LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
DVD-tips?
2012-12-18,23:24,
Inlägg: #1
DVD-tips?
Har en polare som jag hade tänkt försöka få att joina communityt. Han är en ganska normal kille, kan väldigt lite om game men han har koll på grundprinciperna och jag kan även lägga till att han verkar inte helt förtjust i alldeles för utdragna och systematiska system á la mystery method.

Vilken/vilka dvd-samlingar kan vara vettigt att tipsa honom om?

Planen är att vi båda två skulle kolla på skiten och sedan försöka applicera det vi gillade vid utgångar.
2012-12-18,23:51,
Inlägg: #2
DVD-tips?
Californication (serie iofs men den bästa jag har sett ur game perspektiv)
2012-12-19,00:04,
Inlägg: #3
DVD-tips?
Beerpong Skrev:Californication (serie iofs men den bästa jag har sett ur game perspektiv)

Kanske var lite otydlig men jag syftar alltså på game-föreläsningar i stil med blueprint osv. Tack ändå för tipset, Californication är en skön serie!
2012-12-19,00:06,
Inlägg: #4
DVD-tips?
kolla keys to the vip då. enbart in field med lite analys också.

Badboys materiel passar nog bra också.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-12-19,00:20,
Inlägg: #5
DVD-tips?
Ragnarök Skrev:kolla keys to the vip då. enbart in field med lite analys också.

Badboys materiel passar nog bra också.

Kände inte till Badboy, ska kika. Vad tror du om RSDConfused material, tex flawless natural?
2012-12-19,02:39, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-19,02:43 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #6
DVD-tips?
Jo kan funka med flawless natural. Beror på vad man är för person och vilket humör man är på. Men JAG skulle föredragit badboy, lite mer low key, extremt sexuellt och straight on medan flawless natural är mer state och "WOOOOHOOOOO!!!"/drunken game typ haha. (kolla in tobiasK tråd här på forumet där han la upp en med david X, och några program senare på samma seminarie kommer grymt stuff med badboy).

Mkt intressant statistik badboy drar upp också, bl a att 85 % av gånger tjejer går med en kille hem för ONS så har de ägglossning (är extremt kåta med andra ord), och hur man hittar dessa tjejer med ägglossning på nattklubben etc.

Max Stanford har ju en bok med massa rutiner och annat grymt (både från andra och från honom själv) som är rätt grym också. PÅ svenska, och han är en nog en av de bästa "pua"sen i Sverige. influerad av badboy sist jag såg nåt av honom också. Som sagt en bok dock...

RSD har mkt, så kan ju se om ni faller för någon instruktör mer än dom andra oh kolla stuff med just honom.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-12-20,00:57,
Inlägg: #7
DVD-tips?
David X - Be Relentless

Roligt i vissa stunder också.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tips på "body language" tvbordet 3 1,805 2017-04-27,19:04
Senaste inlägg:: tvbordet
  Tips för att utöka sociala skillsen tvbordet 0 934 2017-04-16,13:30
Senaste inlägg:: tvbordet
  snapchat-tips tvbordet 2 1,475 2017-03-14,17:15
Senaste inlägg:: ReeZ
  Här är några tips för att göra tjej mer bekväm till kyss Sean 0 1,710 2015-09-07,18:02
Senaste inlägg:: Sean

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}