LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
hahah fragbite "Score på fotbollsplanen"
2012-12-01,04:20,
Inlägg: #1
hahah fragbite "Score på fotbollsplanen"
http://www.fragbite.se/?threadID=1147413

haha känner igen denna? Wink
find it, fuck it, forget it.
2012-12-01,04:26,
Inlägg: #2
hahah fragbite "Score på fotbollsplanen"
Wtf? Hänger du på fragbite? xD
2012-12-01,04:31,
Inlägg: #3
hahah fragbite "Score på fotbollsplanen"
manwhore Skrev:Wtf? Hänger du på fragbite? xD

nope, ngn jevel som snott den haha
find it, fuck it, forget it.
2012-12-01,05:13,
Inlägg: #4
hahah fragbite "Score på fotbollsplanen"
Lol vilka jävla freak det finns. såhär ser han tydligen ut, så du vet vem du ska döda!

[Image: snoppskgg4.jpg]

Wink

EDIT. SÅ VARFÖR FAN FUNKAR DET INTE ATT LÄNKA BILDER NUDÅ?!?!?

http://fuskbugg.se/dl/VAn5AQ/snoppskgg4.jpg
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-12-01,05:23,
Inlägg: #5
hahah fragbite "Score på fotbollsplanen"
Evilvalle Skrev:Lol vilka jävla freak det finns. såhär ser han tydligen ut, så du vet vem du ska döda!

[Image: snoppskgg4.jpg]

Wink

EDIT. SÅ VARFÖR FAN FUNKAR DET INTE ATT LÄNKA BILDER NUDÅ?!?!?

http://fuskbugg.se/dl/VAn5AQ/snoppskgg4.jpg

kanske borde ge han lite tips ist, han ser ut o behöva de
find it, fuck it, forget it.
2012-12-01,06:31,
Inlägg: #6
hahah fragbite "Score på fotbollsplanen"
50-50 på att du snott den från han TobiasK












































Big Grin
2012-12-01,15:11,
Inlägg: #7
hahah fragbite "Score på fotbollsplanen"
Haha, alltså no comments. SÅn jävla fjant.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-12-01,21:13,
Inlägg: #8
hahah fragbite "Score på fotbollsplanen"
#6 Vidrig
2012-11-30 21:36
#1 Tråkigt att du inte orkar läsa, för den är bra.

#2 Haha, gillar du inte den? Sad

#3 Får du aldrig ligga?

#4 Okej.

5# Tack så mycket, vad glad jag blir nu! Smile

Humorn är på topp!
2012-12-02,01:13,
Inlägg: #9
hahah fragbite "Score på fotbollsplanen"
Outkast Skrev:#6 Vidrig
2012-11-30 21:36
#1 Tråkigt att du inte orkar läsa, för den är bra.

#2 Haha, gillar du inte den? Sad

#3 Får du aldrig ligga?

#4 Okej.

5# Tack så mycket, vad glad jag blir nu! Smile

Humorn är på topp!

HAHAHAHA, slår vad om att den killen ALDRIG får ligga!
2012-12-02,01:37,
Inlägg: #10
hahah fragbite "Score på fotbollsplanen"
5# Tack så mycket, vad glad jag blir nu!


hahahha alltså vafan?
2012-12-02,16:38,
Inlägg: #11
hahah fragbite "Score på fotbollsplanen"
Lågt Tobias att sno stories från flashback, trodde inte du sjönk så lågt!


Wink
2012-12-02,19:28,
Inlägg: #12
hahah fragbite "Score på fotbollsplanen"
Bollgrodan Skrev:Lågt Tobias att sno stories från flashback, trodde inte du sjönk så lågt!


Wink

haha va?



......
find it, fuck it, forget it.
2012-12-03,20:13,
Inlägg: #13
hahah fragbite "Score på fotbollsplanen"
TobiasK Skrev:haha va?



......

CoolCoolCool
2012-12-06,04:18,
Inlägg: #14
hahah fragbite "Score på fotbollsplanen"
VAD I HELA HELVETE

Antar att detta inte är du Tobias??


http://www.sweseduction.se/forum/topic/8...entry77742

Citat:whaddup, en natt som hände i början utav augusti. En onsdag om jag inte minns fel.
Well, kvällen började med att jag var ute på en date med fröken X på Cheers. Träffade henne någon vecka innan på ett förkrök med ngr polare, skön brud. Stora bröst o en sjukt chill personlighet. Blev några ölkannor, mycket snack om sex men jag tröttnade av någon anledning.
Ville hellre ut o kröka än o sitta med henne hela kvällen, kunde ändå inte sluta hemma hos mig då jag skulle upp o jobba 7.55. Funkade inte heller hos henne, då hon hade "pojkvän" som var mitt i mellan på g till pojkvän (De blev tsm veckan efteråt) Så jag ringde dit tre barndomsvänner som var i närheten. Sjukt sköna killar =) Hon var väl inte sådär jätteglad över att jag ringde dit dem, då vi hade strulat lite innan. När de väl kom så gick hon från intresserad utav mig till att bli iskall, o börja flörta med min polare. Jag okejade till honom o köpte in en ölkanna till, kunde inte bry mig mindre.
Polarna hade med någon random dryg & kaxig brud som vi kan kalla för Y. Storhetsvansinne o trodde världen kretsade kring henne. Hon skulle vara med i alla diskussioner, hon visste bäst, rätt jobbig personlighet. Men snygg! Bitchshield of doom. Liten med, skulle fylla 19 om några månader sa hon. Hon tyckte jag skulle bjuda henne på öl, gav henne mitt bottenslam som fanns kvar o drog på toa. Ingen aning om hur hon reagerade, men kan väl inte ha vart bra iaf.
Minns inte riktigt resten, vi satt kvar till typ 00 då vi bestämde oss för o dra till berså ist. Brukar vara bra drag på Onsdagarna, lite skönare folk o framförallt äldre än 20.
Påvägen till Berså så började jag & Y bråka av någon anledning, minns inte varför men jag minns örfilen hon slängde till med i ansiktet på mig. Om jag minns någorlunda rätt så slog hon mig på armen först, varav jag sa att jag slår tillbaka om hon slår igen. "Bara för att du är brud så kan du fan inte bete dig hur som helst" hon testar o slår tillbaka, varav jag själv slår henne på armen. Inte lika hårt som henne, men för att markera.
Hon flippar över & där kommer örfilen. *SLAAP* fattar inte riktigt först vad som händer men som jag sa, tjejer kan fan inte bete sig hur som helst utan att jag reagerar. Jag slår inte tjejer, men markerar gör jag. Örfilar henne tillbaka, inte så hårt att hon ska få ont, utan så hårt så att hon ska förstå att det är fan inte okej att hon kan bete sig hur som helst bara för att hon har tits.
Hände inget mera innan Berså, jag tog en cigg & gick före de andra lite. Behövde lugna ner mig.
Vi kommer in, gratis as usally. Tar o beställer en bärs i baren o går ut till uteplatsen. Tar en cigg till, snackar med halvbekanta u name it. Resten av gänget kommer ut, även brud Y. Nu har hon lugnat ner sig rejält, släppt bitchshielden o står bara tyst när vi andra pratar. Ser dock att hon kollar på mig, jag ignorerar henne en bra stund till.
Fem bärs senare, ngr cigg så börjar jag prata med henne. Låtsas inte om den tidigare incidenten utan bara vanligt skitsnack, vem hon är, hur hon känner polaren osv. Minns inte.
Kysser henne iaf efter några minuter, hon biter mig i läpparna o kysser tillbaka.
Står o strular ett tag, förflyttar oss sedan till soffan. Gillar inte alls hur hon kysser, börjar göra ont i läpparna hur jevla hårdhänt hon är! Säger till henne att lugna sig lite, "Om du inte vill att jag vänder på dig & knullar dig här o nu" "Tihi" kysser henne igen, nu på ett fast grepp om håret. Smeker hårbottnen. "Är du kåt?" Hon svarar inte utan börjar bita mig i läpparna igen.
Jag slutar kyssa henne och tar en cigg ist, går o beställer en cider till henne o en bärs till mig. Hon skiner upp o tackar för cidern
Börjar snacka droger av någon anledning, får reda på hennes bakgrund. Trasig tjej med behandlingshem o liknande bakom sig. Missbrukat främst subutex, tjack o liknande. Men helt ren senaste året säger hon. Nu tänker jag inte än på att knulla henne, försöker bara vara där o lyssna, krama om henne.Tror hon behövde det.
Jag säger sedan att jag är kåt, vi börjar strula igen. Vakten, som jag känner, säger att vi får ta de lugnt o gå ut om vi ska fortsätta ""
"Jag tycker vi borde gå ut & knulla"
"Asså, ne. Vi åker hem till dig ist"
"Det ska vi, men jag är kåt nu"
Klockan var väl strax innan halv 2 skulle jag tro.
Slutar med att vi går ut, varav vi tappar bort varandra haha. Jag springer in o letar igen, men icke! She´s was gone.. Då kommer vakten fram o säger att han har hittat bruden, o leder mig till henne haha!
Vi drar ut, till höger om berså. Förbi parkeringarna o ner till trappan som leder ner mot vattnet. Slutar med att vi knullar där i typ 2min innan hon blir nojjig & ber oss gå tillbaka. Då de går människor där uppe. Fclose utanför Berså, check!
Sedan minns jag inte så mycket, vi drog tillbaka in till Berså. Där mina polare o vakterna står o garvar, då har två st sprungit bort o kollat på oss, berättat för de andra haha.
Var kvar på Berså tills de stängde, drog o köpte mat på donken. Skulle dra hemåt mig ändå, men då jag fortfarande bor hemma så kan jag inte bara ta hem nån hursomhelst på en vardag. Ringde o kollade med pappsen "ÄR DU DUM I HUVUDET, DU KAN FAN INTE TA HEM O KNULLA NÅGON NU PÅ EN VARDAG"
hepp, aja. Hmm, #Vi kan ju knulla på Heden, tänker jag# "EY, kom, vi går HITÅT!" så vi går bort till heden´s konstgräs. Strular upp henne på vägen, smeker bröst, fitta rumpa o berättar hur sjukt kåt hon gör mig. Biter henne i halsen. Tanken var att få henne så sjukt kåt att de bara va o få av kläderna när vi väl är framme. Hon respondar, biter mig i läpparna. ON!
So, knullade henne i ett 5mannamål mellan plan 3 & 4 på Heden´s konstgräs. En vecka efter att Gotha cup´s spelades på samma planer. Jag tror nog att jag hade slagit deras publikrekord med råge.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-12-06,04:35, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-06,04:38 av {2} TobiasK.)
Inlägg: #15
hahah fragbite "Score på fotbollsplanen"
Evilvalle Skrev:VAD I HELA HELVETE

Antar att detta inte är du Tobias??


http://www.sweseduction.se/forum/topic/8...entry77742

yep, thats me! fonzman e ett gammalt nick!


*Svara pm fag
find it, fuck it, forget it.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  hahah fragbite stea TobiasK 1 695 2012-12-01,04:17
Senaste inlägg:: TobiasK

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}