LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bitchiga tjejer
2012-10-21,23:16,
Inlägg: #1
Bitchiga tjejer
Hur hanterar ni bäst bitchiga tjejer? Asså otrevlige tjejer, som
Visar jag har inget intresse för dig. Tittar bort. Svarar drygt etc. Ja råsnygga stureplanstjejer helt enkelt. Oftast är det dom jag vill sätta då det är en utmaning. Så tell me hur hanterar man bäst såna tjejer? Hur får man dessa på fall? Tell me Big Grin //Beerpong


Tidigare har jag varit otrevlig mot sådana tjejer. Har funkar ibland men jag tror att det finns en bättre teknik..
2012-10-21,23:26,
Inlägg: #2
Bitchiga tjejer
Ta inte åt dig, its all fine.

Eskalera, få diss, dont care, prata mer, eskalera, diss, ignorera, prata mer, eskalera, diss, ignoera, prata mer, eskalera, yay!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-10-21,23:29,
Inlägg: #3
Bitchiga tjejer
Brukar ha en stabil blick och säga typ "Bitch, du har en fett dålig aura" Du vet girls love that aura shit och ingen tjej vill ha en dålig aura.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-10-21,23:47,
Inlägg: #4
Bitchiga tjejer
Cruz Skrev:Brukar ha en stabil blick och säga typ "Bitch, du har en fett dålig aura" Du vet girls love that aura shit och ingen tjej vill ha en dålig aura.

Haha gillar auran-grejjen. I övrigt som Valle sa, ta inte åt dig. Var unreactive brukar som sagt alltid funka bra. Sen kan det ibland vara svårt att vara helt unreactive och inte falla in i hennes frame och börja chodea osv, särskilt när dom är bitchiga. Bara att försöka vara relaxed, gilla läget och ha kul även om hon är bitchig. Lyckas man med det brukar det gå bra ändå. Och får man feta dissen: Ja whatever?! Glöm och gå vidare, finns 1000 andra tjejer som faktiskt ÄR sköna och uppskattar ditt sällskap!
2012-10-22,00:31,
Inlägg: #5
Bitchiga tjejer
Unreactive, stark frame och klara test. Men tycker personligen att det är ett oattraktivt beteende hos en tjej så lägger hellre tid på andra tjejer. Men visst, är hon riktigt het kan det vara värt att lägga energi på henne. Dom mjuknar oftast rätt duktigt när man tagit sig förbi deras bitch shield också så visst fan kan det vara värt det, men ofta triggas åtminstone jag av utmaningen att kunna få "svåra" tjejer i säng vilket kanske inte är ett så hälsosamt mindset egentligen.
2012-10-28,15:05,
Inlägg: #6
Bitchiga tjejer
Finns även osäkra brudar som leker bitchiga, har en hel del tjejer på facebook som lägger upp bilder på sig själv samtidigt skriver de med stolthet "Think im bad ? Im bad as fuck."
2012-10-28,15:11,
Inlägg: #7
Bitchiga tjejer
*bild med pattar i fokus* "Sorry boys, I'm taken"

1471975 kommentarer från chodes som beklagar sig
2012-10-28,15:41,
Inlägg: #8
Bitchiga tjejer
selected Skrev:Finns även osäkra brudar som leker bitchiga, har en hel del tjejer på facebook som lägger upp bilder på sig själv samtidigt skriver de med stolthet "Think im bad ? Im bad as fuck."

Agree, dom som ska framstå som bitchiga är oftast de osäkraste.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-10-28,15:47,
Inlägg: #9
Bitchiga tjejer
du ska hantera dom precis samma som en brud som ger dig skitbra respons och fuck eyes MED TOTALT JÄVLA TRO PÅ ATT HON ÄR DOWN TO FUCK HOMEBOY

simple as that
2012-10-28,16:06, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-10-28,16:09 av {2} selected.)
Inlägg: #10
Bitchiga tjejer
WALL-E Skrev:*bild med pattar i fokus* "Sorry boys, I'm taken"

1471975 kommentarer från chodes som beklagar sig

Anlednigen ligger bakom dessa sidor och grupper som feministerna och övriga tjejer som startar dessa sidor för att omvandla mannen till en pussy. När en osäker kille ser dessa sidor så blir hans intent annorlunda och han faller i tjejernas frame hela tiden. Sen kommer tjejerna och klagar varför alla killar suger.

http://www.facebook.com/pages/alla-vi-so...ts&fref=ts

Linnea p C-R's blogg skrev hon väldigt bra blogg inlägg angående Bitchighet och att inget annat ligger bakom beteendet mer än osäkerhet. Jag citaterar.

Citat:Osäker på sig själv
Väldigt många ”snygga coola tjejer” är ”snygga livrädda tjejer”. Bakom en mask av smink och styling och en mur av fejkad självsäkerhet gömmer sig en liten rädd tjej som tror att ingen skulle tycka om henne om de såg henne utan hennes tillfixade fasad. Tänk dig vilken mardröm det är; att få massor av uppmärksamhet för ett fejkat yttre men inte lita på att människor kan uppskatta det som faktiskt är du! Varje gång hon får uppskattning för fasaden stärks hennes bild av att hon bara är värdefull när hon är snygg, fixad och tuff. Ibland kanske någon får komma in bakom muren, några tjejkompisar, eller en ”ofarlig” kille som hon inte känner att hon behöver imponera på.


http://www.c-r.se/2012/08/06/4889/


Citat:Har jag en inre bild av att alla killar är svin kommer jag förmodligen inte vara mitt allra charmigaste jag mot dem eftersom jag känner ett behov av att skydda mig och vara på min vakt. Därigenom kommer jag skapa ett beteende hos dem som matchar min förväntning. Om jag istället har grundinställningen att killar är härliga varelser som gör mitt liv och min kväll ännu härligare kommer jag bete mig därefter och skapa sköna möten som leder till mer kul.
2012-10-28,17:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-23,23:42 av {2} tay.)
Inlägg: #11
Bitchiga tjejer
............
2012-10-30,14:29,
Inlägg: #12
Bitchiga tjejer
Hade konversation med en brud, skrev så här "har du några bra egenskaper förutom du ser bra ut?"

hon: "inget du lär få äran att ta del av....Bye"

hur svarar ni i det här läget?
2012-10-30,15:45,
Inlägg: #13
Bitchiga tjejer
du är redan körd, du gjorde nåt fel innan, men du kan gå runt och maca på andra hotties och sen gå tillbaka till henne om ett tag
2012-10-30,16:38, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-10-30,18:34 av {2} selected.)
Inlägg: #14
Bitchiga tjejer
Körd? Neja inte riktig. Hon sa så för jag öppnade henne och sen reframede att det är hon som ska kämpa för o få mig.

Kopierar där det har kopplingen till det hon sa sist.

Hon: mig kan man inte slänga lätt

Jag: dig kan man lätt slänga runt i sängen men sånt snusk ska vi inte gå in på det är för tidigt i vårt förhållande.

Hon: det är för tidigt att prata om förhållande

Jag: sant, du måste jobba lite för det, har du nnågra bra andra egenskaper förutom du ser bra ut?

Hon: "inget du lär få äran att ta del av....Bye"

Hon ville inte känna sig för "lätt" / underlägsen med tanke på jag sa du får jobba lite för det. O innan hon känner sig sårbat så hon dissar först med ett HEJDÅ. Snacka om vilken mes.
2012-10-30,16:59,
Inlägg: #15
Bitchiga tjejer
nice!


.........


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Befrienda tjejer vinividivici 3 1,827 2017-10-30,22:21
Senaste inlägg:: Schlinus
  Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara? tay 38 15,386 2016-07-29,19:07
Senaste inlägg:: kball
  Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara? tay 1 1,392 2015-12-19,16:22
Senaste inlägg:: Parafras
  Hur vill tjejer bli uppraggade? zkitide 13 4,722 2012-05-03,01:16
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}