LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Problem (daygame)
2012-10-24,10:29,
Inlägg: #1
Problem (daygame)
hallå på er allihoppa, är ny på detta forum så jag tänkte att jag slänger in en tråd här!,
Det är så här att jag är ganska ny med seduction och så.. har då nyligen börjat daygejma.. i alla fall det jag har problem med är att det jag har märkt att i den staden som jag har testat daygame, alla sets som jag har försökt öppna (nästan 50%), verkar va så självupptagna med sina mobiler,lyssna på musik och så vidare och det har gjort att jag inte har gått fram... känns dock så ohyggligt attt bara gå fram
Min fråga är alltså.. finns det nån slags av metod eller nån slags grej som ni kan tipsa om som jag kan göra för att det ska kännas bättre och liksom rätt?
eller är det bara hur jag tänker som är problemet?

MVH/ Roppe
2012-10-24,15:51,
Inlägg: #2
Problem (daygame)
Många finner det lättare att börja med något lätt om du har väldig stor AA (rädsla att gå fram) så som att fråga vad klockan e eller vad som helst till en början för att vid senare tillfälle när du blivit mer bekväm börja skruva upp till konversationer osv, steg för steg alltså.
You dont like it? Go fuck yourself.
2012-10-24,16:21,
Inlägg: #3
Problem (daygame)
I vems verklighet lever du i egentligen?

Problemet är nog att du lever i samhällets. Men om du ska komma någonstans här så måste du ha tankesättet att det är helt normalt för dig att gå fram till den där tjejen och kort sagt beordra henne att sluta med allting som hon håller på med och istället fokusera hela sin uppmärksamhet på dig och lyssnar på vafan du vill säga henne.
Inget jävla halvdant utan du ska ha auktoritet i rösten och skit i om du får numret, skit i vad hon tycker om dig.

SimplePickup på tuben har en fel grymma daygames.
2012-10-26,09:22,
Inlägg: #4
Problem (daygame)
Min opener?.. min opener brukar vara sån här situation opener eller vad man kallar det, tillexempel föröka fråga något som är runt om kring om du vet vad jag menar ?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Daygame Dynamo 34 14,283 2013-05-30,18:15
Senaste inlägg:: russel
  Daygame, vad ska jag säga efter att jag har öppnat? Insecureboy 2 1,119 2012-04-02,00:05
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}