LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
"har du nån dålig egenskap? "
2012-11-19,21:25,
Inlägg: #1
"har du nån dålig egenskap? "
Vad svarar man på detta om en tjej frågar så?
2012-11-19,21:33,
Inlägg: #2
"har du nån dålig egenskap? "
Toledo Skrev:Ja, jag är för sexberoende / dominant /aggresiv.

Du vill alltså köra omvänd dvs. ta upp de egenskaper som kvinnor egentligen attrharas av?
2012-11-19,21:38,
Inlägg: #3
"har du nån dålig egenskap? "
Dude, exakt det här får man lära sig inför arbetsintervjuer, du ska ta något som låter negativt/positivt, dvs som Toledo skrev.
2012-11-19,22:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-19,22:17 av {2} selected.)
Inlägg: #4
"har du nån dålig egenskap? "
Toledo Skrev:Yup, precis det jag menar.

hon svarade "agrresiv på vilket sätt?"
2012-11-19,22:32,
Inlägg: #5
"har du nån dålig egenskap? "
går efter det jag vill ha och bryr mig inte om vad andra tycker?
2012-11-20,00:16,
Inlägg: #6
"har du nån dålig egenskap? "
Svarar alltid "kort stubin", they seem to like it
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-11-20,09:33,
Inlägg: #7
"har du nån dålig egenskap? "
achiever Skrev:går efter det jag vill ha och bryr mig inte om vad andra tycker?

Och det ska vara negativt?...

Förövrigt borde man ju vara kongruent med det man säger. Kan ju inte säga aggressiv om du är världens gullepojk som aldrig varit arg i hela ditt liv.
2012-11-20,13:59,
Inlägg: #8
"har du nån dålig egenskap? "
illdan Skrev:Och det ska vara negativt?...

Förövrigt borde man ju vara kongruent med det man säger. Kan ju inte säga aggressiv om du är världens gullepojk som aldrig varit arg i hela ditt liv.

Jag vet inte hur du fick det till att hans aggressivitet skulle vara negativ. Det behöver ju inte handla om att vara aggressiv på ett hotfullt sätt.
2012-11-20,21:59,
Inlägg: #9
"har du nån dålig egenskap? "
driv bara. Oseriositet. "Mmh... De e en grej...", "Vadå?", "Du får inte säga till nån?" "nejdå Smile", "Jag är fan BÄST på allt... :/"

Om hon ställer en sån fråga vill hon inte ha ett seriöst, uttömmande svar ifrån dig där du berättar om ett trauma som liten eller om hur osäker du är över din mage. Hon vill ha mer av din personlighet.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}