LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
"Du är äcklig"
2012-12-20,19:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-20,21:30 av {2} selected.)
Inlägg: #1
"Du är äcklig"
Jobbade med en tjej idag på julkort sorteringen. Har ej träffat henne innan men hon verkar verkligen vara intresserad av mig pga de ögonkontakt o spaningar jag fått från henne o hon ler hela tiden när hon pratar med mig. Det var också hon som öppnade mig med ursäkten att jag skulle kolla vad för nummer det står på julkortet hon sorterade. Därefter började vi snacka o frågade om mig rätt mycket privata frågor osv. Sen tappade hon julkortet o hon bad mig plocka upp den så sa jag nej, nej o hon bara jo gör det medans hon rörde mig vänligt på armen. Ja sa nej gör det själv eller du kanske inte vill jag ska kolla dig när du går ner. Hon bah du är äcklig, jag sa ne det gör du inte du tänkte bara "i like it", sen sa hon du verkar inte ha haft många tjejer, o frågade efteråt hur många tjejer har du haft, jag svarade "den frågan får du avgöra själv, hon bara "kanske aldrig haft eller mindre än tre st" här svarade jag inte o fortsatte sortera på min hylla när hon märkte att jag sket i hennes svar så börjar hon byta ämne o fånga min uppmärksamhet igen verkade som, hon frågade typ igen samma fråga var dessa kort skulle hamna utan postnummer asså hon visste det men jag kände att hon gjorde så på nåt sätt för att få tillbaka samma uppmärksamhet.som innan.

Var dessa saker med äcklig o att du inte haft många tjejer en shittest?
Värt nämna att det är första gången jag har råkat för att en tjej visar intresse innan jag ens märkt eller pratat med henne.
2012-12-20,19:36,
Inlägg: #2
"Du är äcklig"
Ja, shit-test, men JÄVLAR VAD JOBBIGT DET VAR ATT LÄSA DIN TEXT. Kommatering ffs.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-12-20,21:27,
Inlägg: #3
"Du är äcklig"
Att hon sa äcklig vet jag att tjejer gör det för retas oså men flickvän grejen kan också detta vara shittest? "du verkar inte haft många tjejer" "du har haft mindre än 3 tjejer" det hon sa här har kopplingar till för jag sa att hon får plocka upp kortet själv så jag kan se på henne när hon går ner.
2012-12-20,22:17,
Inlägg: #4
"Du är äcklig"
Svara bara "jag är oskuld" eller nåt och dra ett skämt istället. Smile Varför sätta en sån dålig prägel på samtalet så fort?
2012-12-20,22:22,
Inlägg: #5
"Du är äcklig"
Badboll Skrev:Svara bara "jag är oskuld" eller nåt och dra ett skämt istället. Smile Varför sätta en sån dålig prägel på samtalet så fort?

"jag är oskuld" grejen tänkte jag på men den säger man när en tjej säger "du är en player" eller nåt sånt, men i det här fallet sa hon tvärtom.
Var satte jag sån dålig prägel i samtalet?
2012-12-20,22:55,
Inlägg: #6
"Du är äcklig"
selected Skrev:"jag är oskuld" grejen tänkte jag på men den säger man när en tjej säger "du är en player" eller nåt sånt, men i det här fallet sa hon tvärtom.
Var satte jag sån dålig prägel i samtalet?

Hhhaha, den funkar närsom!!
Nä uppfattade bara som att det blev dålig stämning i samband med att hon testa dig, kanske missuppfatta .Smile
2012-12-21,00:43,
Inlägg: #7
"Du är äcklig"
selected Skrev:"jag är oskuld" grejen tänkte jag på men den säger man när en tjej säger "du är en player" eller nåt sånt, men i det här fallet sa hon tvärtom.
Var satte jag sån dålig prägel i samtalet?

Det finns inget rätt eller fel att använda en fras si och så... Okej säger en tjej "fan vad du luktar äckligt"... kanske svaret "jag är oskuld" inte riktigt passar in... men i ett sånt läge som du beskrev funkar "jag är oskuld" hur bra som helst, det handlar ju om att kalibrera..
2012-12-21,03:39,
Inlägg: #8
"Du är äcklig"
golvmopp Skrev:Ja, shit-test, men JÄVLAR VAD JOBBIGT DET VAR ATT LÄSA DIN TEXT. Kommatering ffs.
Haha agreed.

Säger som dom andra, klockrent svar skulle bl.a. kunna vara; Haha, nä jag är alldeles för blyg för sånt, jag är oskuld, följt utav ett retardsmile med grym ögonkontakt Wink
2012-12-21,03:40,
Inlägg: #9
"Du är äcklig"
selected Skrev:Att hon sa äcklig vet jag att tjejer gör det för retas oså men flickvän grejen kan också detta vara shittest? "du verkar inte haft många tjejer" "du har haft mindre än 3 tjejer" det hon sa här har kopplingar till för jag sa att hon får plocka upp kortet själv så jag kan se på henne när hon går ner.
Äh, tänk inte så mkt bara kör mannen, kanske hade vart bättre o köra på stilen att du inte gör något för henne, snarare än att du skulle titta på henne, kanske låter lite creepy, men visar ju iaf någon slags intent. HOn verkar ju sugen iaf, kötta på och dra en update sen när du knullat henne!
2012-12-21,04:18,
Inlägg: #10
"Du är äcklig"
Nystart Skrev:Haha agreed.

Säger som dom andra, klockrent svar skulle bl.a. kunna vara; Haha, nä jag är alldeles för blyg för sånt, jag är oskuld, följt utav ett retardsmile med grym ögonkontakt Wink

Garvar högt för mig själv när jag ser det framför mig. Hahhaa, och hur mycket jag skulle njuta av att göra det själv, hahha. Fan, jag måste bli bättre på det här med att roa mig själv :-)
2012-12-21,14:35,
Inlägg: #11
"Du är äcklig"
om hon säger nått negativt om dig så släng det på henne fysiskt om det går, dvs, om hon tkr du luktar äckligt så tryck upp armhålan mot henne så hon blir reaktiv å bara skratta åt henne. om hon säger att hon ogillar något du bär, har på, osv, tryck upp det i ansiktet på henne med glimten i ögat så att säga.

det hela påminner mig återigen om evilvalle's "never back down"-princip där du ALDRIG ska gå in i försvarsställning som exempelvis "nä jag luktar inte illa" el att du "inte verkar veta vad du ska göra el säga" utan du ska helt enkelt "go with it" på ett sätt du framstår ha kontroll över framen å situationen.

nu när jag kollar på det hela igen så kan man tolka "du är äcklig" en inbjudan från henne att börja flörta på det sätt att hon försöker skapa drama i situationen, starka känslor, dvs, BT, så hon vill att du ska bidra, på ett självsäkert sätt (där du inte framstår reaktiv el needy) så genom att inte ta hennes skit seriöst men ändå "go with it" så skapar du oxå starka känslor i "dramat" vilket hon klart kmr älska mer än intervjufrågor om jobbet el plugget! ^^,
2012-12-21,15:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-21,15:31 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #12
"Du är äcklig"
Shitest! Inte läst alla ovanstående svar men iaf det är ju riktigt kul och effekrtivt att hålla med typ. Som alplay skriver ovan. Säger hon att du verkar va dålig i sängen så säg att jepp, har så liten kuk. Säger hon att du inte verkar ha legat med många så säg nepp oskuld. Säger hon att du är snuskig så säger du jepp! Så jävla kät också. Säger hon att du ärr för tjovk för henne så håll med o dra ett skämt om hurr tjock du är. Osv osv; skrivet på mobil därför det är lite kladdigt btw.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-12-21,17:40,
Inlägg: #13
"Du är äcklig"
Fick årets diss
Nu när vi slutade o tog bussen så gick alla av o ja stod på vänta på andra bussen och hon byte nummer med nåra tjejkompisar sen när hon gick förbi sa jag direkt "ska du hem?" , hon"ja hejdå", jag "ge mig ditt nummer. Hon: "neeeej euuu" med ett ansiktsuttryck som blivit typ äcklad.
O gick fort därifrån.

Jag vet inte vad för uppfattning hon fått utav mig. Jag kommer se henne igen i mitten av nästa vecka. Hur ska vara o regera typ? Ska jag skita i henne o inte typ göra nåra ögonkontakt mer ?
2012-12-21,17:54,
Inlägg: #14
"Du är äcklig"
selected Skrev:Fick årets diss
Nu när vi slutade o tog bussen så gick alla av o ja stod på vänta på andra bussen och hon byte nummer med nåra tjejkompisar sen när hon gick förbi sa jag direkt "ska du hem?" , hon"ja hejdå", jag "ge mig ditt nummer. Hon: "neeeej euuu" med ett ansiktsuttryck som blivit typ äcklad.
O gick fort därifrån.

Jag vet inte vad för uppfattning hon fått utav mig. Jag kommer se henne igen i mitten av nästa vecka. Hur ska vara o regera typ? Ska jag skita i henne o inte typ göra nåra ögonkontakt mer ?

när du säger det som så så låter det som om hon var just en av de få tjejerna som du helt enkelt inte kan få oavsett ditt "game". hon är helt enkelt inte attraherad av dig på någon nivå alls, så ingen idé att slösa tid på sådana precis som bögar inte bör slösa tid på oss killar eftersom vi aldrig kmr kunna bli attraherade till dem oavsett deras "game". vissa kan man tyvärr aldrig få, så äréba, så gör ingen stor grej av det, skyll inte på dig själv eller ditt game, det e bara vad de e. gå vidare med insikten att DU är viktigare än hon å du är värd bättre än så och det är HON som förlorar på att gå omkring och känna avsky, du har för viktigt liv än att låta ditt liv gå ut över hennes reaktioner, eller hur?! ;P

jaja, done deal, move on, just do it and u'll laugh back at this two weeks from now!
2012-12-21,18:49,
Inlägg: #15
"Du är äcklig"
AplAy Skrev:när du säger det som så så låter det som om hon var just en av de få tjejerna som du helt enkelt inte kan få oavsett ditt "game". hon är helt enkelt inte attraherad av dig på någon nivå alls, så ingen idé att slösa tid på sådana precis som bögar inte bör slösa tid på oss killar eftersom vi aldrig kmr kunna bli attraherade till dem oavsett deras "game". vissa kan man tyvärr aldrig få, så äréba, så gör ingen stor grej av det, skyll inte på dig själv eller ditt game, det e bara vad de e. gå vidare med insikten att DU är viktigare än hon å du är värd bättre än så och det är HON som förlorar på att gå omkring och känna avsky, du har för viktigt liv än att låta ditt liv gå ut över hennes reaktioner, eller hur?! ;P

jaja, done deal, move on, just do it and u'll laugh back at this two weeks from now!


Signalen och allt det dära hon hade med mig och hennes attityd fick mig att hon var intresserad eller attraherad.
Nej fan gör inte stor grej av nånting har viktigare saker för mig att tänka på än tjej som inte gav sitt nummer.
2012-12-21,19:09,
Inlägg: #16
"Du är äcklig"
jag har ett enkelt sätt att hantera sån skit

antingen låtsas jag att jag inte hörde det

eller

så säger jag "din morsa är.."
2012-12-21,19:50,
Inlägg: #17
"Du är äcklig"
Sluta älta det där, glöm henne o kör vidare på nästa. Ser du henne så bete dig som whatever, inget hänt ,för inget har ju hänt?
2012-12-21,21:36,
Inlägg: #18
"Du är äcklig"
Nystart Skrev:Sluta älta det där, glöm henne o kör vidare på nästa. Ser du henne så bete dig som whatever, inget hänt ,för inget har ju hänt?

+1000 ni grabbar bryr er för mkt. o analyserar för mkt.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-12-21,21:38,
Inlägg: #19
"Du är äcklig"
+ du försöker ställa in dig för henne... fast hon e efterbliven. har blivit dissad 100 ggr av efterblivna brudar, som bara dissar killar för att de inte tror att de har en chans/vill ställa sig över. sen knullar man deras kompis lr whatever o då blir dom kåta på en.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-12-21,21:39,
Inlägg: #20
"Du är äcklig"
o anledningen till att hon e efterbliven e för att hon gör ett äcklat uttryck när hon dissar... = hon e en slyna. bra o feminina tjejer brukar vara jävligt snälla utanför krogen. just därför att de inte behöver bekräftelse. hon e tönt. ta henne, men bara om hon kmr o ber o få suga din kuk i framtiden.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}