LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad håller denna tjejen på med?
2012-11-21,17:58,
Inlägg: #1
Vad håller denna tjejen på med?
Tja. En tjej i min grupp i skolan ger mig signaler och flörtar hela tiden. Börjat med grov kinoeskalering på mig med sen 2 veckor tillbaka. Satt i mitt knä idag och juckade och masserade min kuk utanpå byxorna med sin hand. MEN, hon verkar inte vilja ha sex. Jag fattar det inte. Varje gång jag föreslår något där vi kan var ensamma vill hon inte. Varje gång jag eskalerar godkänner hon det enda tills jag går in i hennes fitta med fingrarna, då vill hon inte mer. Hon skickar sms ibland, utan något syfte, typ: "heeeej du, görs idag?" för att nästa sms skriva att hon gör någonting som visar på att hon är otillgänglig hela dagen.

Hon har inte pojkvän vad jag vet. Vill hon ha bekräftelse? Oskuld? kristen? Muslim? spelar spel? Hon är flickvänsmateriel helt klart. JAg bryr mig inte särskilt mycket om det blir nåt eller inte, om vi har sex eller inte. VIll bara förstå vad som händer.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-11-21,18:02,
Inlägg: #2
Vad håller denna tjejen på med?
Ragnarök Skrev:Tja. En tjej i min grupp i skolan ger mig signaler och flörtar hela tiden. Börjat med grov kinoeskalering på mig med sen 2 veckor tillbaka. Satt i mitt knä idag och juckade och masserade min kuk utanpå byxorna med sin hand. MEN, hon verkar inte vilja ha sex. Jag fattar det inte. Varje gång jag föreslår något där vi kan var ensamma vill hon inte. Varje gång jag eskalerar godkänner hon det enda tills jag går in i hennes fitta med fingrarna, då vill hon inte mer. Hon skickar sms ibland, utan något syfte, typ: "heeeej du, görs idag?" för att nästa sms skriva att hon gör någonting som visar på att hon är otillgänglig hela dagen.

Hon har inte pojkvän vad jag vet. Vill hon ha bekräftelse? Oskuld? kristen? Muslim? spelar spel? Hon är flickvänsmateriel helt klart. JAg bryr mig inte särskilt mycket om det blir nåt eller inte, om vi har sex eller inte. VIll bara förstå vad som händer.

Känns som hon är osäker, typ en sorts asd. Alkohol borde nog öppna upp henne, tvivlar starkt på att du inte får ligga då Smile
find it, fuck it, forget it.
2012-11-21,18:11,
Inlägg: #3
Vad håller denna tjejen på med?
Tror mest hon teasar. Play your cards right å du kommer helt klart få tap dat.
2012-11-21,18:27, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-21,18:33 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #4
Vad håller denna tjejen på med?
Jag har också funderat på om det är nåt sånt Tobias. Hon kanske har något komplex eller nåt. Alkohol ska testas vid tillfälle helt klart!

ÄR helt sönderteasad nu, kör ju no wank. Ont i kulorna. jäkla dålig tajmin när jag har 1000 grejor som måste fixas som inte har med kuktillfredställning att göra.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-11-21,22:38,
Inlägg: #5
Vad håller denna tjejen på med?
Påminner lite om dykinstruktören jag körde lite på för några veckor sen.. var hemma hos henne eskalerade som fan men inget sex, fine köper det första gången. Sen dess blev det ingen andra gång, hon höll igång sms snacket och så.. men hela tiden så var hon upptagen och kunde inte ses. Så jag tröttnade till slut, orka inte med henne så jag dissade bara, slutade svara visade noll intresse..

I söndags kröp det in ett sms efter noll kontakt på ett par dagar hon skrev "Hur gick det med brudarna i helgen?" jag svarade bara "Det gick bra!".. sen dess inget mer.

Helt ärligt så förstår jag mig inte på det, hon har sagt att hon VILL träffas men hon har mycket, fine jag köper det.. Men hela tiden hintar hon om att hon vill ha sällskap, när jag säger att jag kommer över.. då blir det no deal. Prövat att ge henne mer comfort, funkar inte heller.

Anyways, wierd tjej helt enkelt, klarar mig bra utan får ligga med andra och så speciell är hon inte.

Så jag tror detta beror på osäkerhet, dykbruden vet inte VAD HON VILL och i ditt fall känns det fan som att det är samma sak där. Hon vet inte om hon vill helt enkelt, kort romans, kk, förhållande.. Drar du upp något sånt snack lär hon bli rädd och gå in i sin sköld!
Just add some alcohol and the game is on Wink


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hjälp med denna bruden, pls! Danieboy 7 2,889 2012-10-11,19:25
Senaste inlägg:: Commander
  Hur tackla denna tjej? vinividivici 1 719 2012-10-10,00:22
Senaste inlägg:: vinividivici
  Hjälp mig med denna brud! ANewLevel 3 1,580 2012-05-15,22:57
Senaste inlägg:: ANewLevel
  Hur ta det vidare med denna tjejen? svalan 14 4,124 2012-04-26,01:17
Senaste inlägg:: svalan
  Vad gjorde jag för fel med den här tjejen? KARAMELLKUNGEN 8 2,693 2012-03-12,17:10
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}