LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sexkonvo
2012-11-29,00:32,
Inlägg: #1
Sexkonvo
whaddup! Tänkte ta o posta en sexkonvo som jag nyss hade,för 15-20min sedan. så får ni se hur de kan låta när en brud "lyder" mig in i minsta detalj. Sjukt investerad. Har aldrig knullat henne utan bara random snackat tidigare ute, men sexsmsat 1-2ggr tidigare

Hon - Tja, händer?

Jag - Tjena! Ink master! sj då?

Hon - Fan va nice! nä ligger i sängen och tråkar, kan fan inte sova!

Jag - Sluta ta på dig själv så e de nog lättare o sova

Hon - haha förlåt, tror att de kan va problemet nu när du säger de Wink

Jag - Synd att jag inte var där nu, oj vad du hade fått jobba!

Hon - Vad innebär de då? Wink

Jag - slicka, pulla o sedan knulla dig HÅRT

Hon - fan va gött! fast då är de väl du som får jobba? Wink

Jag - Du får själv ta o berätta vad du skulle göra

Hon - hehe Wink skulle suga och runka av din goa kuk, nästan så att du kommer men sluta innan! Du blir så kåt och trycker ner mig i sängen samtidigt som jag smeker min våta fitta för dig!

Jag - fortsätt

Hon - Du drar mig i håret och ställer mig på knä och börjar munknulla mig, hårt och djupt så jag knappt får luft. Du säger åt mig att vända mig om samtidigt som du håller fast mina händer och du har mig bakifrån. Du pullar min trånga fitta och känner hur våt jag är. Sen trycker du in din hårda kuk i mig och stönar, du är hårdhänt och kallar mig saker.

Jag - Mm, duktig flicka. Vad kallar jag dig?

Hon - Du kallar mig hora, och när jag går ner på dig så säger du att jag är en kuksugarhora. Du tar ett hårt tag om min hals och trycker in kuken långt ner. Jag stönar till av upphetsning när du tar ut den och ber om mer, jag säger att jag är en fitta som älskar att bli munknullad. Du trycker in kuken upprepande gånger och stönar. Du börjar sedan knulla min fitta igen och har kvar taget om min hals.

Jag - Jag är så sjukt hård nu, vill bara komma över och knulla dig så hårt. Straffknulla dig hårt o länge i röver, örfila dig hårdare för varje stöt medans jag kollar dig djupt in i ögonen baby. Knulla dig sönder och samman min lilla hora!

Hon - Åh, jag är våt som fan! Vill inget hellre än att vara din hora!

Jag - Tell me some more! Berätta hur du vill att jag ska utnyttja min lilla slyna!

Hon - Du knullar mig hårt, djupt och snabbt, jag stönar högt av njutning. Jag är nära men du vänder mig om, börjar smeka min röv. Du säger att du ska knulla sönder mig. Du lyssnar inte fastän jag säger nej. Du trycker in kuken i min tighta röv samtidigt som du håller för min mun. Du stöter in din hårt, långt o utan nåd. Du tar bort handen från min mun och jag ber dig att sluta. Du säger håll käften din hora och kysser mig. Du tar mig mjukare och jag börjar stöna av njutning.Du slutar helst plötsligt och börjar slicka min fitta. Du pullar och smeker mina bröst

Hon - Jag stönar och säger att jag är din hora. Du ger mig sån njutning att jag kommer, jag tar tag i dig och du kysser mig. Jag ber dig att ta mig i röver igen och du tvekar inte. Du smiskar mig och trycker in den hårt. Du säger att jag är en slyna so du ska utnyttja och jag ska bara gå med på de. Du drar ut kuken och ber mig att runka av dig. Du sprutar ner hela mig.
find it, fuck it, forget it.
2012-11-29,00:34,
Inlägg: #2
Sexkonvo
NOW THATS MY BOY!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-11-29,00:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-29,00:39 av {2} TobiasK.)
Inlägg: #3
Sexkonvo
Evilvalle Skrev:NOW THATS MY BOY!

Wink



Non judgemental, anspela på sex, skapa en vi-bubbla och låt fantasin flöda GO GO GO


*Edit. Fick ett sms till nu.


"Jag blir fan våta av att snusk smsa med dig, tänk när vi ses. Jag kommer att dö! ÄLskar att du är hårdhänt men som du skrev att du knullar mig hårdare och hårdare samtidigt som du kollar mig i ögonen, fett sexigt!!! Sjukt sugen på din kuk nu!!! Men är du bara hårdhänt eller är de både och? :$"
find it, fuck it, forget it.
2012-11-29,00:49,
Inlägg: #4
Sexkonvo
Blir hård i detta nu även fast jag är fett okåt överlag sen senaste veckorna.

You go boy!
2012-11-29,00:50,
Inlägg: #5
Sexkonvo
Bitcheees have fantasies

Edit: Bra jobbat tobbe!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-11-29,14:31,
Inlägg: #6
Sexkonvo
Haha dom är alla likadana, blir som små flickor när man kallar dom hora och knullar dom hårt
2012-11-29,16:01,
Inlägg: #7
Sexkonvo
Danger Skrev:Haha dom är alla likadana, blir som små flickor när man kallar dom hora och knullar dom hårt

yep! sjukt jävla effektivt
find it, fuck it, forget it.
2012-11-29,23:02,
Inlägg: #8
Sexkonvo
Vi får snart införa varning på rubikerna för alla no-fappers!
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-11-30,00:41,
Inlägg: #9
Sexkonvo
Ragnarök Skrev:Vi får snart införa varning på rubikerna för alla no-fappers!

+1 sitter på verkstan å väntar på bilen, fml
2012-11-30,17:15,
Inlägg: #10
Sexkonvo
Ragnarök Skrev:Vi får snart införa varning på rubikerna för alla no-fappers!

manwhore Skrev:+1 sitter på verkstan å väntar på bilen, fml

jag själv är en utav dem, är inte alltid lätt Wink
find it, fuck it, forget it.
2012-11-30,17:50,
Inlägg: #11
Sexkonvo
Mysig konvo, nu blev man sådär lite lagom pilsk till ikväll! Önskar jag hade sparat sms:en jag fick utav min 15-åriga kk för drygt ett halvår sen. Det var ju nytt för henne med sexting så hennes sms blev rätt humoristiska på sina ställen. Exempelvis "Sen suger jag av dig som en kung! hehe".
2012-11-30,18:10,
Inlägg: #12
Sexkonvo
15åriga? Hur gammal är du?
2012-11-30,18:46,
Inlägg: #13
Sexkonvo
54 år gammal peddogubbe
2012-11-30,18:48,
Inlägg: #14
Sexkonvo
WALL-E Skrev:Mysig konvo, nu blev man sådär lite lagom pilsk till ikväll! Önskar jag hade sparat sms:en jag fick utav min 15-åriga kk för drygt ett halvår sen. Det var ju nytt för henne med sexting så hennes sms blev rätt humoristiska på sina ställen. Exempelvis "Sen suger jag av dig som en kung! hehe".

hahah najs. vart finner du dessa småflickor?
find it, fuck it, forget it.
2012-11-30,18:50,
Inlägg: #15
Sexkonvo
Nattbussen typ
2012-12-01,03:59,
Inlägg: #16
Sexkonvo
WALL-E Skrev:Mysig konvo, nu blev man sådär lite lagom pilsk till ikväll! Önskar jag hade sparat sms:en jag fick utav min 15-åriga kk för drygt ett halvår sen. Det var ju nytt för henne med sexting så hennes sms blev rätt humoristiska på sina ställen. Exempelvis "Sen suger jag av dig som en kung! hehe".

Bahahahahha skrattar irl


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}