LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
God Mode
2012-12-06,12:48,
Inlägg: #1
God Mode
Jag har hört talas om snubbar som har hamnat i god mode/superstate whatever men jag har aldrig upplevt detta själv förrän igår/inatt. Det hela började som vanligt, förfest med klassen jag snackade tjötade runt, kände mig lite seg, funderade på att banga på att dra ut men bestämde mig för att dra dit ändå. Påvägen dit så tjötar jag med min kompis och jag vet faktiskt inte riktigt vad som hände men jag började fundera på mitt liv. Det går bra i skolan, jag har ett KK, jag har bra kompisar, Jag har en familj som älskar mig. Livet går helt enkelt riktigt jävla bra nu och jag kände att fan jag älskar verkligen mitt liv. Jag kände hur glädjen började spridas i min kropp jag fick ett stort jävla leende och kände mig så in i helvete glad.

När jag kom in i klubben så var det nästan tomt och dom som var där satt vid baren eller stolarna och bara slappade. Dansgolvet var tomt, förjävligt tyckte jag så jag sprang in och körde mitt egna race. Stod väl där i några sekunder innan mina kompisar joinade och slutligen flera andra. Vid det här laget hade mitt state pumpats upp rejält, men jag såg några kompisar som inte dansade så jag sprang fram till dom och sa nåt i stil med "KOM IGEN NU FÖR FAN DANSA FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSK" (Jag kmr från gbg) Men dom vägrade då ser jag den här skitsnygga tjejen. The one thats everybody wants. Hon sitter och snackar med sin kompis. (jag har försökt på henne innan några gånger och blivit burned) men den här gången så var jag så jävla glad så jag springer bort dit sätter mig och bara.

Beerpong: Tjaaaaa! (stort smile)
Hb: bara tittar
HB kompis: Hej på dig Smile
Beerpong (vänder mig mot kompis) du detta är lite av en hemlis men jag tror att din kompis har satt en GPS på mig.....
Hb: fnissar lite
HB Kompis: hahaha varför tror du det.
Beerpong: jag har stött på henne här typ 5 gånger JAG TROR HON STALKAR MIG JAG SKA RINGA MAMMA!
Hb: HAHAHAHAHAH
HB kompis: hahaha varför skulle hon sätta en GPS på dig då?
Beerpong: asså du får inte säga detta till nån... men jag är Batman... och jag tror hon vill ha lite fladdermuspenis....
HB: hahahaha asså du är ju störd!! (Slag mot armen)
HB kompis: (halvligger nu på soffan och skrattar som fan)

(här kmr min kompis in så jag låter honom ta HB kompis)

Jag snackar vidare med henne om utbildning, hon pluggar byggnad någonting. Jag tycker detta är asintressant så jag pratar ordentligt med henne om det med ett tydligt intresse allt eftersom konversationen går så ser jag hur hon börjar röra mig, vänder sin kropp mot mig, tittar mig i Ögonen, smeker mitt lår u name it IOI trillar in från höger till vänster. BAM vi hånglar. Snackar vidare, henne kompis spyr, måste dra. Shit happens, men jag fick hennes nr.

Jag går vidare, förbi dansgolvet, fortfarande så jävla lycklig hör hur dom spelar "we found love" på dansgolvet. Jag ÄLSKAR DEN LÅTEN. Springer in på dansgolvet och skriker "WEEEEEE FOOUUUUUUUND LOVEEEEE IN A WHOOOOOOLE NEW PLACE!!!" Stänger ögonen och börjar dansa som fan, juckar u name it, Jag hör hur några skrattar. pekar säkert på mig oxå men jag bryr mig inte jag ska har roligt. Juckar fortare och allt mer intensivt. Jag känner hur någon börjar dansa med sin röv mot min kuk. Jag öppnar ögonen och där står en tjej och trycker sin röv mot mig, hon tar mina händer och för dom kring sin midja. Jag bara "wtf" Men jag dansar vidare ännu en tjej kmr upp och vill dansa, snart har jag 3 stycken som vill dansa. Jag dansar med alla snurrar dom, lyfter dom u name it ler och skrattar. Brud 1 tar praktiskt taget tag i mig och trycker mig mot sig. Hon börjar hångla med mig. Tappar sedan bort henne på dansgolvet. Var även en till tjej som började dansa med mig, jag nobbade henne hela tre gånger hon kom tillbaks tre gånger och försökte dansa med mig.

jag vill dricka nåt springer bort till baren. Ser en skitsnygg tjej som snackar med 2 killar. Jag springer fram säger hej med ett retard smile. Vänder mig till Hb.

Beerpong: jag känner igen dig!
Hb: jaha vad trevligt:
Jag lyfter upp henne på axeln skriker att jag är Tarzan och att detta är Jane. springer sedan iväg med henne skrattandes på axeln. Kmr sedan tillbaks med henne sätter ner henne framför killarna och säger att hon inte är Jane. Dom bara stirrar på mig.
Beerpong: hon snodde apans bananer hon är elak.
Jane: hahaha men det var juuuuu mina bananer!
Vi fortsätter att roleplaya. Tils jag ser min kompis och ska hälsa på han. Hon håller praktiiskt tager fast mig och frågar vart jag ska. Hon vill ha mitt nummer. Fine ofcoz ska damen få mitt nummer.

Resten av kvällen är lita halvluddig. Men vart jag än gick så fick jag blickar, när jag stod på dansgolvet så fick jag blickar från alla tjejer, flera kom upp och dansade med mig. När jag satte mig vid ett bord så vändes alla tjejers blickar mot mig. I waz the king

Detta är vad jag kallar God mode och frågan är hur hamnar man i detta state oftare?
2012-12-06,18:24,
Inlägg: #2
God Mode
hinner inte läsa allt... med hög testo, serotonin, dopaminer etc = good mode
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-12-06,20:26,
Inlägg: #3
God Mode
Fan vad KUNG mannen! Känner igen det som fan.

Dra ut oftare och pusha din comfort zone så att du tillåter dig själv att göra vad du vill. Samla bevis till hjärnan att du kommer inte dö genom att synas etc.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-12-07,01:19,
Inlägg: #4
God Mode
Sådär känns ladd typ varje gång. fett najs. Brukar få liknande känslor imellanåt efter typ 2-3-4 bärs. Sjukt social o walking on clouds. Händer oftare så när jag dricker mindre, än mera.
find it, fuck it, forget it.
2012-12-07,15:33,
Inlägg: #5
God Mode
FUUUUUUUUUUUUUUCK va bra läsning, speciellt inför ikväll... man kan typ leva sig in i "berättelsen". TAGGA TAGGA TAGGA!!!

Finns en film av simple pickup ang "god mode". Vad dom gör i princip är att de "kastar" sig på den första tjejen de ser, ful,fet,snygg,whatever.

Annars så handlar det väl om att göra saker du är rädd för. Beerpong, har du några speciella rädslor i t.ex. klubbmiljö? Smile
2012-12-07,15:56,
Inlägg: #6
God Mode
Wcanka Skrev:FUUUUUUUUUUUUUUCK va bra läsning, speciellt inför ikväll... man kan typ leva sig in i "berättelsen". TAGGA TAGGA TAGGA!!!

Finns en film av simple pickup ang "god mode". Vad dom gör i princip är att de "kastar" sig på den första tjejen de ser, ful,fet,snygg,whatever.

Annars så handlar det väl om att göra saker du är rädd för. Beerpong, har du några speciella rädslor i t.ex. klubbmiljö? Smile

Nope inte vad jag vet när jag är på klubb så pratar jag alltid med allt och alla (är väldigt social) men det med dansgolvet har jag nog haft lite rädslor, borde testa att släppa lös lite oftare sådär Tongue Fick ju fan inviter från varenda brud på dansgolvet typ haha
2012-12-07,16:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-07,16:04 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #7
God Mode
De gångerna jag haft det:

VId extrema glädjerusher får jag det. T ex första gången jag hånglade med en tjej på ett 16+ disco (var sälv 16 lol), god mode, kunde pltöslgit hångla och pulla hur många som helst inne på stället (använder fortfarande vissa av dom bilderna som jag fick därifrån när vill visa bilder med pre selection). Eller gången jag trodde jag blivit mångmiljonär, hade suttit o pratat med min "partner" och fått viss success.

VId bruk av PWO som innehåller vissa stimmrodukter. CRACK, Jack3d är de jag kört. olagliga nuförtiden i Sverige tyvärr. Dessa gångerna jag OFTAST fått det, var regel snaare än undandtag under en period att efter varje tränigspass komma in i god mode (placebo kanske).

Vid lättare intag av alkohol, ytterst sällan, beror mer på sällskapet man är med.

VId intag av andra kemiska substanser också också upplevt liknande och eller ultra god mode. Benzo, mdma i synnerhet. lite olika sorters state såklart men ändå under benämningen god mode tkr jag.


Efter hårda träningspass eller efter tävlingar (vill inte säga vilken sport pga anonymitetsskäl) förritiden kunde jag komma i i mkt bra state också. Händer inte ofta alls nu dock, tävlar inte längre och tränar slött.

Edit: När man var i bangkok på disco, alla jävla shemales, transor, horor och tjejer som ville ha en, egoooobooost.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-12-07,16:06,
Inlägg: #8
God Mode
Beerpong Skrev:Nope inte vad jag vet när jag är på klubb så pratar jag alltid med allt och alla (är väldigt social) men det med dansgolvet har jag nog haft lite rädslor, borde testa att släppa lös lite oftare sådär Tongue Fick ju fan inviter från varenda brud på dansgolvet typ haha

Typ börja, varje kväll med att, fucka ur på dansgolvet..även om det är tomt =D
2012-12-07,18:08,
Inlägg: #9
God Mode
Wcanka Skrev:Typ börja, varje kväll med att, fucka ur på dansgolvet..även om det är tomt =D

Det är faktiskt en av mina senare rutiner. Jag själv och kanske någon polare går upp på dansgolvet när det precis har öppnat och fuckar ur lite. Ganska ofta får man kvinnlig uppmärksamhet efter ett tag.
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man"
2012-12-08,02:01,
Inlägg: #10
God Mode
Jävlar vad nice läsning Beerpong, kände när jag läste första stycket hur jag själv fylldes av massa må-bra-känslor!
2012-12-08,21:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-08,22:21 av {2} Judas.)
Inlägg: #11
God Mode
Hur konstigt det nu låter, så hjälper meditation en till att uppnå sånthär oftare =) Då man ser "the matrix" , har tagit "the red pill" och ser igenom illusioner (mer) inklusive sitt ego, så kommer tanken att "varför INTE känna sig såhär?"

Att ta hand om "viktiga" saker i sitt liv i sin vardag, så man känner att ens liv är på rätt spår, gör det också mycket lättare. Då man känner sig som en "vinnare", och åstadkommer vad man vill och jobbar framåt. Att bara dega / stagnera veckor i sträck och sedan tro att man kan känna sig som kungen på krogen utan droger är fel.

Man kan också ha samma effekt på kvinnor och känna sig som en kung i low-energy, d.v.s. det är inte et tmåset att springa runt och vara "life of the party" heller. Smile Det handlar om att känna sig jävlit avslappnad och bekväm och inte söka bekräftelse, alla grundstenarna i inner game. Sedan kan du bete dig både lugnt och livligt.
"To me, the extraordinary aspect of martial arts lies in its simplicity. The easy way is also the right way, and martial arts is nothing at all special; the closer to the true way of martial arts, the less wastage of expression there is." - Bruce Lee
2012-12-09,02:00,
Inlägg: #12
God Mode
Jävligt skön känsla. Det som är gemensamt för kvällarna som jag uppnått detta har jag inte varit det minsta outcome dependent, väldigt avslappnad och present. Dom här stunderna kommer oftare i takt med att man blir mer centrerad och mindre bekräftelsesökande, men jag hade dom även som chode och då genom en "perfekt fylla" och mindsetet att bara ha kul.

Håller f.ö. med Judas i det han skriver.
2012-12-28,20:39,
Inlägg: #13
God Mode
Som sagt, droger (typ tjack/koks) är en genväg till social godmode, men annars skulle jag säga;
Skita i allt 110%
Bryta alla sina gränser, sen bryta dom igen (alltså gör det du inte vågar, sen typ fuckar du ur på dansgolvet med crazy shit, så det inte finns något mer att "bryta")
När man har sjukt flow. Oavsett hur bra du är med brudar, så kmr nobben då o då ändå. De kvällar allt bara flyter på = du kmr in i godmode och inget kan sänka dig!


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}