LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hade henne på kroken, håller på att tappa henne, vad gör jag?
2012-11-20,14:47,
Inlägg: #1
Hade henne på kroken, håller på att tappa henne, vad gör jag?
Tja, jag började kontakta en tjej. Hon visade tydliga tecken på att vara intresserad, men efter att vi träffats första gången började intresset vissna. Hon tar inte kontakt med mig längre.
Hur ska jag gå till väga för att få igång henne igen?
Utan att verka needy?
Tacksam för svar!
2012-11-20,18:19,
Inlägg: #2
Hade henne på kroken, håller på att tappa henne, vad gör jag?
Låter ju rent objektivt som attraktionsproblem, men om du skriver lite utförligt så får besökarna här lättare att isolera problemet ovh hjälpa dig.. Smile
2012-11-20,22:59,
Inlägg: #3
Hade henne på kroken, håller på att tappa henne, vad gör jag?
Ja, alltså.
Vi hade kontakt via Facebook och över sms under ungefär en månad. Hon går på min skola så jag har träffat henne förut, men inte tagit kontakt med henne på ett sånt här sätt förut. Vi träffades och tog en fika och hade en god samtalskemi tycker jag. Vad jag kände så flöt det på bra (visste inte om teknikerna när vi träffades). Hon har tagit kontakt med mig efteråt, två gånger. Men nu den senaste månaden har hon inte tagit ett steg över huvud taget.
Så jag vet inte om jag ska försöka få till en till "date" för att utöva tekniker eller om jag ska göra på något annat sätt?
2012-11-20,23:24,
Inlägg: #4
Hade henne på kroken, håller på att tappa henne, vad gör jag?
Tekniker??
find it, fuck it, forget it.
2012-11-20,23:26,
Inlägg: #5
Hade henne på kroken, håller på att tappa henne, vad gör jag?
Vad sägs om att bara prata normalt med henne i skolan?
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-11-20,23:45,
Inlägg: #6
Hade henne på kroken, håller på att tappa henne, vad gör jag?
TobiasK Skrev:Tekniker??

Tror han syftar på Evilvalles Compliance, defiance and investment tråd
2012-11-20,23:58,
Inlägg: #7
Hade henne på kroken, håller på att tappa henne, vad gör jag?
Med "tekniker" syftar jag på hur man kan läsa, agera och på sätt och vis styra tjejen. Helt ny i ämnet så jag vet inte riktigt vad allt heter.
Jag har pratat med henne i skola vid några tillfällen och hon är verkligen jättetrevlig. Glad och framåt.
Under den senaste månaden har jag bara kontaktat henne några få tillfällen.
Innan var det oftare. Men det var också under tiden då hon tog kontakt med mig! (Vilket gör att jag får mer självförtroende att ta kontakt med henne).
2012-11-21,00:48,
Inlägg: #8
Hade henne på kroken, håller på att tappa henne, vad gör jag?
Varför kör du inte bara, "tja, sjukt härlig dag idag.. tänkte dra till mitt favoritställe och du är bjuden, ses klockan 17 i parken.. ta på dig något bekvämt och snyggt!" sen utgår du därifrån.. om hon dissar, cool, spendera inte mer energi på henne.. utan låt hon ta tag i det och träffa andra istället
2012-11-21,01:01,
Inlägg: #9
Hade henne på kroken, håller på att tappa henne, vad gör jag?
VISA INTENT... CLOSE THE DEAL. Försökte du ens kyssa på första dejten? Kan hon ana att du vill ha henne? Vet hon om att du har en kuk? Pratade ni som vänner eller flörtade etc också?...
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-11-21,01:08,
Inlägg: #10
Hade henne på kroken, håller på att tappa henne, vad gör jag?
Eftersom ni har träffas ett tag, men egentligen aldrig har gått frammåt. Så kan hon känna att ni går in i kompis "zonen" Visa att du vill mer, försök att kyssa henne, om du inte vågar det, håll hennes hand när ni träffas i skolan, håll om henne ifall ni ser på film, kramas mycket och pussas på fyllan, vad du än gör, se till att gör du det som en man. Visa självförtroende!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Brud som blivit kort i svaren, hur öppnar jag upp henne? sjoggaa 1 1,576 2013-05-07,22:27
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Rädda henne from the chode BF! Sharkattack 6 2,142 2012-03-04,05:05
Senaste inlägg:: Stake

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}