fort jag gjorde detta så var hon tillbaka till mig och ja så höll det på tills hon viskade till mig och frågade om jag ville följa med hem och se hur hon bor Wink

ÄLSKAR DIG! Du har dig SJÄLV och du är NÖJD med det. Det är allt du behöver i ditt liv. Du har ditt liv och dina mål. Allt annat är en bonus. Du vill ha sköna människor i ditt liv, efter dina kriterier och standards, om de sedan vill eller inte är _skitsamma_ för dig. För du vet att du är GRYM. Det kommer gå bra för dig. Älskar såna här historier!
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-12-02,23:41,
Inlägg: #36
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
sphinx Skrev:Jepp jag ska berätta vad jag använde mig av. TÄnkte först fråga en annan sak. Någon som varit med om att brudarna är sega på att svara på sms? Hon är nämligen sjukt seg ibland. Det kanske finns naturliga förklaringar men just när vi håller på att planera in något eller prata om något vi ska hitta på, via sms, kan hon ibland vara oerhört seg, vi snackar upp till en timma / sms. Vad kan detta bero på? Vill hon testa mig? Hur hanterar jag detta på bästa sätt?

Angående det här så är det mycket möjligt att hon inte vet vad hon ska svara heller, att hon lägger ner massa energi på att försöka svara "rätt". Tjejen kan vara precis lika, eller mer, nervös än vad du är för att skriva fel eller göra något fel. Viktigt att få in dom bitarna i huvet Smile
2012-12-03,00:14,
Inlägg: #37
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
sphinx Skrev:Ursäkta att jag har dröjt med mitt svar men har haft fullt upp med annat en tid. Hur som helst gick det till slut bra med denna brud. Vi har nu dejtat i ca tre veckor och allt fungerar bra och jag har det underbart med henne. Jag är väldigt tacksam för alla fina tips jag fått och kunna hämta från denna guldgruva. Sammanfattningsvis kan jag väl säga att det visade sig att hon var väldigt djupt intresserad av mig, vilket jag naturligtvis anat. jag var ju själv väldigt tänd på denna brud men var väldigt osäker och velig med tanke på att vi jobbar så tätt i hop. Hur som helst jobbade jag väl på att inte vara för needy och det visades sig vara en vinnande taktik. Den natten hon la in stöten på mig och bjöd hem mig till sig så hade vi suttit på diverse barer. Jag hade flörtat med henne hela dagen men slutade upp med det såfort vi kom ut på krogen. Hon satt mest å pratade med en annan manlig kollega till mig och det verkade som att han trodde att det skulle bli dom under kvällen. Varje gång hon intresserade sig för honom ( kanske var ett test??) och la bort fokus från mig så bärjade jag se mig om i lokalen efter andra brudar, tog mobilen och började smsa osv...så fort jag gjorde detta så var hon tillbaka till mig och ja så höll det på tills hon viskade till mig och frågade om jag ville följa med hem och se hur hon bor Wink

Detta är riktigt kul att höra. Grym du är. Grym erfarenhet. Hoppas det går bra för er.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-12-03,15:30,
Inlägg: #38
Hur viktigt är det att visa likgiltighet mot bruden?
Well played och snyggt gjort! Det är sjukt effektivt att börja pilla med annat när bruden tar bort fokus från dig, bara att köra på!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Visa intresse vs. inte visa intresse Nooblet 20 10,328 2012-12-04,19:51
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}