LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
RAGE och ännu mer RAGE
2012-03-24,22:38,
Inlägg: #1
RAGE och ännu mer RAGE
HAHA har på sistone (fortfarande) kännt mig jävligt arg hela tiden. Någon jävla rage inom mig som kokar utan någon större anledning. Nu har den dessutom blivit något större när i synnerhet en "polare" kör förfest utan min vetenskap. Im the boss MF, mig ringer man så fort något "större" händer. Men när man få veta det på andra håll så blir man direkt uppringd. Smile

Funderar på att dra ut i vilket fall som helst. Kommer troligtvis möta dom här fittorna och den största fittan som inte talar om planer i tid. Hur hämnas på bästa sätt?

Jag är en ultimat social maskin när jag väl kommer igång. I och med plugghelvetet kommer det dock ta tid att bygga social momentum.

Aja hur som helst, have fun guys om det är utgång som gäller ikväll!

Avslutningsvis; Alla som beter sig som fittor bör också räkna med att bli behandlade som fittor.
2012-03-24,22:54,
Inlägg: #2
RAGE och ännu mer RAGE
[video=youtube;Dbpxjfy0ptY]http://www.youtube.com/watch?v=Dbpxjfy0ptY[/video]

Hahaha jävligt sjuk housemix. Lyssna gärna biten från 37:30...WTF??? Big Grin
2012-03-24,22:59,
Inlägg: #3
RAGE och ännu mer RAGE
Men du kan knappast förvänta dig att bli inbjuden ifall du beter dig som en fitta. Så varför hämnas?

Visa istället att du är så awesome så att det inte blir fest utan dig.
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-24,23:00,
Inlägg: #4
RAGE och ännu mer RAGE
Det är inte jag som beter mig som en fitta.. läs om läs rätt din onda pingvin..
2012-03-24,23:00,
Inlägg: #5
RAGE och ännu mer RAGE
Jag föreslår att du planerar i det minsta detalj om du ska plocka honom. Kolla hans rutiner, när han går till jobbet, vilket jobb han har, vilken buss osv. Om du väntar några veckor så kommer det liten chans till att det skulle kopplas till denna händelse. Se till att maskera dig, möt han en morgon då han är på väg till bussen, klipp han, några snabba slag, avsluta med att säga " i framtiden så ringer du MIG OAVSETT VAD när det är fest"
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-24,23:02,
Inlägg: #6
RAGE och ännu mer RAGE
Jag vet, jag syftade på att ifall du beter dig som en fitta mot dom på krogen så kan du ju aldrig förvänta dig att bli inbjuden till nästkommande evenemang.
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-24,23:04,
Inlägg: #7
RAGE och ännu mer RAGE
russel Skrev:Jag föreslår att du planerar i det minsta detalj om du ska plocka honom. Kolla hans rutiner, när han går till jobbet, vilket jobb han har, vilken buss osv. Om du väntar några veckor så kommer det liten chans till att det skulle kopplas till denna händelse. Se till att maskera dig, möt han en morgon då han är på väg till bussen, klipp han, några snabba slag, avsluta med att säga " i framtiden så ringer du MIG OAVSETT VAD när det är fest"

HAHAHAH klockren.. du kan dina grejer mr russel. Big Grin
2012-03-24,23:07,
Inlägg: #8
RAGE och ännu mer RAGE
Ond_Pingvin Skrev:Jag vet, jag syftade på att ifall du beter dig som en fitta mot dom på krogen så kan du ju aldrig förvänta dig att bli inbjuden till nästkommande evenemang.

Bryr mig inte nämnvärt. Kan fixa bättre polare att partaja med, vem vill inte hänga med mig liksom. Wink
2012-03-24,23:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-24,23:15 av {2} krokodilen.)
Inlägg: #9
RAGE och ännu mer RAGE
Nej men har inga planer på att "hämns" på det sättet som ni tror. Mer typ cockblocka, ta brudar från dom osv. hahaha

Och sen givetvis börja partaja med nytt folk i fortsättningen.. dom här polarna kan man ha vid sidan av så att säga.
2012-03-24,23:14,
Inlägg: #10
RAGE och ännu mer RAGE
krokodilen Skrev:Bryr mig inte nämnvärt. Kan fixa bättre polare att partaja med, vem vill inte hänga med mig liksom. Wink

Bryr dig inte nämnvärt men startar en tråd om det? Wink

Men dra brudar utav dom, dra alla brudar som finns i deras närhet så kommer dom bokstavligen böna och be dig att komma på deras fester. För annars kommer inte tjejerna. Wink
Det är ju faktiskt win win.
Jag är den svinigaste gentlemannen du någonsin kommer du träffa

Vi kan vara vänner även om du har min balle i din mun
2012-03-24,23:16,
Inlägg: #11
RAGE och ännu mer RAGE
Ond_Pingvin Skrev:Bryr dig inte nämnvärt men startar en tråd om det? Wink

Men dra brudar utav dom, dra alla brudar som finns i deras närhet så kommer dom bokstavligen böna och be dig att komma på deras fester. För annars kommer inte tjejerna. Wink
Det är ju faktiskt win win.

Det har faktiskt oftast varit jag som initierat kontakt med diverse tjejer.

Jo men du har rätt, jag bryr mig något ändå...
2012-03-24,23:22,
Inlägg: #12
RAGE och ännu mer RAGE
Ännu en skön house-mix, om inte från kära SHM (fullset från New York):

[video=youtube;cCDcvZr9BNc]http://www.youtube.com/watch?v=cCDcvZr9BNc[/video]
2012-03-24,23:50,
Inlägg: #13
RAGE och ännu mer RAGE
SKA NI INTE UTE OCH FESTA DÅ GRABBS??? FITTORNA VÄNTAR DÄR UTE!!!!
2012-03-25,00:18,
Inlägg: #14
RAGE och ännu mer RAGE
Här får ni mer HOUUUSE:

[video=youtube;IQKsLOPK_ls]http://www.youtube.com/watch?v=IQKsLOPK_ls[/video]

Låt låten pumpa från 2.15. KÖR HÅÅRT!
2012-03-25,03:16,
Inlägg: #15
RAGE och ännu mer RAGE
Givetvis fick jag med mig ett ragg, hon är i toan. En mullig slyna, som INTE är min klass so to say. But pussy is pussy. Hade iallafall den här sidan uppe så ska väl göra ett avslut på den här snyfttråden.

Hur det gick för fittorna spelar ingen större roll. Nu ska den här riktiga fittan få smaka på all min ilska. RAAAAAAAAGE!!!!

Peace out boys!
2012-03-25,13:10,
Inlägg: #16
RAGE och ännu mer RAGE
[Image: dafuq+did+i+just+see+_363ef5fa4507a77d1f...705049.jpg]
I LIKE MY HOES LIKE SUMMER, NO CLASS
2012-03-25,19:42,
Inlägg: #17
RAGE och ännu mer RAGE
krokodilen Skrev:Bryr mig inte nämnvärt. Kan fixa bättre polare att partaja med, vem vill inte hänga med mig liksom. Wink
Lite obvious kanske, men dom verkar ju inte vilja hänga med dig... Sen kanske dom är tråkiga och inte värda att hänga med, vad vet jag.

Grymt jobbat att ändå ta dig ut och dra hem ragg, kudos!
2012-03-25,20:40,
Inlägg: #18
RAGE och ännu mer RAGE
pajastråd.
Life is a game.
2012-03-26,00:14,
Inlägg: #19
RAGE och ännu mer RAGE
Bubblan Skrev:pajastråd.

U mirin brah?
2012-03-26,12:07,
Inlägg: #20
RAGE och ännu mer RAGE
krokodilen Skrev:U mirin brah?

you passed the shittest, congratz
I LIKE MY HOES LIKE SUMMER, NO CLASS


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ännu en tråd om testo devil 16 5,398 2012-03-16,20:57
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Ännu en artikel om könsrollerna Carragher 26 9,223 2012-03-08,18:52
Senaste inlägg:: Mössan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}