LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ex's granne?
2012-11-13,10:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-13,11:03 av {2} kroos.)
Inlägg: #1
Ex's granne?
Detta kan låta rätt lame men lär reda ut det, mitt ex's granne som hon har "tränat med på morgonen" gillade några bilder på mig (lame I know), den här bruden är extremt sexig. Har även haft lite kontakt med mitt ex så kan det vara så att mitt ex "testar" mig för att se hur jag reagerar? Eller blir det bara fel om jag börjar stöta på henne?

Visst att gilla några bilder behöver ju inte betyda attraktion men den här bruden skriker sexighet.

What should I do?!?!! :confused:
2012-11-13,13:40,
Inlägg: #2
Ex's granne?
fuck her good
2012-11-13,15:18,
Inlägg: #3
Ex's granne?
she wants you
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-11-13,15:23,
Inlägg: #4
Ex's granne?
[video=youtube;iULxmr2je8w]http://www.youtube.com/watch?v=iULxmr2je8w[/video]

Skit i vad ditt ex tycker.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-11-13,17:37,
Inlägg: #5
Ex's granne?
Vad tycker du själv?
2012-11-13,18:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-13,18:24 av {2} kroos.)
Inlägg: #6
Ex's granne?
Grejen är att titt som tätt så ser jag en status där båda skriver om varandra och deras träning. Antingen så blir jag testad, hon vet inte vem jag är eller så vill hon leva ut sina fantasier med polarens ex.

Jag personligen skulle inte bry mig så mycket så länge jag visste att det inte var något fuffens.
2012-11-13,19:29,
Inlägg: #7
Ex's granne?
Finns bara ett sätt att ta reda på det. Testa Wink följ magen
2012-11-13,19:47, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-13,20:07 av {2} kroos.)
Inlägg: #8
Ex's granne?
Cruz Skrev:[video=youtube;iULxmr2je8w]http://www.youtube.com/watch?v=iULxmr2je8w[/video]

Skit i vad ditt ex tycker.

haha fett skön snubbe i videon
2012-11-13,21:33,
Inlägg: #9
Ex's granne?
Alltså, ok. Ponera följande, det är ditt ex och hon gör något jävla fuffens. Hur skulle du reagera?

Ett sätt att reagera och bemöta något sånt är: "vad fan sysslar du med?!!"
Om hon gör det som du är orolig för är hon körd i huvet och bör även få höra det, det är fan inte ett okej beteende. Om du agerar på det du känner och vill (flörta med sexiga grannen) så gör du inget fel, är det så att hon har satt upp någon jävla fälla så är det hon som är ett as. Och beter sig folk som as, well, då är dom inte mycket att hänga i julgranen.

Go for it man, go for it.
2012-11-13,21:50,
Inlägg: #10
Ex's granne?
Jesus Resurrected Skrev:Alltså, ok. Ponera följande, det är ditt ex och hon gör något jävla fuffens. Hur skulle du reagera?

Ett sätt att reagera och bemöta något sånt är: "vad fan sysslar du med?!!"
Om hon gör det som du är orolig för är hon körd i huvet och bör även få höra det, det är fan inte ett okej beteende. Om du agerar på det du känner och vill (flörta med sexiga grannen) så gör du inget fel, är det så att hon har satt upp någon jävla fälla så är det hon som är ett as. Och beter sig folk som as, well, då är dom inte mycket att hänga i julgranen.

Go for it man, go for it.


Grymt, tack!


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}