LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Du som vill ha ditt ex tillbaka
2012-02-19,21:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-02-22,16:41 av {2} Yellow.)
Inlägg: #1
Du som vill ha ditt ex tillbaka
YouTube- Make Damn Sure Lyrics


Gick in på relationshipforumet idag och såg tre stycken trådar med exakt samma sak, "jag har torskat mitt ex, help me gaaiis!!". Så tänkte skriva mina tips och tankar kring detta. Allt som jag skriver har jag i princip fått från boken Magic of making up av T.W Jackson och dels av egna erfarenheter. Ni som inte håller med om mina metoder, fine, men om ni har åsikter om detta så säg det gärna på ett byggande sätt och inte bara något random trams. De jag skriver här har funkat för mig tre gånger (lol, antar att jag inte är en så bra pojkvän) och även för andra killar som jag hjälpt lite på vägen.

Jag rekommenderar alla som vill ha sitt ex tillbaka att läsa Magic of making up, men eftersom de flesta inte orkar utan vill ha alla sina svar i en forumpost så skriver jag lite halv som halvt här.


[Image: help-wanted.jpg]


"Fan hon dumpa mig, vad ska jag göra? omg min värld går under"
That sucks, ert förhållande tog slut. Antagligen för att du börjat chodea eller något enormt bråk. Tro det eller ej - om det tog slut pga ett bråk så är det nästan alltid lättare att få förhållandet tillbaka än om känslorna bara tagit slut.

När orden kommer "jag vet inte om jag vill vara tillsammans med dig längre" så ska du INTE börja whinea och säga saker såsom:
Men snälla ge mig en chans till, jag kan ändra mig!
Jag älskar dig, jag kan inte leva utan dig!
Skälla ut henne.
Bli full och börja skicka massa konstiga sms och ringa massa fyllesamtal till henne.


Redan gjort någon av de här sakerna? Ye jag tänkte väl nästan det. No probs tho, skriv några rader på msn bara "Du, sorry att jag var lite galen när det precis tog slut. Jag förstår nu att det blir bäst såhär." För om hon hela tiden VET att hon har dig där så kommer hon inte komma tillbaka. Hon ska INTE veta att hon kan lyfta på phonen och säga "kom hit" så kommer du springandes.


"Men nej, det kan jag inte göra, då är ju allt kört!?"
Nej, man måste förlora något för att sakna det. Hon ska förlora dig lika mycket som du förlorar henne, så hon kan börja lägga ner tankar och investera i dig igen. Att våga be om ursäkt för sitt beteende och visa sig mogen är båda attraktiva egenskaper i sig också.

Citat:Du kan inte sakna något du inte upplevt.


"Ja men, vafan ska jag göra nudå?"
Du ska inte prata med henne alls på några veckor. Ta bort henne från msn, inte blocka henne, utan bara ta bort henne så att hon ser att du är online men att du inte ser henne. Så slipper du fundera på om hon är hemma, vad hon gör, om hon är med någon kille osvosv. Om hon spammar sönder dig med random skit för att få bekräftelse att du fortfarande vill ha henne så svara bara inte. Om hon spammar överdrivet mycket så att du tillslut måste svara så säg till henne att du känner att ni inte borde prata hela tiden, för det självklart fortfarande känns lite jobbigt.

Om ni jobbar tillsammans, eller går i samma skola och inte kan undvika varandra. Så säg bara "Hej!" och le när du går förbi henne i korridoren, stanna inte och håll en lång konversation yo.


"Några veckor?! Vad ska jag göra under den tiden?! Jag kommer ju dö i min ensamhet!"
Du ska INTE prata med henne på några veckor, hon måste få en chans att sakna dig. Sätt upp ett datum fyra veckor framåt om du måste, och under den tiden ska ni inte snacka. Det DU ska gör är att börja träna, för att må bättre fysiskt och mentalt. Träning får en på bättre humör, true story. Du ska inte supa dig asfull varenda jävla kväll, för då kommer du bara fyllesmsa henne tillslut. Om du inte kan hennes nummer utantill. Så ta bort det ur telefonen och ge det till en av dina nära vänner, som håller det ett tag.

Förutom att träna så ska du festa och träffa nya tjejer. Du måste playa the field lite, så att du inser att det faktiskt finns hur många sköna tjejer som helst där ute!

Skaffa dig en hobby om du inte har någon, vad som helst. Börja åka longboard, bygga lego, måla, spela paintball eller whatever. Något som du kan göra om dagarna.

Uppdatera din garderob, fixa din frilla. Man känner sig snygg när man ändrat på sig, vilket kommer få dig att må bättre och få bättre självförtroende och när du väl kommer träffa ditt ex igen så kommer hon bli impad på den nya dig.

Btw, ät NYTTIGT under den här tiden, så att du får mycket energi n shit. Inte bara nudlar.


"Det har gått fyra veckor nu. What's the next step?"
För det första, om du känner något av de här känslorna så är du INTE redo att träffa henne, för isf har du inte följt alla steg ordentligt.

Jag kan inte leva utan henne.
Jag kommer aldrig träffa någon lika snygg som henne.
Hon är den enda för mig.
Jag kommer att dö ensam.
Osvosv.


Om du inte känner det, NICE, let's do this.

Ta upp din telefon och ring henne, en gång.

Om hon svarar: Snacka lite, fråga om hon vill ta en fika eller något. Om hon är nervös och känner sig osäker så säg bara "Haha det är bara en kaffe" så kommer hon nog att ändra sig.

Om hon inte svarar: Lämna inget meddelande, skicka inget sms, och ring inte igen på ett tag. Hon kommer att se att du har ringt. Plus om hon inte ringer upp så är det bara bra, för då kommer hon spendera några dagar med dig extra mycket i tankarna och undra vad du ville. När det gått ett tag så ring och försök igen.


"Omg, jag ska träffa henne ikväll!"
Klart som fan hon ska träffa dig, you'r the man. Plus du kommer ju me din nya outfit och nya frilla och hela ditt nya jag, eller hur? Var trevlig, håll "daten" under en timma. Inget sittandes på en parkbänk och snacka i en miljon timmar. En jävligt bra sak är att komma nära henne lite snabbt, som får henne att känna den närhet ett par har. När ni snackat ett tag så säg "sitt stilla" och luta dig framåt, och låtsas ta bort något från hennes kind. Bara folk som är extremt nära varandra gör så. Det kommer få henne att snabbare få känner närhet med dig.


Daten gick bra!
Vänta några dagar och ring och bjud ut henne på något annat roligt. Inget fika den här gången, utan hitta på något spännande som får era känslor (glädje, nervositet, spänning) att tagga till lite. Om du har tur så kanske tom. HON ringer och bjuder ut dig på något igen, för hon blev så impad av dig när ni senast sågs. Dra aldrig upp något som "Jag vill ha dig tillbaka" eller liknande. Om ni råkar glida in på dåliga minnen, så säg bara "Det som varit har varit, kan vi inte bara ha trevligt idag?" och börja snacka om något annat.

Ha sex med henne så fort du kan också, om du har möblerat om eller något liknande hemma så bjud hem efter det ni gjort så att hon kan få se. Tjejer älskar sex, och till skillnad från killar så skapar de känslor under sex. Därför ska du få henne i sängen så snart som möjligt.

Om hon dissar er andra date, så börja om, chilla några veckor till och ring henne. Om hon hon dissar ännu en gång så är det nog kört. Ibland finns det faktiskt inget man kan göra. Då är det bara att gå vidare med livet. Man up liksom.

Let's do this bitches. Det är faktiskt bara en av ALLA tjejer du kommer att träffa under ditt liv. You'r the fucking man. Vi lever bara en gång.

Om ni inte kan hitta boken, eller har några frågot så langa iväg ett PM så löser vi det. Sådärja, solen skiner, det är fredag, det är första dagen på resten av ditt liv. Ta en öl och njut lite. Thanks for reading, kthxbye.


GOOD LUCK BITCH! <3
2012-02-19,21:21,
Inlägg: #2
Du som vill ha ditt ex tillbaka
Ah kommer ihåg denna, bra skit jonatan!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-19,21:31,
Inlägg: #3
Du som vill ha ditt ex tillbaka
Men min tjej ja vill ha tibaks är speciell!!
2012-02-20,22:01,
Inlägg: #4
Du som vill ha ditt ex tillbaka
Voted most useful thread ever.
2012-02-21,17:57,
Inlägg: #5
Du som vill ha ditt ex tillbaka
Jag vill kissa mitt ex i ansiktet
2012-04-12,14:11,
Inlägg: #6
Du som vill ha ditt ex tillbaka
Tack för att du skrev, oifprbpfkl. Utan dig hade jag aldrig sett denna tråden. Tack!
2012-04-12,14:26,
Inlägg: #7
Du som vill ha ditt ex tillbaka
WALL-E Skrev:Jag vill kissa mitt ex i ansiktet

Redan gjort.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Saknar du ditt ex? Dhace 13 5,973 2016-03-15,01:12
Senaste inlägg:: vladimir87

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}