LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
2012-12-21,13:23,
Inlägg: #1
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Fick hem min burk igår och körde då en skopa, tränade rätt så sent (~21) samt hade sovit dåligt, så tyckte det var skit, lite mer energi än vanligt men inget mer.

Så idag tänkte jag att jag kör 2 skopor, träningspasset var istället 9 på morgonen och fy SATAN vad bra det gick! Galen jävla energi, efter att jag kört igenom alla övningar kunde jag göra 3 likadana pass igen kändes det som. Började kötta på löpbandet bara för att försöka få ur energin, men hjärtat började dunka allt för hårt så jag nojjade ur och avslutade passet haha.

Fokus har jag svårt att sätta fingret på, om det var så bra. Men energin är galen iaf.

I jämförelse med jack3d så är den klart sämre dock (den gamla varianten med DMAA). På jack3d tog jag fanimig typ 10% mer, fokuset var helt galet, dock måste jag säga att Craze ger mer energi. Iofs har jag ingen tolerans atm, så kan vara därför.

Får dock problem med att äta (svälja) efteråt, precis som på jack3d. Tjackballe dessutom, så tjackliknande är det allt.

Vad tycker ni?
2012-12-21,15:18,
Inlägg: #2
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Jag gillar ta pwo på mmorgon inna frukost med, känns som mer effekt om man tar på tom mage.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-12-21,15:27,
Inlägg: #3
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Craze var ren skit för mig, hade förhoppningar om att det skulle ge liknande kick som jack3d men NOPE, jag blev ärligt talat depp efter många träningspass, gick hem och tyckte världen var värdelös och allt var meningslöst, helt sjukt äcklig känsla och jag kommer aldrig mer ta det där skiten.

Nu har jag ju dock kommit underfund med att dom säljer DMAA på dmaa.nu bara man mejlar dom, så blandar man det med tex Rage nitro så blire som gamla hederliga crack/jack3d =)
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-12-21,16:53,
Inlägg: #4
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Jag har slutat använda craze. Blev förvånad över hur dåligt det var efter all hype. Kunde likaväl tagit två koppar kaffe och fått samma effekt fast utan den hemska ångesten och meningslösheten som man känner efteråt. Väldigt obehagligt.
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man"
2012-12-21,18:41,
Inlägg: #5
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Är det vanligt med den där ångesten alltså?

Gjorde precis den otroligt tråkiga men obligatoriska julhandeln med en polare, som påpekade att jag först var jävligt speedad. Sen gick jag runt o va allmänt bitter o klaga på massa skit hela jävla tiden, störde mig på folk osv.

Känner mig rätt tom i huvudet också, men skulle lika gärna kunna vara för jag körde så hårt och har knappast ätit/druckit tillräckligt.

FUCK, jag som blev så kär i det där för endast några timmar sen... Jack3d var grymt, fick inte heller någon crash som vissa påstår att dom fick.
2012-12-21,20:43,
Inlägg: #6
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Nystart Skrev:Är det vanligt med den där ångesten alltså?

Gjorde precis den otroligt tråkiga men obligatoriska julhandeln med en polare, som påpekade att jag först var jävligt speedad. Sen gick jag runt o va allmänt bitter o klaga på massa skit hela jävla tiden, störde mig på folk osv.

Känner mig rätt tom i huvudet också, men skulle lika gärna kunna vara för jag körde så hårt och har knappast ätit/druckit tillräckligt.

FUCK, jag som blev så kär i det där för endast några timmar sen... Jack3d var grymt, fick inte heller någon crash som vissa påstår att dom fick.

Verkar variera något enormt, vissa personer får skitbra energi av craze och aldrig någon krasch, andra får ingen större energi alls och blir bara depp och seg efteråt, som jag tex. Jag kunde bli illamående ibland också kommer jag ihåg, få en rejäl rännskita etc.

Vill du ha dmaa igen kan du beställa på dmaa.nu Smile
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-12-21,20:53,
Inlägg: #7
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Yeah jag fick ett jävla gött stim och aldrig nån depp efteråt. Som valle säger så reagerar alla olika av det. När jag tänker på det så fick jag ännu bättre fokus på craze än crack. Men väldigt individuellt det där.

Har du testat att beställa dmaa Valle? Funkade det bra?
Life is a game.
2012-12-22,16:44,
Inlägg: #8
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Jag får ingen depp alls jag, väldigt gott fokus. Mer "chill" state än saker med DMAA dock, får absolut inte samma styrkeboost som med jack3d, ej heller samma energi, men får absolut energi och fokus av den. Gillar den som fan.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-12-22,20:22,
Inlägg: #9
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Till någon som aldrig prövat en PWO vad är att rekommendera?
2012-12-23,01:42,
Inlägg: #10
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
VIP-X eller Rage x2 är båda bra PWOer.
Life is a game.
2012-12-23,02:11,
Inlägg: #11
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
sjooga, mitt första var rage limited edition. Måste därför också rekommendera Rage som första. Kommer ihåg att jag tänkte: "jesus, detta är bättre än alkohol! ska börja festa med detta istället!" Sen tränade jag fruktanstvärt bra, fick aldrig slut på energi men SÄNKTE vikt på det mesta, fick sån jävla kontakt så det var inte klokt. Tyävrr vänjer man sig och effekterna avtar.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-12-24,02:56,
Inlägg: #12
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Ball va alla reagerar olika på pwoer! Får absolut ingen ångest av craze, snarare tvärtom.. Ger mig skön lycka och ett jävla välmående resten av dagen. Dock har jag helt plötsligt börjat må skit direkt efter jag tagit det flera gånger det senaste.. Nu snackar vi orolig mage och har ett flertal gånger legat på alla 4 vid porslinsaltaret efter träningspassen. Så nej det blir ingen mer craze efter denna burken.
2012-12-24,03:51,
Inlägg: #13
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Någon som kört på assault? Får massa energi av den men har blivit mer och mer illamående för varje gång jag tar det. Senast spydde jag upp allt på vägen till gymmet.. Någon som haft liknande erfarenhet av assault?
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-12-24,14:09,
Inlägg: #14
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Colonel Love Skrev:Någon som kört på assault? Får massa energi av den men har blivit mer och mer illamående för varje gång jag tar det. Senast spydde jag upp allt på vägen till gymmet.. Någon som haft liknande erfarenhet av assault?

Aa, fick samma av skiten, först var den awesome, sen efter ett tag vart det värre och värre, satt mest på gymmet och ville inte lyfta något för att jag hade så ont i magen.

Craze har varit fine för mig, snart igenom hela burken, funderar på att inhandla en till efteråt.
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.
2012-12-24,14:55,
Inlägg: #15
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
sjoggaa Skrev:Till någon som aldrig prövat en PWO vad är att rekommendera?

Jag tycker du kan köra Craze direkt, why not. Kommer antagligen vara riktigt tråkigt att gå över till typ Rage sen däremot
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-12-25,15:51,
Inlägg: #16
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Evilvalle Skrev:Verkar variera något enormt, vissa personer får skitbra energi av craze och aldrig någon krasch, andra får ingen större energi alls och blir bara depp och seg efteråt, som jag tex. Jag kunde bli illamående ibland också kommer jag ihåg, få en rejäl rännskita etc.

Vill du ha dmaa igen kan du beställa på dmaa.nu Smile
Hmm vetefan om jag vågar om jag ska va ärlig, har en hel del skit på mig redan som gör att jag kanske riskerar fängelse, men polisen har inte kontaktat mig då jag befann mig utomlands när dom droppade allt..

Hur betalar man osv?
Bollgrodan Skrev:Ball va alla reagerar olika på pwoer! Får absolut ingen ångest av craze, snarare tvärtom.. Ger mig skön lycka och ett jävla välmående resten av dagen. Dock har jag helt plötsligt börjat må skit direkt efter jag tagit det flera gånger det senaste.. Nu snackar vi orolig mage och har ett flertal gånger legat på alla 4 vid porslinsaltaret efter träningspassen. Så nej det blir ingen mer craze efter denna burken.
Hur mycket har du kört då? Som sagt, jag körde 2 skopor utan någon som helst tolerans.

Körde även 1,5skopa sist på fyllan (...) och började bråka med någon tjejkompis pojkvän, misstänker att jag föll ner i deppmode pga crazen, brukar fan inte bråka på fyllan, iaf inte med folk jag "Känner"
2012-12-26,16:16,
Inlägg: #17
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Nystart Skrev:Hur mycket har du kört då? Som sagt, jag körde 2 skopor utan någon som helst tolerans.

Körde även 1,5skopa sist på fyllan (...) och började bråka med någon tjejkompis pojkvän, misstänker att jag föll ner i deppmode pga crazen, brukar fan inte bråka på fyllan, iaf inte med folk jag "Känner"

Började direkt med 2 skopor, fick grym pump och fokus och mådde kanon hela dagen efter jag tränat.. körde på typ 1.5 månad på runt 1.5-2 skopor.. Nu är jag ibland nere på en halv skopa.. Vissa dagar kan jag ta 2 och må kanon, vissa dagar spyr jag nästan av en...
2012-12-26,17:41,
Inlägg: #18
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Bollgrodan Skrev:Började direkt med 2 skopor, fick grym pump och fokus och mådde kanon hela dagen efter jag tränat.. körde på typ 1.5 månad på runt 1.5-2 skopor.. Nu är jag ibland nere på en halv skopa.. Vissa dagar kan jag ta 2 och må kanon, vissa dagar spyr jag nästan av en...
Skumt. Ska se ifall jag mår skit ikv när jag enbart kört på 1, antar att mkt andra faktorer kan spela in också, tex hur bra man ätit/druckit samt hur hårt man tar ut sig.
2012-12-27,01:09,
Inlägg: #19
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Ok nu har det gått ett antal timmar sen jag tränade; inte alls fått den där avtändningen. Var rätt tom i huvudet ett tag, men svepte typ 1l vatten samt åt ordentligt så försvann det. Man får ju trots all inte glömma bort att man tränat hårdare än vad man kan göra "nykter", och därav borde man också ha mer behov av återhämtning.

Ändå nöjd med craze so far, det är ju inte i närheten av DMAA som sagt, men duger i krig!
2012-12-29,12:11,
Inlägg: #20
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Craze tar även bort min hunger.. får fan inte ner någon mat förrens långt efter passet


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! Nystart 68 42,332 2016-10-09,16:40
Senaste inlägg:: JohnDoe
  Craze innehåller dopingklassade ämnen Jayson1 14 4,764 2013-04-10,19:32
Senaste inlägg:: Nystart
  Craze PWO + kreatin samtidigt Commander 5 2,311 2012-10-10,01:34
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}