LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
AAS
2012-11-06,18:37,
Inlägg: #1
AAS
Som titeln säger, hade tänkt att denna tråd ska handla om anabola. Vad ni har för erfarenheter, någon som kurar/kurat, tips samt att ställa frågor för den som är nyfiken & allt annat som har med ämnet att göra. Helt fritt att diskutera kritik & dylikt. Hissa & dissa på så mycket ni vill, roligt att höra folks tankar och värderingar kring AAS.

Ber om ursäkt redan nu om ni tycker att jag smutsar ner forumet, ni som är mod:ar här får ta bort tråden om ni inte känner att den är passande på detta forum.

För övrigt så har jag kurat en gång. Noob kur med Dbollar. 30x60 ED, & det lär nog bli en starkare kur under våren till nästa sommar.

Peace
Whatever you do, do not pass by the oasis without stopping to drink.
2012-11-06,18:38,
Inlägg: #2
AAS
Inga problem, man får diskutera allt här! Vet att det finns några med erfarenhet av bola här.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-11-06,19:18,
Inlägg: #3
AAS
Detta är inte ett fucking pk-forum där "fel ämnen" absolut inte får diskuteras och faktabaserade åsikter rensas bort. Så du får skriva PRECIS vad du vill! Bra va? Åsiktsfascism får C-R stå för.
2012-11-06,19:22,
Inlägg: #4
AAS
Synd att det oftast är noobs som knappt vet hur man tränar eller ska äta som tar det, vad jag har märkt!
2012-11-06,19:23,
Inlägg: #5
AAS
dobarj3 Skrev:Synd att det oftast är noobs som knappt vet hur man tränar eller ska äta som tar det, vad jag har märkt!

yep agree!!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-11-06,19:25,
Inlägg: #6
AAS
WALL-E Skrev:Detta är inte ett fucking pk-forum där "fel ämnen" absolut inte får diskuteras och faktabaserade åsikter rensas bort. Så du får skriva PRECIS vad du vill! Bra va? Åsiktsfascism får C-R stå för.

Haha fucking awesome!
Whatever you do, do not pass by the oasis without stopping to drink.
2012-11-06,20:25,
Inlägg: #7
AAS
Så många noobs som kurar, som inte läst på om alla biverkningar m.m. De vet inte ens hur de ska sköta en PCT rätt. De kan knappt få resultat naturellt och börjar kura vilket är så jävla sjukt. Innan man börjar kura tycker jag man ska veta vad man vill få ut av det och va redo o acceptera ALLA möjliga biverkningar då man kan ha otur och få just en av de värsta så det bör man vara medveten om. Dessutom tycker jag folk borde fått någorlunda bra stats naturellt och ha ett par år på nacken innan de börjar kura, förstår mig ej på folk som börjar träna några månader och sen vill börja kura, wtf?

Flashback har massa nyttig information och många erfarna sen finns det steroids.com forumet där med massa information, tycker man ska va jävligt påläst innan man ens funderar på att kura.

Tycker media ger en sjuk bild av AAS dock, "Ta anabola och du mördar din fru, och får oxhjärta och dör" hahaha klart det är illa men det beror på vilka doser man ligger på det som är det mest farliga är nog beroendet av att bli större hela tiden vilket gör att man börjar blanda massa olika preperat och höjer doserna rejält.

@simba, hur länge tränade du innan du gick på din första kur? Skulle du påstå att du uppnådde bra resultat naturell?
You dont like it? Go fuck yourself.
2012-11-06,20:28,
Inlägg: #8
AAS
dobarj3 Skrev:Synd att det oftast är noobs som knappt vet hur man tränar eller ska äta som tar det, vad jag har märkt!

lol, hörde senast iförrgår på gymmet: "Får jag inte resultat inom ett halvår tar jag anabola".

"All limitations are self imposed"

2012-11-06,20:47,
Inlägg: #9
AAS
Anonymous Skrev:@simba, hur länge tränade du innan du gick på din första kur? Skulle du påstå att du uppnådde bra resultat naturell?

Totalt ungefär 2 år, 6 första månaderna var inte 100% utan mer lärdom. Sedan blev allt mer seriöst, med ett ordentligt schema och skötsam kost. Så hade väl gymmat seriöst i 13 månader innan jag började kura. Visst uppnådde jag resultat naturellt men hade en kompis som testat och bestämde mig att starta igång när han körde sin andra kur. Och ja, jag var påläst innan jag satte igång. Smile I och med att jag kurade avstod jag också från alkohol som innan kan ha vart en faktor som drog ner mina resultat, som jag även fortsatt göra nu efter kuren.

Håller absolut med i det du skriver, att man ska vara påläst och inte ge sig in i skiten för tidigt, visst jag startade igång rätt tidigt men har inte sätt några nackdelar med det samt att jag kände mig förberedd. Smile
Whatever you do, do not pass by the oasis without stopping to drink.
2012-11-06,20:52,
Inlägg: #10
AAS
yepp, hoppas du är medveten om att det är FÅ som kan dra nån enstaka kur här och där, de flesta slutar upp med att va ON året om och det blir ett beroende som det är otroligt svårt att komma ur ifrån, stora deppressioner.

Kör hårt! Skriv gärna vad din andra kur blir för något.
You dont like it? Go fuck yourself.
2012-11-06,21:30,
Inlägg: #11
AAS
Har väldigt dålig koll på anabola. Ungefär hur stor blev skillnaden när du började ta det, hur mycket ökade du i övningar etc?
2012-11-06,22:04,
Inlägg: #12
AAS
Sylvester Skrev:Har väldigt dålig koll på anabola. Ungefär hur stor blev skillnaden när du började ta det, hur mycket ökade du i övningar etc?

Det finns så många olika preparat som används till olika saker, så det är svårt att få allt. Men just det jag tog, dianabol ger snabba styrkeökningar och massa. Samt att diana är väldigt baserat på ens vätskeintag. I slutet av kuren hade jag ökat med ungefär 15 kg i bänkpress (beroende på vad jag kört tidigare under veckan)
Bör också tillägga att lika fort som diana binder vätska går den även ur om man inte tränar, det jobbiga är inte under kurens gång utan efter för att behålla styrkan och massan. Startade med kreatin direkt efter kuren och använde Nolvadex som PCT. Bör även säga att jag gick upp totalt 8kg precis vid kurens slut, sedan ned 2-3kg
Men som sagt var detta min första kur och diana används ofta egentligen som en start till tex testo mm för mer vana brukare.

Hoppas du fick lite bättre koll, som Anonymous sa tidigare finns det många trådar om olika preparat på flashback tex Smile
Whatever you do, do not pass by the oasis without stopping to drink.
2012-11-06,23:03,
Inlägg: #13
AAS
Kör du enbart nolva som pct? Behövs väl inge mera efter orala egentligen men uppskattat med letro osv vad jag har sett
find it, fuck it, forget it.
2012-11-06,23:12,
Inlägg: #14
AAS
TobiasK Skrev:Kör du enbart nolva som pct? Behövs väl inge mera efter orala egentligen men uppskattat med letro osv vad jag har sett

Yes enbart nolva, har dock letro hemma vid behov. Hade inga känningar under kurens gång, och inga under eller efter pct:n heller.
Det är ju ingen dunderkur direkt och inte heller speciellt lång. Smile
Whatever you do, do not pass by the oasis without stopping to drink.
2012-11-06,23:15,
Inlägg: #15
AAS
Jag är noob på området men jag undrar vad är meningen med att kura om man inte har tänkt att följa upp det med en ny?
Jag undrar därför att jag har fått intrycket av att mycket, om inte allt, tappas när man går tillbaka till naturell igen. Rätta mig gärna om jag är ute och cyklar.
2012-11-06,23:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-06,23:19 av {2} russel.)
Inlägg: #16
AAS
Detta är vad jag har hört, läst och sett

Ta mindre doser men mer frekvent istället för lite större och färre gånger skit många som smäller på i början, blir vattniga och växer snabbt.

Små doser titt som tätt så man växer långsamt = kvalité i muskeluppbyggnad och mindre störningar i systemet dvs mindre biverkningar och din egna produktion störs inte lika mkt.

Jag har nästan bestämt mig att vid 23-24 ( är 20 år nu) så börjar jag, för då har jag gymmat seriöst i typ 7-8 år och framförallt att det är där någonstans som den egna testo pumpen börjar dala. Siffrorna varierar självklart.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-11-06,23:30,
Inlägg: #17
AAS
Set Theory Skrev:Jag är noob på området men jag undrar vad är meningen med att kura om man inte har tänkt att följa upp det med en ny?
Jag undrar därför att jag har fått intrycket av att mycket, om inte allt, tappas när man går tillbaka till naturell igen. Rätta mig gärna om jag är ute och cyklar.

Man tappar inte mycket om man sköter pct o kosten även efter kuren.
find it, fuck it, forget it.
2012-11-06,23:32,
Inlägg: #18
AAS
russel Skrev:Detta är vad jag har hört, läst och sett

Ta mindre doser men mer frekvent istället för lite större och färre gånger skit många som smäller på i början, blir vattniga och växer snabbt.

Små doser titt som tätt så man växer långsamt = kvalité i muskeluppbyggnad och mindre störningar i systemet dvs mindre biverkningar och din egna produktion störs inte lika mkt.

Jag har nästan bestämt mig att vid 23-24 ( är 20 år nu) så börjar jag, för då har jag gymmat seriöst i typ 7-8 år och framförallt att det är där någonstans som den egna testo pumpen börjar dala. Siffrorna varierar självklart.

Egenproduktionen minskar i vilket fall, vare sig de är "lite" ala 250mg testo ed5 lr 500mg+ ed5. Sålänge man inte bulkar på alltförmycket mat så får man en bra muskeluppbyggnad, precis som vanligt. En större andel muskler ofc.
find it, fuck it, forget it.
2012-11-07,21:44,
Inlägg: #19
AAS
Jag har läst precis tvärtom, att testo är den bästa nybörjarkuren och dbolar kan man ta senare, håller du inte med där alltså?
Life is a game.
2012-11-07,22:58,
Inlägg: #20
AAS
Dbol har potentiellt större bieffekter då de påverkar magsäck, njurar o lever
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}