LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Anordna fest.
2012-12-16,21:57,
Inlägg: #1
Anordna fest.
Tjabba! Någon som har några tips? Fyller 22 om en månad o tänkte styra en fest. Tänkte bjuda massa gamla ragg, många random brudar + närmaste kretsen typ. Massiv preselektion? Blir väl runt 50 gäster.
find it, fuck it, forget it.
2012-12-16,22:11,
Inlägg: #2
Anordna fest.
Måste va 25 om du ska hyra lokal, så är det här i Trollhättan iaf.
Blanda ihop ett skitstort bål i en hink typ, fixa en lista med musik, lås datorn så inte folk byter hela tiden, om du nu inte ska ha någon som sköter musiken hela kvällen.
2012-12-16,22:29,
Inlägg: #3
Anordna fest.
Schlinus Skrev:Måste va 25 om du ska hyra lokal, så är det här i Trollhättan iaf.
Blanda ihop ett skitstort bål i en hink typ, fixa en lista med musik, lås datorn så inte folk byter hela tiden, om du nu inte ska ha någon som sköter musiken hela kvällen.

Inga problem här. Min bror är dj o diverse polare så lugnt på den biten! Blir en jävla massa sprit om de ska bjudas till 50 pers Tongue
find it, fuck it, forget it.
2012-12-16,22:36,
Inlägg: #4
Anordna fest.
Tänkte mer bara som ett glas vid dörren, när man kommer in, tycker det känns bra på något sätt bara Tongue Blir fortfarande rätt dyrt om du ska ge ett glas till femtio pers :/ Känner du ingen som säljer smuggelsprit ?
2012-12-17,09:29,
Inlägg: #5
Anordna fest.
Har du tid, ork och vill komma undan billigt skulle jag åka till Tallin och köpa sprit. Min farsa köpte sprit åt mig på midsommar och kom hem med bag in box vodka. Tre liter för 60 spänn. Det är väl inga fina grejer men jag har fått känslan av att du inte är så kräsen när det gäller sprit Smile

Köp in 10 sånna boxar så har du trettio liter. En riktig jävla brakfest för 600 spänn. Du kan ge fjortisar en shot av det, säga att det grey goose och de kommer börja yra om hur man riktigt känner exklusiviteten.

Töm en sådan box, två-tre flaskor schweppes och släng i lite frukt så det ser fancy ut.
2012-12-17,19:25,
Inlägg: #6
Anordna fest.
Jayson1 Skrev:Köp in 10 sånna boxar så har du trettio liter. En riktig jävla brakfest för 600 spänn. Du kan ge fjortisar en shot av det, säga att det grey goose och de kommer börja yra om hur man riktigt känner exklusiviteten.

hahahahahaah


Glöm inte att bjuda fler än du vill ska komma på festen. Det är tamejfan regel numero uno!
2012-12-17,21:43,
Inlägg: #7
Anordna fest.
Jayson1 Skrev:Har du tid, ork och vill komma undan billigt skulle jag åka till Tallin och köpa sprit. Min farsa köpte sprit åt mig på midsommar och kom hem med bag in box vodka. Tre liter för 60 spänn. Det är väl inga fina grejer men jag har fått känslan av att du inte är så kräsen när det gäller sprit Smile

Köp in 10 sånna boxar så har du trettio liter. En riktig jävla brakfest för 600 spänn. Du kan ge fjortisar en shot av det, säga att det grey goose och de kommer börja yra om hur man riktigt känner exklusiviteten.

Töm en sådan box, två-tre flaskor schweppes och släng i lite frukt så det ser fancy ut.


Lite långt ifrån Göteborg haha.


hahahhaha
find it, fuck it, forget it.
2012-12-18,01:36,
Inlägg: #8
Anordna fest.
TobiasK Skrev:Tjabba! Någon som har några tips? Fyller 22 om en månad o tänkte styra en fest. Tänkte bjuda massa gamla ragg, många random brudar + närmaste kretsen typ. Massiv preselektion? Blir väl runt 50 gäster.

Entourage game :-)

Jag har haft några fester å vad jag lärt mig är:
* se till att grannarna e 100 % ok el hyr temporär lokal annars kanske klagomål å böter
* se till att ha plastmuggar så folk inte tar dina glas som de kan tappa el kanske snor
* se till att folk röker ute på balkong eller utanför festplats å inte inne på platsen
* befrienda tjejer (ej ragga) å alla dudes på festen så gör preselection resten åt dig

Troligen kmr du nog bli besatt att ha fester efter du sett vad social proof å preselection gör i dessa sammanhang Tongue

Du kan ju ha "spritknytkalas" där folk delvis få ta med sin egen sprit så du int behöv stå för allt. Det e ju trots allt fest å inte 7-årings födelsedagskalas? ;P
2012-12-18,02:28,
Inlägg: #9
Anordna fest.
AplAy Skrev:Entourage game :-)

Jag har haft några fester å vad jag lärt mig är:
* se till att grannarna e 100 % ok el hyr temporär lokal annars kanske klagomål å böter
* se till att ha plastmuggar så folk inte tar dina glas som de kan tappa el kanske snor
* se till att folk röker ute på balkong eller utanför festplats å inte inne på platsen
* befrienda tjejer (ej ragga) å alla dudes på festen så gör preselection resten åt dig

Troligen kmr du nog bli besatt att ha fester efter du sett vad social proof å preselection gör i dessa sammanhang Tongue

Du kan ju ha "spritknytkalas" där folk delvis få ta med sin egen sprit så du int behöv stå för allt. Det e ju trots allt fest å inte 7-årings födelsedagskalas? ;P

Thanks! Lokalen e inte helt 100 längre då ordföranden inte visste längre om jag som utomstånde får hyra den haha.

Dock så känner jag en festfixare här i gbg, kunde få vara på Berså 1,30-2h tidigare än de öppnar. Kl 20,00 således med 40-60 gäster. Gratis. Stammiskrogen så lär nog känna uppemot 70+ gäster där totalt inkl personalen då. Blir väl o bjuda på 1-2 välkomstöl isf. Vad tycks? De borde ge mig en jäkla preselection, då det är ett flertal gamla ragg, o massa polare
find it, fuck it, forget it.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}