LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Why Men and Women Cant be friends!
2012-11-30,13:01,
Inlägg: #1
Why Men and Women Cant be friends!
[video=youtube;T_lh5fR4DMA]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=T_lh5fR4DMA#![/video]

Nice upplagt inslag, must see.
2012-12-02,22:13,
Inlägg: #2
Why Men and Women Cant be friends!
Hahah, bra gjort. Sånt här är intressant. Kollar del 2 atm Big Grin
2012-12-02,22:30,
Inlägg: #3
Why Men and Women Cant be friends!
haha härligt!
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-12-19,05:34,
Inlägg: #4
Why Men and Women Cant be friends!
Haha, det är så sjukt. Brudar (Läs: feministfittor) skulle aldrig erkänna det om man pratade öppet i diskussion, men skulle man visa såna här klipp så skulle dom börja gråta Big Grin
2012-12-19,07:08,
Inlägg: #5
Why Men and Women Cant be friends!
haha OMFG vad grym video, jag fick en huge realization här hur detta faktiskt ger bra bevis (dock kan ej fältstudien tas 100 % som valid eftersom kameran sätter enorm press för människor att följa sociala normer å inte vara 100 % ärliga å detta blir ännu värre för kvinnor som är sjukt bra på intryckshantering av sig själva till omgivningen AKA vilken bild de ger av sig själva till offentligheten) om att:

1) män vill ligga med alla kvinnor de finner attraktiva eller om de är desperata så tar dem det som duger i strid, och

2) kvinnor är petiga å behöver därmed inte välja alla män men de gynnas att ha manliga "vänner" omkring sig på följande sätt:

a) de får sexuell validering å ett mått på deras värde på 'köttmarknaden' genom att se vilka män som umgås med henne å hur ofta när hon förstår att killarna delvis vill ligga med dem,

b) de får extra resurser från manliga "vänner" som TROR att de kmr få ligga med dem om de spenderar tillräckligt mkt tid, pengar och/eller energi på dem (vissa kvinnor utnyttjar tyvärr detta; jag har dock sluppit dessa kvinnor)

c) de får flera män att välja bland mellan så när det väl kmr till kritan så kan kvinnorna välja å braka bland sina manliga "vänner"

Detta har enormt stöd i evolutionspsykologi som förutser att män är mindre petiga än kvinnor eftersom de har fler spermier å kan "slösa" mer på dem medan kvinnor har bara ett ägg om månaden och bara ungefär 400 ägg under sin livstid.

(En intressant sak här är dock att vi inte kände till detta med genetik, evolution å allt samtidigt som vi var en del av det så hur kunde kvinnor utvecklas att vara petiga när de ändå inte förstod evolutionens implikationer bakom det? evolution är riktigt magiskt å otroligt på det sättet! ^^,)

Eftersom män är mindre petiga så ser dem dock kvinnor som antingen knullbara eller inte och de drivs mer att försöka ligga runt mer därmed har de inte samma behov eller drift att "hålla på länge med samma tjej" såvida inte de får samhällssjukdomen "one-itis". Kvinnor dock behöver inte ligga med varenda man, därför kan de ha manliga "vänner" omkring sig.

Sedan i andra klippet där kvinnor uppenbarligen tkr det är "ok" att umgås 1on1 med manliga "vänner" utanför sitt förhållande men inte om pojkvännen gör det med kvinnliga "vänner", tyder på kvinnlig egoism eller bara egoism i all sin helhet, men vi killar skulle nog oxå säga samma sak på skojsamt sätt, "klart man ska få va 1on1 med en playboymodell man ba e vän med! ;P".

Jag tackar som FAN för dessa videos, jag ska köra dessa som convo-öppnare på juldagens utgång, kmr bli epic kul å intressant å se om detta mönster i videos visas i svensk kultur å miljö oxå (vilket i så fall ger mer stöd åt biologins vikt i denna fråga/hypotes om manliga å kvinnliga sexuella strategier).
2012-12-29,21:32,
Inlägg: #6
Why Men and Women Cant be friends!
Tja...

Vissa tjejer umgås man med för att man vill ha sex med, andra för att komma i kotakt med andra tjejer. Och en ytterligare kategori bara för att för att de är sköna att hänga med.
Jag har flera tjejkompisar som jag skulle kunna ha sex med anytime, dessa inbillar jag mig dessutom att de är duktiga i sängen. Men varför riskera att sabba en redan skön relation?

Beroende på om de man frågar får ligga eller på annat håll inte så lär de svara olika..!


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}