LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Daygame ;)
2012-02-19,23:46,
Inlägg: #1
Daygame ;)
Day-game är någonting fantastiskt och bör testas på utav alla. Följande som jag skriver fungerar för mig. Men för att det fungerar för mig så behöver det INTE fungera för dig. Detta är min väg, om du tycker att det låter bra ja då är du välkommen att testa.


OPPENERS

Varje dag ser jag ruskigt snygga tjejer. Det kan vara inne i en butik, på bussen eller gåendes på stan. DU ser dem oxå men hur gör man för att lära känna henne? Jo du öppnar upp henne. Jag använder mig utav 3 olika oppeners, Direct, opinion och help.

Direct openers.

Exempel 1: ”Hej, Jag vet att det här är helt random men jag skulle ångra mig om jag inte berättade att du är sjukt söt”
Exempel 2: ”Hej du ser tuff ut, var bara tvungen att hälsa”

Fördelar med direct openers är att du direkt visar vad dina intentioner är och hon lär garanterat inte bli sur, vem vill inte få en komplimang? Nackdelarna är att du måste vara självsäker för om du projicerar osäkerhet samtidigt som du kör direct opener så DÖDAR du attraktionen väldigt snabbt. Var även beredd på att väldigt snygga brudar är vana vid att få komplimanger om deras utseende och du utmärker dig därmed inte särskilt mycket när du öppnar upp genom att kommentera hennes utseende.

Opinion openers.

Exempel 1: ”hej får jag fråga en sak snabbt?, min kompis från USA kommer hit imorgon och han vill gå på nattklubb/krog/restaurang, vad rekommenderar ni?”

Exempel 2: ”Hej Jag måste fråga er en sak, Anser ni att man är otrogen om man kysser en annan? Ni ser min kompis har en flickvän som nyss kysste en tjej, han anser att hon var otrogen men hon säger att hon inte var det”

Fördelar med opinion openers är att du behöver inte lika mycket stake som vid direct openers, Du får även ett givet samtalsämne Vilket är skönt för nybörjare som kan få brist på samtalsämnen. Nackdelen är att du lätt kan fastna vid öppnaren dvs du kommer inte vidare utan ni snackar bara om restaurangen/baren etc, och till slut blir det uttjatat och tjejerna går.

Help openers.

Exempel 1: Hej jag är lite vilsen, vet du var närmaste HM/ Levi`s butik ligger?

Fördelen med help openers är att för de som anser att day-game är desperat så har dom här en ”naturlig” öppnare. Nackdelen är att det för vissa kan upplevas som lite tricky att gå vidare. Dvs när du har fått din hjälp så är det klart och hon går sin väg. Jag brukar förhindra detta genom att säga ”Om jag ska vara ärlig så vet jag exakt var HM ligger, jag tyckte bara att du var söt/tuff och ville snacka med dig”


KINO/BERÖRING

KINO SKAPAR ATTRAKTION!


Kino är viktigt, det skapar attraktion men om du gör det fel så kan allt gå åt helvete och istället för att skapa attraktion så kan du framstå som ett creep. Ta det därför LUGNT. Börja easy. Lätt beröring vid ryggen för att få hennes uppmärksamhet är en bra öppnare. Under samtalet kan du lägga in highfives samt beröring vid axeln. Märker du att hon är obekväm när du berör henne ta ett steg tillbaka och bygg upp mer comfort. En rolig grej som jag brukar göra är att någon gång under konversationen tar hennes hand och låter henne snurra ett varv och sedan ge henne beröm, ”DAMN du har riktigt fina moves dom vill jag se mer av”.

NR-CLOSE

Avsikten med din öppnare var just att få hennes nummer eller träff. Man kan köra instant date men jag har ingen erfarenhet av det och kommer därför inte beröra det ämnet.

Hur du får numret

Jag brukar ALDRIG fråga efter numret utan jag TAR det. Jag spelar på självsäkerhet och humor. Jag har som regel att ALLTID få henne att skratta inom 30 sekunder efter att jag har öppnat. Tjejer ÄLSKAR att skratta och det ökar dina chanser betydligt om du kan få henne att skratta. När det är dags att få numret brukar jag ta fram telefonen och säga ”Jag måste dra men slå in ditt nummer så kan vi fortsätta det här någon annan gång” Jag ler mycket och ser till att ha glimten i ögat. Nekar hon dig numret låt dig inte slås ner utav det, jag brukar dra ett skämt. Säger hon, Nej tyvär jag har pojkvän så brukar jag svara, Jag har en död sköldpadda hemma.... Hon: va??? Jag: jag trodde vi sa saker som inte betydde nåt? Jag ger ALLTID en kram, även om du inte lyckades få hennes nummer nu så behöver inte bron vara bränd för alltid. Du kanske möter henne i framtiden när hon är singel och det är en FÖRDEL om hon kommer ihåg dig som den sköna snubben från HM. Får du numret så brukar jag säga hejdå med en kram och puss på Kinden.

How to overcome your approaching anxiety

Hur tar man då det första steget? Det finns ingen magisk dryck som du kan ta, utan det är upp till dig, det är din vilja som får dig att ta det första steget.

Däremot så finns det lite olika tekniker.

1: bestäm dig för att approacha första snygga tjej. (Om du inte gör det så ska du lägga dig ner och göra 10 armhävningar på stället) Jag har gjort det några gånger mitt i Nordstan.
2: Gå ut med en kompis, tvinga varandra att approacha annars får den andra bestämma ett straff som du ska utföra.
3: Bestäm dig för att approacha första snygga brud (Om du inte gör det ska du ge din lillebror/Kompis 100 kronor.

Finns några här som antagligen tycker det med bestraffning är skit men jag tycker att det är grymt, för själva tankesättet går ut på att du gör något mer pinsamt eller förlorar någonting mer än om du bara går fram och öppnar upp.

Använd dock denna teknik de första gångerna, sen ska du lära dig att approacha utan en massa tekniker. Du ska ju inte approacha för att slippa undan något utan för att få ligga/ hitta kärleken. Men enligt mig är det en bra teknik att börja med.

Hoppas denna artikel gav er ett annat perspektiv. Btw glömde det viktigaste! En annan faktor som gör det jobbigare till att approacha är social rädsla, det anses inte normalt i vårt samhälle att ragga på tjejer under dagtid. Det är vad samhället tror. Men alla tjejer går och fantiserar om att bli uppraggade av en attraktiv kille. True story

precis som ni blir sexgudar med träning så blir ni approaching gudar med träning.

Cya
2012-02-20,00:00,
Inlägg: #2
Daygame ;)
Välkommen insecure! =)
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-20,00:28,
Inlägg: #3
Daygame ;)
Toledo Skrev:hahah här har vi killen som inte svara på mitt PM på CR.

Welcome mate

edit: och bra post!

Sry angående det, jag har blivit bombad med PM nu på sistonde och har varit inaktiv pga att min stil har äntligen börjat ge resultat och jag har mer dejter än jag kan hantera. Krogen, internet och daygame generar en del. Skickar du PM här så svarar jag Wink


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Daygame – the way of the future? Clubbin 5 2,584 2016-07-30,17:15
Senaste inlägg:: StayHungry

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}