LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
flashback: om att "närvaro" är attraktivt
2012-12-26,00:43,
Inlägg: #1
flashback: om att "närvaro" är attraktivt
Citat:Hej. Jag pratade med en vän härom dagen som är vääääldigt duktig med tjejer, när vi går på stan tillsammans så får han alltid ett par blickar, när man är på krogen med honom så får han ALLTID många hångel och nästan varje gång går han hem med någon, det är något med honom som bara gör att flickor dras till han.

Han är inte ens snygg! Han är HÖGST average, kanske till och med lite under. Han e runt 170, inte några speciella maskulina drag, klättrande hårlinje och har inte direkt ett utseende som står ut från mängden.

Jag frågade honom hur i helv han kunde få sån uppmärksamhet av det motsatta könet, det är snygga tjejer, fulare tjejer, äldre, yngre, typ ALLA ger honom blickar, haha.

Han svarade nåt flummigt med: "Jag vet att detta kommer låta konstigt, men det är nog för att jag är väldigt väldigt avslappnad med tjejer och människor generellt, jag tror de flesta killar ofta tänker "vad ska jag säga?" eller "Hur ska jag göra för att hon ska gilla mig?" å får massa sånna tankar när dom är framför en tjej, vilket sabbar deras presence totalt. När man är 100% nöjd med nuet å hur saker och ting är och därför inte behöver nån form av bekräftelse alls, man försöker inte imponera eller få ut reaktioner från folk för att boosta sitt ego å koncept om vem man är, utan amn är 100% avslappnad och bryr sig inte men gör saker enbart för sin egna skull å för att må bra själv så uppfattar tjejer dessa som sexighet å dom blir snabbt väldigt komfortabla med ens närvaro och kan då uttrycka sig själv och sin femininitet till 100% utan att känna att man dömmer dom etc."

Vad i hela helvete betyder detta new age snack å har det någon form av verklighetsanknytning?? För det låter mest som hokus pokus för mig!

Handlar om hur "närvaro" är attraktivt osv...
2012-12-26,02:02,
Inlägg: #2
flashback: om att "närvaro" är attraktivt
AHhahaha låter som den där snubben läst saker.
2012-12-26,12:25,
Inlägg: #3
flashback: om att "närvaro" är attraktivt
TonightIsTheNight Skrev:AHhahaha låter som den där snubben läst saker.
Jo med tanke på ordvalen hehe.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}