LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
jag är lost...
2012-11-01,21:41,
Inlägg: #1
jag är lost...
Så här är storyn. Jag snackade men en tjej på badoo vi connectade riktigt bra. Sedan så träffades vi ute, vi strulade direkt och it all went smooth. Jag försökte eskalera till sex men hon sa att hon inte gör sånt etc. Hon har bara haft sex med 3 personer innan och alla dessa har varit hennes pojkvänner. Hon har aldrig haft ett ONS, KK etc. Utan bara pojkvänner.

1:a dejten så spelar vi tennis. Har riktigt roligt och hånglar en del. Sen måste hon plugga så blir inget.

2: a dejten. Hemma hos mig, vi lagar mat. Har roligt. Jag förösker eskalera till sex men blir total stoppad. Jag gör inget sånt. Hon till och med vägrar att sova över. För hon gör inget sånt.

3:je dejten. promenad samt laga mat. Samma som tidigare här kommer jag till handen innanför BH:N men blir sen tvärstoppad. Hon vägrar sova över igen.

Under hela tiden har hon alltid sms:at först... hört av sig på fb etc. Efter tredje dejten så ändrades detta hon hör aldrig av sig längre... och när jag försöker styra upp nåt så måste hon plugga etc. När vi pratar på fb så är jag mer investerad, det märks... hon verkar dock fortfarande vilja träffas ibland. Då när jag frågade när jag får träffa henne så skrev hon "Jag vet inte *sad smiley* jag har mkt i skolan just nu" varje gång när jag har frågat om hon vill träffas så har hon dock givit en utförlig förklaring till varför hon inte kan... men jag börjar få slut på ideer vad ska jag göra? och yes jag kan tänka mig ett förhållande

3 veckor sen vi träffades senast.
2012-11-01,21:46,
Inlägg: #2
jag är lost...
nexta, finns fler fiskar i havet. Jag personligen hade gett det MAX 3 dejter, om de nte blir sex innan så äre inte värt tiden
find it, fuck it, forget it.
2012-11-01,22:10,
Inlägg: #3
jag är lost...
Hör inte av dig alls, hon kommer höra av sig så småningom och då är du relativt kylig, du måste få henne att tro att du börjat träffa någon annan, stäng helt av tankarna om sex med den här tjejen. Sinom tid kommer hon föreslå träff, när hon gör det så träffas ni, du är precis som vanligt -> Positiv, glad, framåt, DOMINANT men du gör INGET för att eskalera till sex, du agerar som att du inte ens har en snopp, är gay or whatever. Hon kommer att börja eskalera.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-11-01,22:13,
Inlägg: #4
jag är lost...
Evilvalle Skrev:Hör inte av dig alls, hon kommer höra av sig så småningom och då är du relativt kylig, du måste få henne att tro att du börjat träffa någon annan, stäng helt av tankarna om sex med den här tjejen. Sinom tid kommer hon föreslå träff, när hon gör det så träffas ni, du är precis som vanligt -> Positiv, glad, framåt, DOMINANT men du gör INGET för att eskalera till sex, du agerar som att du inte ens har en snopp, är gay or whatever. Hon kommer att börja eskalera.

Thnx! jag ska köra detta Big Grin
2012-11-01,22:16,
Inlägg: #5
jag är lost...
btw hur gör jag om jag träffar henne ute på klubb? Finns ganska stor risk att jag gör det på Lördag nämligen...
2012-11-01,22:21,
Inlägg: #6
jag är lost...
Evilvalle Skrev:Hör inte av dig alls, hon kommer höra av sig så småningom och då är du relativt kylig, du måste få henne att tro att du börjat träffa någon annan, stäng helt av tankarna om sex med den här tjejen. Sinom tid kommer hon föreslå träff, när hon gör det så träffas ni, du är precis som vanligt -> Positiv, glad, framåt, DOMINANT men du gör INGET för att eskalera till sex, du agerar som att du inte ens har en snopp, är gay or whatever. Hon kommer att börja eskalera.

yup

framea som att hon försöker spela fin pga osäkerhet/oerfarenhet/prestationsångest osv är en till bra trikkkk
2012-11-01,22:28,
Inlägg: #7
jag är lost...
Beerpong Skrev:btw hur gör jag om jag träffar henne ute på klubb? Finns ganska stor risk att jag gör det på Lördag nämligen...

Du är som vanligt men lägger en extra växel på dominans - ditt röstläge etc, however, du eskalerar inte ett skit, om hon rör dig så puttar du bort henne retsamt.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-11-01,22:33,
Inlägg: #8
jag är lost...
Evilvalle Skrev:Du är som vanligt men lägger en extra växel på dominans - ditt röstläge etc, however, du eskalerar inte ett skit, om hon rör dig så puttar du bort henne retsamt.

Thnx tack som fan! ska köra på detta Big Grin
2012-11-02,19:08,
Inlägg: #9
jag är lost...
Har varit med om liknande engång. Jag bestämde mig innan att jag skulle ge blanka fan i sexet och härda ut ordentligt tills hon tog första steget. Vi hånglade å allt det där men inget sex. Efter många träffar blev hon så frustrerad av att jag inte tog initiativ till sex att hon tog tag i saken. Hon frågade fler gånger, " vill du inte ha sex med mig?". Så mitt tips är att vänta med sex tills hon blir så kåt och frustrerad av din likgiltighet att hon tar tag i saken.
2012-11-08,14:37,
Inlägg: #10
jag är lost...
Tror inte att hon kommer att höra av sig... har ju typ gått 1,5 vecka nu... så det blir väl att nexta I suppose Tongue


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}