LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Nybörjar söker vägledning. (extremt Lång post!)
2012-11-12,02:01,
Inlägg: #1
Nybörjar söker vägledning. (extremt Lång post!)
Hallå!
Jag är ny när det kommer till gejming, blev introducerat till det av en vänn som jag träfade på krogen. Han skulle visa hur man fick en brud, snipp som snabbt raggade han inte upp bara en, utan flera brudar på samma kväll. Sjävklart frågade jag hor han bad sig åt, då hänvisade han mig till detta forumet. (Har läst en hel del här)

Men nu lite mer till mig och mina "kvinno problem"
Jag är en lång kille på 18 sommrar, ful för vissa, snygga för andra. Utlänsk härort. Jag är ingen datanörd, ingen sportfåne, umgås bara med kompisar egentligen.

Det är så att jag är extremt needy. Jag kan prata och vara supercharmig när jag pratar med någon snygg random tjej, men när man vill mer så blir jag hur konstig som helst. Kan helt ärligt prata om en badboll som ligger i ett isvakum. Tjejerna känner av direkt att jag är needy och undviker mig dirrekt, har försökt att vara med kylig, men när vi sitter där i soffan framför en halvkass film så kan jag inte hålla mig, vill hålla om henne och hålla om hennes hand. (mitt problem är att kunna få det till ett seriöst förhållande, att få hångla med hjälp av alkohol är inget problem)


Jag har aldrig varit populär hos tjejerna, haft 3-4 flickvänner som inte har varit över 4 månader. Har dock tyvärr skapat ett riktigt dåligt ryckte som "needy" hos tjejerna. Hade en film kväll men en kompis tjej (ja bara kompisar och inget mer) hon berättade att folk sa att jag hade frågat varenda tjej i stan om en fika(och det känns verkligen som jag har gjort det) Jag känner verkligen att jag behöver få ordning på mitt rykte ifrån " han är pussy hunter" till killen som ingen tjej kan få"

Så till mina frågor.
Kan jag träna min mindset till att bli kyligare, och hur? När är det lämpligt att fråga ut tjejen? (för att få till ett seriöst förhållande)

Hur får jag tjejen att investera hos mig? - måste ju ha något "pre-game" eller vad jag ska kalla det, för att hon ska något behov att investera i mig.

Hur får jag ordning på mitt ryckte?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
med detta sagt, så behöver jag eran vägledning. Jag har börjat prata med en tjej som är 2 år yngra än mig(typiska den dära glada sociala tjejer som får 100 likes på facebook) . tänkte att hon kunde passa som " expriment". Jag är villig att lägga ut rapporter, efter jag har följt era istruktioner.

Kan skriva lite av våran historia.

Vi träffades första gången på en fest, vi pratade och hade kul. Hon bad mig ta kort på henne ( inget mer då hon gillade en annan kille vid det laget)

1 månad efter så la hon till mig på facebook.

Vi går på samma skola men har bara sett henne där 1 gång på ett helt år!

Här är våran konversation (Schmuley är inte mitt riktiga namn)

00:12
Shmuley Boteach
Sååå, hur gick det i kil då lilla fröken?

00:13
Linn Johansson
Haha förjävligt

00:14
Shmuley Boteach
haha, dåda??

00:14
Linn Johansson
För mycket av det goda haha

00:14
Shmuley Boteach
hahah!! tänkte mest på lilla grabben som du skulle träffa

00:15
Linn Johansson
Jaha haha, nej men saker och ting vände ganska kvickt efter vårt senaste samtal, så vi var på skiljda håll under kvällen!

00:16
Shmuley Boteach
oj, senaste samtal??

00:17
Linn Johansson
Alltså ditt och mitt haha, men fan nu lät det här jättekonstigt

00:18
Shmuley Boteach
Jaha haha. trodde ni hade pratat på telefon eller något
men hur ligger det till nu då?

00:19
Linn Johansson
Vi är varken ovänner eller vänner, du förstår nog

00:20
Shmuley Boteach
aaah okej! förstår, vad tråkigt då
men bra för andra

00:21
Linn Johansson
Haha go du hur kommer det sig att jag typ aldrig ser dig i skolan?

00:21
Shmuley Boteach
Nej du vet, är ju ninja som fan!
ingen som ser mig

00:22
Linn Johansson
Haha vampyr

00:23
Shmuley Boteach
NEEEJ
NINJA

... men seriöst så vet jag inte
Fast det är bra, det ska vara speciellt att träffa mig
då blir man mycket gladare

00:24
Linn Johansson
Haha okej NINJARAMI
Jo det är sant faktiskt

00:25
Shmuley Boteach
NINJA

00:25
Linn Johansson
Hahaha
hur gör man?? är det komplicerat?

00:25
Shmuley Boteach
Det är en ninja grej
du skulle aldrig kunna förstå!!

00:27
Linn Johansson
Aaaa okej
jag har också en hemlig identitet
men du får inte veta vad

00:27
Shmuley Boteach
Låt mig gissa?!
Elev på dagen, superhjälte på natten???!

00:28
Linn Johansson
Okej...
Fan du är ninja på riktigt du

00:28
Shmuley Boteach
Neejdå
Helt vanlig stalker vetdu

00:30
Linn Johansson
Flög förbi ditt fönster nyss!

00:33
Shmuley Boteach
Flyg in i mitt fönster istället Skulle vara skittrevligt

00:35
Linn Johansson
Haha okej, mina landningstekniker är inte de bästa än dock så chansen finns att rutan tar stryk, men det får gå ändå!

00:37
Shmuley Boteach
Ja för fan prova på!! Jag har ju sån dära Gevala kaffe - för oväntat besök!!

00:38
Linn Johansson
Hahaha
du är för rolig
men duu jag dör av trötthet nu ja. Superhjälten måste ladda batteierna efter alla superhjälte- aktiviteter idag. Vi hörs, kul att prata med dig nattinatt!

00:40
Shmuley Boteach
Förståeligt Lycka till att hitta mig förresten!! Jätte kul att prata med dig med Smile) godnatt!!

00:41
Linn Johansson
En ninja och en superhjälte borde hitta varann sovgott!

00:41
Shmuley Boteach
hahah, låter romantiskt! detsamma
• lördag

16:43
Shmuley Boteach
tycker du borde vara online en såg seg kväll som denna

17:19
Shmuley Boteach
fan funka inte

17:26
Linn Johansson
Haha ninjan failar! 1-0 till superhjälten

17:26
Shmuley Boteach
neehee du, står 1-1
du har inte hittat mig
så det är 1 poäng till mig

17:28
Linn Johansson
Så det är du so gör reglerna alltså?? Ingen har sagt att jag måste hitta dig, du kan lika gärna hitta mig
som*

17:29
Shmuley Boteach
Ohja! jag är helt klart den dominanta här Fast grejen är att jag redan har hittat dej flera gånger
du vet bara inte om det

17:32
Linn Johansson
A men hör här då
Jag har hittat dig jag med. Faktum är att jag står och kollar på dig just precis nu. Men du ser mig inte, för jag har min superhjälte mantel på mig

17:33
Shmuley Boteach
Jasså?! hur vet du att det är jag ?? och inte en klon som jag har skapat med mina otroliga talanger?? Exakt vart är jag just nu?!
• Idag

00:48
Shmuley Boteach
Sjukaste saken hände mig förut, skulle krama en extremt sexig man, men krocka in i spegeln
så ninja är jag

00:53
Linn Johansson
Förlåt shmuley! Var på middag så kunde inte fokusera på mobilen
Oooh den va bra
Vad gör du denna kväll?

00:54
Shmuley Boteach
helt lungt!! låter fint!! över mina hemliga tekniker... allså läxor och gör schema för julkalendern vad gör du själv nu på kvällskvisten?

01:12
Linn Johansson
åh jag hade också behövt vara hemma med plugget egentligen
just nu lyssnar jag på lite musik och kollar runt lite bara, ska nog sova snart!

01:17
Shmuley Boteach
Pain in the ass det där med pluggande men måste göras!
Vad lyssnar du på för musik då?
och om du går och sover... vem ska jag prata med då?

01:34
Ja verkligen, me
Linn Johansson
n du har rätt!
Florence and the machine<3333333
jadu... fokusera bättre på plugget kanske hehe, men tycker att du också ska sova snart!

01:37
Shmuley Boteach
Jaha najs har bara hört Spectrum av dem dock
Nej! jag vägrar hamna i en bubbla haha behöver ha något socialt närvaro när jag pluggarSmile ... och sova har jag inte tid för

01:39
Linn Johansson
Gud jag är helt tvärtom jag, MÅSTE va i en bubbla typ haha
när jag pluggar alltså
men jag somnar över datorn snart!
Lycka till med pluggningen "shmuley"

01:41
Shmuley Boteach
haha förstår oj visste inte att jag är så tråkig
... det är för kille game!!!
tack och godnatt superheeroo

01:42
Linn Johansson
hahah men inte ditt fel, du är ju ninja
jo jag tänkte det!

01:42
Shmuley Boteach
Hoppas vi ses snart duSmile

01:42
Linn Johansson
akta dig för mig bara, jag är superhjälte och kan avslöja dig om du inte är snnäll
Ja det hoppas jag med! Godnatt

01:43
Shmuley Boteach
hahah, o coolt! godnatt
2012-11-12,03:05,
Inlägg: #2
Nybörjar söker vägledning. (extremt Lång post!)
Kan bara säga att du har hamnat helt rätt!

Ögnade bara igenom konversation lite snabbt och det såg väl inte speciellt bra ut ur ett attraktionsperspektiv. Men det är bara naturligt! Vad du behöver lära dig nu är vad som attraherar tjejer och hur du blir en sån kille!
PERSONLIGEN tycker jag Attraction isn't a choice av David DeAngelo är en bra nybörjarbok. Men kolla igenom massa trådar här så hittar du nog en många bra tips.

Stort lycka till!
2012-11-12,19:59,
Inlägg: #3
Nybörjar söker vägledning. (extremt Lång post!)
Tack för svar! men känner mig inte helt satisfied med det Smile Skulle vara sjukt tacksamt för konkreta tips, saker man skulle kunna säga, saker man kan göra.
Uppenbarligen är detta inte svartvit och det finns en "mall" man ska gå efter, gissar på att allt har med mind-set att göra. men man måste kunna "tjuva" på något sätt?Smile
2012-11-12,20:06,
Inlägg: #4
Nybörjar söker vägledning. (extremt Lång post!)
Din polare kan nog hjälpa till Smile

http://www.casanovalounge.se/forumdispla...trapporter in här och läs hur folk har skrivit till brudar så kanske du lär dig lite Smile
2012-11-12,20:33,
Inlägg: #5
Nybörjar söker vägledning. (extremt Lång post!)
Vitchoklad Skrev:Tack för svar! men känner mig inte helt satisfied med det Smile Skulle vara sjukt tacksamt för konkreta tips, saker man skulle kunna säga, saker man kan göra.
Uppenbarligen är detta inte svartvit och det finns en "mall" man ska gå efter, gissar på att allt har med mind-set att göra. men man måste kunna "tjuva" på något sätt?Smile

Du kan ju alltid börja med att titta på "best of" trådarna.
2012-11-12,20:45,
Inlägg: #6
Nybörjar söker vägledning. (extremt Lång post!)
WALL-E Skrev:Du kan ju alltid börja med att titta på "best of" trådarna.

Ja har gjort det Smile Men har lite svårt att få det passa in i min situation... Jag håller på att skriva med denna tjejen nu, finns det möjligthet för live-coaching måtro?? Big Grin (A) <3
2012-11-12,21:57,
Inlägg: #7
Nybörjar söker vägledning. (extremt Lång post!)
Mannen, det finns inga genvägar till att bli en bad ass pimp motherfucker. Du skulle kunna få 100 repliker av olika grabbar här men det kommer inte hjälpa dig i det långa loppet. Men du verkar i alla fall förstått vad dina svagheter här, det är ju en bra början! Men för i helvete, kasta iväg din sida som needy och återvänd fan aldrig till den. Att vara needy är fan en av de osexigaste sakerna du kan vara som kille. Inse att tjejer inte är så jävla speciella, får du dissen av en så finns det huuuuuuuuuuuur många andra sexiga, söta eller spralliga tjejer du kan hämta, visst det kan vara jobbigt att bli nobbad men alla blir det och det är inget man kan komma undan så get used to it, garva åt det istället. Behandla tjejer som en i mängden så kommer din neediness försvinna på nolltid. Va inte rädd för att ta plats, vill du säga något säg det. Vill du hålla henne i handen när ni kollar film håll henne för helvete i handen då men gör det med lite balls.

Men ett enkelt tips som gör tjejerna mer investerade, kom med påståenden istället för frågor. Så istället för "Vad pluggar du för nått då?" så säger du "Med den där luggen så måste du ju plugga estet"
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-11-12,22:42,
Inlägg: #8
Nybörjar söker vägledning. (extremt Lång post!)
Cruz Skrev:Mannen, det finns inga genvägar till att bli en bad ass pimp motherfucker. Du skulle kunna få 100 repliker av olika grabbar här men det kommer inte hjälpa dig i det långa loppet. Men du verkar i alla fall förstått vad dina svagheter här, det är ju en bra början! Men för i helvete, kasta iväg din sida som needy och återvänd fan aldrig till den. Att vara needy är fan en av de osexigaste sakerna du kan vara som kille. Inse att tjejer inte är så jävla speciella, får du dissen av en så finns det huuuuuuuuuuuur många andra sexiga, söta eller spralliga tjejer du kan hämta, visst det kan vara jobbigt att bli nobbad men alla blir det och det är inget man kan komma undan så get used to it, garva åt det istället. Behandla tjejer som en i mängden så kommer din neediness försvinna på nolltid. Va inte rädd för att ta plats, vill du säga något säg det. Vill du hålla henne i handen när ni kollar film håll henne för helvete i handen då men gör det med lite balls.

Men ett enkelt tips som gör tjejerna mer investerade, kom med påståenden istället för frågor. Så istället för "Vad pluggar du för nått då?" så säger du "Med den där luggen så måste du ju plugga estet"

Tackar för svar! Ska följa era råd! Skriver just nu med en riktig pingla, och använder påståenden, känner att konversationerna är redan mycket livligare!
2012-11-12,23:53,
Inlägg: #9
Nybörjar söker vägledning. (extremt Lång post!)
Cruz Skrev:Mannen, det finns inga genvägar till att bli en bad ass pimp motherfucker. Du skulle kunna få 100 repliker av olika grabbar här men det kommer inte hjälpa dig i det långa loppet. Men du verkar i alla fall förstått vad dina svagheter här, det är ju en bra början! Men för i helvete, kasta iväg din sida som needy och återvänd fan aldrig till den. Att vara needy är fan en av de osexigaste sakerna du kan vara som kille. Inse att tjejer inte är så jävla speciella, får du dissen av en så finns det huuuuuuuuuuuur många andra sexiga, söta eller spralliga tjejer du kan hämta, visst det kan vara jobbigt att bli nobbad men alla blir det och det är inget man kan komma undan så get used to it, garva åt det istället. Behandla tjejer som en i mängden så kommer din neediness försvinna på nolltid. Va inte rädd för att ta plats, vill du säga något säg det. Vill du hålla henne i handen när ni kollar film håll henne för helvete i handen då men gör det med lite balls.

Men ett enkelt tips som gör tjejerna mer investerade, kom med påståenden istället för frågor. Så istället för "Vad pluggar du för nått då?" så säger du "Med den där luggen så måste du ju plugga estet"

spot on! håller med.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-11-13,00:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-13,02:24 av {2} Jesus Resurrected.)
Inlägg: #10
Nybörjar söker vägledning. (extremt Lång post!)
TheD Skrev:Kan bara säga att du har hamnat helt rätt!

Ögnade bara igenom konversation lite snabbt och det såg väl inte speciellt bra ut ur ett attraktionsperspektiv. Men det är bara naturligt! Vad du behöver lära dig nu är vad som attraherar tjejer och hur du blir en sån kille!
PERSONLIGEN tycker jag Attraction isn't a choice av David DeAngelo är en bra nybörjarbok. Men kolla igenom massa trådar här så hittar du nog en många bra tips.

Stort lycka till!

Någon som vet om den här finns som ljudbok och har en länk isf?
När jag kollar på piratebay så hittar jag inte den som ljudbok.

Till Vitchoklad vill jag hälsa välkommen till ett varmt och hjälpsamt community!

Satt och tänkte lite, en grej som gör att du uppfattas needy är att du faktiskt -frågat- alla tjejer i stan om dom vill ta en fika. Skillnaden mellan att fråga "Vill du gå och fika med mig?" och säga "Vi drar och fikar/Jag vet ett schysst fik/ Vi drar och tar en kaffe" är enorm i det långa loppet.

I det ena fallet frågar du om lov, i det andra så leder du vägen och säger att nu ska vi gå och fika, lika a real man.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Söker lite DHV inspiration! elias91 8 2,796 2012-07-17,16:57
Senaste inlägg:: Dhace

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}