LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Victoria Milan = Guldgruva??
2012-12-09,15:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-09,15:41 av {2} Entreprenören.)
Inlägg: #1
Victoria Milan = Guldgruva??
Tjena! Jag såg 3 tr igår på tv4play och hörde att de snacka om VictoriaMilan.se och jag trodde det var något påhitt men det var det inte.

Jag vet att eHarmony.com är för sugna otrogna personer i USA men att Sverige hade en motsvarighet hade jag ingen aning om!

Jag gick med nu som "kille i förhållande". Min press text är:

"Hej, fy vad jag SKÄMS! :/ Det här är verkligen inte likt mig... Men det känns samtidigt rätt spännande, mer spännande än vad jag har just nu med tjejen min. De första åren var helt underbara men sen blev allt lika torrt som torrfoder, förutsägbart och TRÅKIGT!! Jag gillar att pröva nya aktiviteter och så, men hon vill mest bara vara hemma å ta det lugnt, och i sängen är hon inte alls lika öppen som mig. Jag söker äventyr, variation och vardaglig SPÄNNING!! Känner du som jag känner??"

Min sök text är:

"Jag söker efter en kvinna som gillar att klä upp sig, som är öppen för förslag, som gillar att pröva nya aktiviteter ihop, som SKAMLIGT nog vill pröva på saker som vi egentligen inte borde pröva på, en kvinna som är precis som mig; som vill ha lite mer variation, SPÄNNING och roligt i vardagen!! Livet är för kort att ha TRÅKIGT hela tiden ut och in!!"

Jag är väldigt "fittig" av mig på det sätt att jag skriver först i press-text att jag förstår vad som pågår (jag skäms för så här får man inte göra, moralkärringsfasoner) sen skriver jag att jag hade kul i förhållande å sen blev det tråkigt (med stora bokstäver då jag tänker mig att det är något många INTE vill ha i sitt förhållande/äktenskap). Jag avslutar min press text med frågan "Känner du som jag känner?" för att få läsaren att reflektera över sin relation återigen ("är min relation tråkig eller spännande?") och kmr de då fram (vilket de nog gör) att deras relation är tråkig så kanske de vågar flörta el skriva till mig.

Jag skriver "SKAMLIGT" i sök text för att koppla antydan om sex till något FEL vilket gör det så klart ännu mer spännande att vilja prova på och det visar oxå lite motstånd från min sida samt lite moral. Sen förstorar jag ordet "SPÄNNING" då jag tänker mig att det är det många söker efter på denna sida, en gnutta känsla av spänning. Jag antyder oxå lite om vad jag söker efter; en kvinna som vill vara otrogen på sexuell nivå, så klart. Slutligen upprepar jag ordet kvinnor vill undvika i alla sina relationer, nämligen TRÅKIGT och jag kör på ett retoriskt påstående, "livet för kort att ha tråkigt hela tiden ut och in".

varför jag tror denna sida kan va så sjukt bra är just för att det finns en dimension i varje seriös convo som inte annars finns ute på klubbar, badoo el liknande, vilket är just den underliggande antagelsen att "vi är båda upptagna, vi borde verkligen inte prata med varann" vilket skapar en underliggande ton av spänning som annars måste skapas via frame control på klubbar el badoo.

jag har egentligen ingen skam i min kropp (jag fuskar just nu på cs go med polare haha) å jag skulle få skylla mig sj om min kommande gf skulle göra så här, då äré mitt fel faktiskt el genetiskt fel i henne som kräver för skyhög novelty-stimulans.

haha så äré nån annan där som fular sig å försöker haffa åt sig nått? nått tips att improva press text el sök text?? =)

p.s. jag HATAR katter jag ÄLSKAR hundar
2012-12-09,16:04,
Inlägg: #2
Victoria Milan = Guldgruva??
Reggade mig för att se, finns sjukt många snygga tjejer som vill ha lite kul på sidan om LOL, tyvärr måste man betala för att kunna skicka samt läsa meddelanden.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-12-09,16:07,
Inlägg: #3
Victoria Milan = Guldgruva??
Evilvalle Skrev:Reggade mig för att se, finns sjukt många snygga tjejer som vill ha lite kul på sidan om LOL, tyvärr måste man betala för att kunna skicka samt läsa meddelanden.

Jobbigt om man har Visat kopplat till det gemensamma kontot looooooooooolz!
2012-12-09,16:22,
Inlägg: #4
Victoria Milan = Guldgruva??
Commander Skrev:Jobbigt om man har Visat kopplat till det gemensamma kontot looooooooooolz!

HAHAHA kommer upp på internetbanken "Betalning till Sveriges populäraste otrogna dejtingplats" då kan man nog räkna med skäll!!
2012-12-09,16:47,
Inlägg: #5
Victoria Milan = Guldgruva??
hemsidan kör med olika namn på fakturorna så det kmr inte upp på kontoutdragen att pengarna skickats till otrohetssajt Wink
2012-12-09,17:49,
Inlägg: #6
Victoria Milan = Guldgruva??
hahah nice Smile lägg upp hur det går sen


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}