LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Multiple Orgasms for Men - Mr Manfred Mann
2012-12-04,21:36,
Inlägg: #1
Multiple Orgasms for Men - Mr Manfred Mann
En blogg som, lite skämtsamt, tar upp saker kring män och kvinnor. Bland annat mycket sexrelaterat som t.ex. hur man uppnår multiorgasmer:

http://howtosurvivewomen.blogspot.se/201...6a0d789abb

Läsvärt.
"Inget huvud är farligare än ormens, och ingen vrede är värre än kvinnans. Hellre har jag ett lejon eller en drake i huset. En kvinnas elakhet förändrar hennes yttre och gör hennes uppsyn ilsken som en björns. När hennes man slår sig ner hos sina grannar kan han inte låta bli att sucka bittert."
2012-12-04,23:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-05,00:30 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #2
Multiple Orgasms for Men - Mr Manfred Mann
Kegel är the shit, har rikgit stark sådan. Tränade skiten i grundskolan för jag var rädd för att bli våldtagen och gjorde knipövningar för analen (och därmed akitiverade PCn också visade det sig senare Smile) Kör nu bara kegel sen en tid tbx dock hehe.

Anyways, en annan grej som är ball är att fortsätta knulla/runka efter ni kommit. Jobbigt, extremt jobbigt ibland, kittlar och är obehaligt men efter 1-2 minuter brukar det släppa, man blir kåt och det blir skönt igen, dröjer inte länge förrän man är redo för ejaculation igen (man brukar alltså vilja komma rätt snabbt igen) - men med stark pc kan man vara rätt uhållig där med. Ju fler gånger man gör det desto mindre jobbigt blir det också direkt efter utlösning.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-12-04,23:50,
Inlägg: #3
Multiple Orgasms for Men - Mr Manfred Mann
Ragnarök Skrev:Kegel är the shit, har rikgit stark sådan. Tränade skiten i grundskolan för jag var rädd för att bli våldtagen och gjorde knipövningar för analen (och därmed akitiverade PCn, också Smile

HAHAHA, tror inte jag fatta riktigt hur du tränade, men tanken att någon liten pojke tränade analen i rädsla för att bli våldtagen gav mig ett riktigt gött skratt Big GrinD


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  How to Stack Orgasms by harlequin@taf TobiasK 1 1,129 2013-03-04,23:03
Senaste inlägg:: TobiasK

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}