LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bli mer uthålligare?
2012-10-20,13:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-10-20,14:03 av {2} russel.)
Inlägg: #1
Bli mer uthålligare?
På senaste tiden har det blivit allt för bra success med brudar, förra helgen, fredag, lördag och måndag fick jag ligga med 3 olika brudar, så mitt game börjar bli rätt slipat nu.

MEN nu gäller det ju att kunna prestera bra i sängen så man kan hålla de kvar och möjligvis kunna träffa fler gånger. ALLTSÅ samtliga tre brudar så kom jag på typ 1 min haha(även den i måndags då man kunde tänka sig att man kunde hålla på längre just för att man var ny sexad ngn dag innan osv. Den i fredags hade jag ej legat på två-tre veckor)

Jag blir såjävla kåt så jag bara smackar på som ett beast, och skiter fullständigt i om jag kommer eller ej, så den 1:a minuten ärju rätt bra(Högt stönande, märks att hon gillar det etc) bara de att det tar slut där.

När hon rider så är det mycket lättare att hålla sig, och det pågår mycket längre. När man inte är nykter så tar det längre tid också.

Överlag har jag inte sexat mkt i mitt liv, kanske 20-25 gånger, runkar inte och kollar inte porr längre, dock så måste vara mkt man kan jobba på förutom att ligga mer.

Har börjat se igenom "Sex god method" han pratar om nervositet i början vilket jag kan säga att jag inte har några problem med. Är jävligt lugn av mig och avkopplad på senaste tiden vid sängen. Han pratar om andningen, typ djupa andetag, wtf? Sen något med att man kan dra ner på thrustande och typ jobba med hennes höfter fram och tillbaka istället, dunno.

Vad säger ni om detta? PC-muskeln? Några tips?


EDIT: Sen fattar jag att de är andra faktorer som kan spela in för att få henne att njuta och få bra orgasmer osv som, avkoppling från hennes sida, dirty talk etc men numero uno är väll ändå att man kan hålla på och knulla i ett bra tag.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-20,14:17,
Inlägg: #2
Bli mer uthålligare?
ey dude, har lite bråttom så inga sextips nu, men nice! 3 brudar på 3 dagar? inte dåligt, kul å höra. Något speciellt koncept du anser som klickat för dig vilket hjälpt dig väldigt mycket?

Anyway, utöver svaren du får här, kolla google typ "premature ejaculation" or whatever så finns det nog många tips.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-10-20,14:31,
Inlägg: #3
Bli mer uthålligare?
Men kan du inte köra igen efter 5-10min? Jag brukar komma jävligt lätt så jag låter tjejen gå ner på mig tills jag kommer. Sen går jag ner på henne, när jag är taggad igen efter ett par minuter så knullar jag henne. Fungerar jävligt bra och tjejen skiter i om jag kom på 1 min första gången.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-10-20,14:34,
Inlägg: #4
Bli mer uthålligare?
Tänker du på att du inte ska komma för tidigt så är det lätt att komma för tidigt skulle jag säga.. testa att göra henne sjukt våt innan du börjar knulla, så det blir mindre "friktion". Kör spidermangreppet med 2 fingrar i grottan. Smek hennes höfter, låt etc, andas och viska i hennes öra samt kyss henne på halsen. Dirty talk är grymt dessutom! Känner du att du är påväg att komma, dra ut den och fingra henne lite/byt ställning etc, så kan du liksom starta om igen.

Kommer du så vafan, big deal. Kör round 2 istället då kommer du garanterat kunna hålla dig längre!
2012-10-20,14:48,
Inlägg: #5
Bli mer uthålligare?
Evilvalle Skrev:ey dude, har lite bråttom så inga sextips nu, men nice! 3 brudar på 3 dagar? inte dåligt, kul å höra. Något speciellt koncept du anser som klickat för dig vilket hjälpt dig väldigt mycket?

Anyway, utöver svaren du får här, kolla google typ "premature ejaculation" or whatever så finns det nog många tips.

thx man. Yes det lossnade ordentligt. Visserligen var två från nätet, mötte upp på ett ställe snackade inte allt för länge och sen drog hem till mig, en var från klubben. Har tänkt att skriva FR's, iaf två st.

Koncept: Yeah faktiskt har börjat upptäcka mönster nu i mitt betéenden som ger bra respons. Att vara mer laidback är min grej och framförallt att inte behöva prata hela jävla tiden utan att kommunicera via kroppen. Exempelvis säg att det är tyst, ingen har något att säga, något samtalsämne har dött ut eller något, så rör jag mig närmare henne och börjar leka med hennes hår samtidigt som att jag screenar henne långsamt upp och ner, tillsammans med ett retligt léende och ser henne djupt i ögonen. Det är SJUKT ofta jag får höra nu " kolla inte sådär på mig", varav jag svarar med ett "men du är så otroligt sexig" när jag hör de säga de vet jag att jag har kommit långt.

Mitt självförtroende har stigit så mycket att jag börjar tänka att jag kan göra vad jag vill med tjejen typ om jag vill lyfta henne gör jag det, vill jag stryka hennes hår gör jag det, vill jag stå och stirra henne i ögonen som ett psycho så gör jag det (varav hon oftast svarar med detsamma och det blir någon form av arga leken haha) Vill jag kyssa henne så gör jag det.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-20,15:00,
Inlägg: #6
Bli mer uthålligare?
Cruz Skrev:Men kan du inte köra igen efter 5-10min? Jag brukar komma jävligt lätt så jag låter tjejen gå ner på mig tills jag kommer. Sen går jag ner på henne, när jag är taggad igen efter ett par minuter så knullar jag henne. Fungerar jävligt bra och tjejen skiter i om jag kom på 1 min första gången.

Alltså kuken betér sig konstigt ibland, när den har tömt så tar det lite tid och det blir tröttsamt, och har inte direkt bett de jobba upp den så dominant efteråt, istället har man kört på morgonen. Inte alltid dock så men ska nog införa system där.

1. Suga av till jag kommer
2. Värma upp henne ordentligen, spiderman grotta, kanske massage , smeka, dirtytalk, kåta upp i tot 10 min
3. GO GO GO
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-20,15:02,
Inlägg: #7
Bli mer uthålligare?
Bollgrodan Skrev:Tänker du på att du inte ska komma för tidigt så är det lätt att komma för tidigt skulle jag säga.. testa att göra henne sjukt våt innan du börjar knulla, så det blir mindre "friktion". Kör spidermangreppet med 2 fingrar i grottan. Smek hennes höfter, låt etc, andas och viska i hennes öra samt kyss henne på halsen. Dirty talk är grymt dessutom! Känner du att du är påväg att komma, dra ut den och fingra henne lite/byt ställning etc, så kan du liksom starta om igen.

Kommer du så vafan, big deal. Kör round 2 istället då kommer du garanterat kunna hålla dig längre!


Det där har jag tänkt på, verkar vara som en bra idé. Ska köra på det.

Yes brukar få de rätt våta, jobbar spiderman, smek, bla bla rätt bra faktiskt.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-20,15:24,
Inlägg: #8
Bli mer uthålligare?
Jävligt nice att höra. Kan du hålla kvar erektionen efter att du har kommit? Annars pröva att komma en gång när de suger o sen ha sex när den är hård igen.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-10-20,16:05,
Inlägg: #9
Bli mer uthålligare?
Vagabond Skrev:Jävligt nice att höra. Kan du hålla kvar erektionen efter att du har kommit? Annars pröva att komma en gång när de suger o sen ha sex när den är hård igen.

thanks!

njae kanske en liten kort stund, brukar göra så att jag fortsätter att pumpa på även fast jag har kommit, vilket funkar bra inom en viss tid. Dock så lägger jag av rätt snabbt för jag känner att den inte är hård längre och det lär ju hon känna också så det känns bara löjligt lol haha och jag drar ur.

Yes ska köra på det!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-20,16:54,
Inlägg: #10
Bli mer uthålligare?
Bollgrodan Skrev:Tänker du på att du inte ska komma för tidigt så är det lätt att komma för tidigt skulle jag säga.. testa att göra henne sjukt våt innan du börjar knulla, så det blir mindre "friktion". Kör spidermangreppet med 2 fingrar i grottan. Smek hennes höfter, låt etc, andas och viska i hennes öra samt kyss henne på halsen. Dirty talk är grymt dessutom! Känner du att du är påväg att komma, dra ut den och fingra henne lite/byt ställning etc, så kan du liksom starta om igen.

Kommer du så vafan, big deal. Kör round 2 istället då kommer du garanterat kunna hålla dig längre!

+1,också ett plus att man icke blir lika förutsägbar som alla chodes som enbart kör in o ut.

Russel, testat thaoist thrusting? 1 djup stöt, 10 korta, 2 djupa, 9 korta osv. De brukar få mig att inte komma om jag är nära. Sedan är de najs för bruden =)
find it, fuck it, forget it.
2012-10-20,17:36,
Inlägg: #11
Bli mer uthålligare?
TobiasK Skrev:+1,också ett plus att man icke blir lika förutsägbar som alla chodes som enbart kör in o ut.

Russel, testat thaoist thrusting? 1 djup stöt, 10 korta, 2 djupa, 9 korta osv. De brukar få mig att inte komma om jag är nära. Sedan är de najs för bruden =)

Nej fan ingen aning. Tack som fan för hjälp, ska kika, detta kan bli bra Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-20,22:06,
Inlägg: #12
Bli mer uthålligare?
Mitt problem har ofta varit att när jag kör gummi kan jag typ inte komma och utan gummi kan det gå på en minut om jag inte ser upp, särskilt när man är på no-runk.

Vad jag provade förr var just Thaoist thrust i kombo med att byta ställning och det är AWESOME! Kan hålla på i princip hur länge som helst då. Tror det är en kombination av det fysiska samt det psykiska på så sätt att du har tankarna på 1 hård djup stöt och 10 kort, 2 djupa 9 korta osv osv vilket gör att man till viss del får fokus på annat än att bara känna hur jävla skönt det är att trycka kuken i fittan.
2012-10-20,22:22,
Inlägg: #13
Bli mer uthålligare?
Detta är grymt.

thx everybody.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}