LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bitchslapad vad göra?
2012-12-22,04:49,
Inlägg: #1
Bitchslapad vad göra?
RaggDe upp ngn på fyllan för typ några månader sen. Smsade henne när jag skulle gå på flyget (hade typ 5h väntetid så smsade alla srnaste ragg på mobilen för att ha ngt o göra).

Står och snackar med en jävligt fräsch brud ikv när denna tjejen kmr fram o typ "raggar du upp henne också elller", frågar nuvarande targetet om ho känner henne och typ låtsas som hon e luft, hon försvinner såklart. Hon har bla addat mig på facebook, declinade då jag ej va intresserad. Är på väg för o shotta med en tjejpolare då hon syns igen och helt sonika kmr två av hennes polaee och matar bitchslaps på mig. WTF e såklart min reaktion.


Vad göra? Slår ej tjejer liksom....sjukt lack nu fan, inga dåliga smällar dom hann ge heller. Bruden e ju uppenbarligen psyk, men vafan!???! Sjukt förnedrD, första gg en k
Jag blir slagen "ordentligt" av tjejer....

Svenska bitches alltså..... Funderar o flytta tbx till norge, där blir man fan bjuden på deinkar av vrudarna osv. Har liknande hänt er? Skrivet packad från mob så säkert mlt stavfel, peqce!
2012-12-22,05:33,
Inlägg: #2
Bitchslapad vad göra?
Yeah fucked up isnt it? Jag har varit med om så sjukt mycket liknande under alla år, öl kastat på mig, drinkar hällda över mig, bitch-slaps, ja, hela jävla skiten.

Vad kan man göra? I stort ett inget, lycka till att slapa tillbaka liksom, då fåru genast 8st brunstiga kåta hannar som slänger sig över dig och börjar puckla för att "rädda den stackars tjejen" (egentligen vill dom bara doppa).

Detta är feminismens fel, något som inte verkar lika utbrett i norge än (även om det verkar vara rätt fucked up där också, så äre inte i NÄRHETEN av sveriges nivå).
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-12-22,08:42,
Inlägg: #3
Bitchslapad vad göra?
Du bryr dig för mkt... ut o knulla brudar ist.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-12-22,08:44,
Inlägg: #4
Bitchslapad vad göra?
Allting är tecken på intresse tills dom inte låter dig eskalera längre! Då får man gå tillbaka ett steg, sen fram två... men annars, kör på!
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-12-22,12:23,
Inlägg: #5
Bitchslapad vad göra?
Om det inte är 10 white knights i närheten så ger jag tillbaka en enkel lavett ala Cutty. Gäller dock att välja sina moments för helvetet kan braka loss ifall du klappar till fel tjej, och det spelar ingen roll om du slog löst. Crazy bitches are crazy bitches.

[video=youtube;FHIf7qXuk8g]http://www.youtube.com/watch?v=FHIf7qXuk8g[/video]
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-12-22,16:42,
Inlägg: #6
Bitchslapad vad göra?
Alltså kom dom fram och bara turades om att slappa dig i ansiktet eller vad? Är det en (1) slap så är det såklart trist men då vet du vad hon är för tjej, inte mer med det och bara att gå ifrån henne. Nu låter det dock som det var en situation där dom inte gav sig, och då har du såklart rätt att värja dig, ta hjälp av en vakt om det går/knuffa undan dom, men slå för guds skull inga slag. Slår du tillbaks blir det som sagt alltid värre om hon spelar ut "Jag är tjej och han slog mig"-kortet; totalt bullshit om hon slog först egentligen, men tyvärr så det ser ut.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-12-22,17:27,
Inlägg: #7
Bitchslapad vad göra?
http://www.nsfwyoutube.com/watch?v=L7lfVyyEI70
2012-12-22,17:47,
Inlägg: #8
Bitchslapad vad göra?
Putta bort dem lr örfila tbx.
find it, fuck it, forget it.
2012-12-23,18:26,
Inlägg: #9
Bitchslapad vad göra?
Har också råkat ut för det. Har jag betett mig på ett sätt som legitimiserat örfilen är det bara att tacka och bocka, ha ha ha

Däremot, reser någon sin hand mot mig oprovocerat, oavsett vem det är, så kommer en näve farandes tillbaks utan förbehåll. Tidigare kan jag ha pushat the envelope lite väl mycket, men nu beter jag mig på ett sätt där jag vet att om någon kliver över tröskeln till handgripligheter har jag inga problem att ge igen på studs. Skulle jag vart i din situation skulle det vart höftkast och touch with teh jab på direkten.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-12-24,02:52,
Inlägg: #10
Bitchslapad vad göra?
Blev bitchslapad i somras av en norsk psykobrud. Gav henne en redig jävel tillbaka
2012-12-24,07:15,
Inlägg: #11
Bitchslapad vad göra?
slå dom på fittan eller bit dom i tuttarna
2012-12-24,12:21,
Inlägg: #12
Bitchslapad vad göra?
Hade en period då jag åkte på bitchslap en gång i veckan i kanske en månad av olika bruds. Vettefan va ja gjorde för att förtjäna dom egentligen men de jag tyckte funka bäst var att garva högt åt de hela å typ säga saker som "hah wtf, bruden tog åt sig på RIKTIGT". Minns att en slog till mig för jag frågade om hon var utklädd till gris på halloween (hon va egentligen rosa pantern)
2012-12-25,09:42,
Inlägg: #13
Bitchslapad vad göra?
noname2blame Skrev:Hade en period då jag åkte på bitchslap en gång i veckan i kanske en månad av olika bruds. Vettefan va ja gjorde för att förtjäna dom egentligen men de jag tyckte funka bäst var att garva högt åt de hela å typ säga saker som "hah wtf, bruden tog åt sig på RIKTIGT". Minns att en slog till mig för jag frågade om hon var utklädd till gris på halloween (hon va egentligen rosa pantern)

hahahahaha en aning okalibrerad? fett kul
2012-12-25,11:37,
Inlägg: #14
Bitchslapad vad göra?
Haha!

På rak hem kommer jag inte på nåt tillfälle då jag fått en smäll sådär, har garanterat inträffat och då har jag förmodligen förtjänat det. Dessa gånger har jag isåfall roats av det hela.

Min wing var lite less på brudar under en period och då drev han kungligt med alla brudar runt sig på krogen... Han gjorde sig förtjänt av både Bitchslaps, njurslag och högerkrokar på hakan.
Han valde att säga det mest opassande :-D
Intressant är hur många tjejer har nära till att använda knytnäven....
2012-12-25,15:47,
Inlägg: #15
Bitchslapad vad göra?
tcepser Skrev:Haha!

På rak hem kommer jag inte på nåt tillfälle då jag fått en smäll sådär, har garanterat inträffat och då har jag förmodligen förtjänat det. Dessa gånger har jag isåfall roats av det hela.

Min wing var lite less på brudar under en period och då drev han kungligt med alla brudar runt sig på krogen... Han gjorde sig förtjänt av både Bitchslaps, njurslag och högerkrokar på hakan.
Han valde att säga det mest opassande :-D
Intressant är hur många tjejer har nära till att använda knytnäven....

Hahahah har aldrig åkt på en ordentlig. Dock så har det varit nära. Men sånt där mode har man befunnit sig i ett antal gånger. Total jävla arrogans,
och bara stå där och hånle. Pretty fun hur man kan få en gnista till en skogsbrand.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-12-25,15:58,
Inlägg: #16
Bitchslapad vad göra?
Evilvalle Skrev:Yeah fucked up isnt it? Jag har varit med om så sjukt mycket liknande under alla år, öl kastat på mig, drinkar hällda över mig, bitch-slaps, ja, hela jävla skiten.

Vad kan man göra? I stort ett inget, lycka till att slapa tillbaka liksom, då fåru genast 8st brunstiga kåta hannar som slänger sig över dig och börjar puckla för att "rädda den stackars tjejen" (egentligen vill dom bara doppa).

Detta är feminismens fel, något som inte verkar lika utbrett i norge än (även om det verkar vara rätt fucked up där också, så äre inte i NÄRHETEN av sveriges nivå).
Ja itne fan kan man göra så mkt, nej. Iaf inte när det är massa folk runtom (speciellt s.k. white knights haha)

Vagabond Skrev:Du bryr dig för mkt... ut o knulla brudar ist.
Helt rätt, brydde sönder mig här, var snorfull dock (förvånad över hur bra jag lyckades stava, från mobilen också haha) och aningen bitter för att jag inte fick ligga.
Vettorazzi Skrev:Alltså kom dom fram och bara turades om att slappa dig i ansiktet eller vad? Är det en (1) slap så är det såklart trist men då vet du vad hon är för tjej, inte mer med det och bara att gå ifrån henne. Nu låter det dock som det var en situation där dom inte gav sig, och då har du såklart rätt att värja dig, ta hjälp av en vakt om det går/knuffa undan dom, men slå för guds skull inga slag. Slår du tillbaks blir det som sagt alltid värre om hon spelar ut "Jag är tjej och han slog mig"-kortet; totalt bullshit om hon slog först egentligen, men tyvärr så det ser ut.
Om jag ska vara ärlig vet jag inte riktigt, kan hända att jag gick fram och hånade henne eller något haha, brutalt dissade henne ju ganska hårt framför en annan tjej jag stod o prata med, men det förtjänade hon fan, då enda anledningen hon kom fram var för att cockblocka mig..!

Jag tror dom var 2st som matade, minns att hon brukar hänga med två blondina-översmink-brudar och dessa två skulle såklart försvara hennes heder, eller så retade jag henne, jag vet ärligt talat inte. Minns det dock som att dom helt sonika bombade mig med örfilar.

Och ja somsagt, dom kan bara dra "tjejkortet" så är du per automatik våldtäktsman och gud vet vad..
2012-12-26,03:56,
Inlägg: #17
Bitchslapad vad göra?
russel Skrev:Hahahah har aldrig åkt på en ordentlig. Dock så har det varit nära. Men sånt där mode har man befunnit sig i ett antal gånger. Total jävla arrogans,
och bara stå där och hånle. Pretty fun hur man kan få en gnista till en skogsbrand.


Haha det är fan skitkul!

jag kom precis att tänka på en tjej som haft rätt att puckla på mig, var stört kul! det intressanta i mitt fall är att jag oftast fått tjejer mer intresserade av att jsg behandlat dem 'illa' :-P
2012-12-26,07:15,
Inlägg: #18
Bitchslapad vad göra?
tcepser Skrev:Haha det är fan skitkul!

jag kom precis att tänka på en tjej som haft rätt att puckla på mig, var stört kul! det intressanta i mitt fall är att jag oftast fått tjejer mer intresserade av att jsg behandlat dem 'illa' :-P

Yes! Jag vet inte men jag antar att det har med full Range of emotions
.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-12-26,18:35,
Inlägg: #19
Bitchslapad vad göra?
Minns en gång då jag var ute med ett gäng och smågnabbades med någon norsk brud som inte klarade av att anvnäda sina ord längre, hon fick smaka på samma medicin själv. Snacka om att hon var förvånad. öppen mun, stora ögon och "Men... du örfilade mig?" "Ja, vad tror du när du slår mig?"
2013-01-21,11:51,
Inlägg: #20
Bitchslapad vad göra?
Kalla mig asshole men ja slapar alltid tillbaka. inte hårt givetvis men nånting lite med ca 10-15% styrka mest som en markering o sen stirra på henne. Vissa av tjejerna går faktiskt igång på det.
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Här är några tips för att göra tjej mer bekväm till kyss Sean 0 1,721 2015-09-07,18:02
Senaste inlägg:: Sean

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}