LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Nyår - flopp! Vad gör jag?!
2013-01-02,05:31,
Inlägg: #1
Nyår - flopp! Vad gör jag?!
Hallåj,

nyår igår då som sagt. Börjar bra, förfest med grabbarna med oxfilé och massa gott skit, samt en del alkohol såklart.

Anländer sedan till festen, där det är typ 10 brudar, o vi e typ 7 killar. Najs tänker man. Visade sig dock att typ hälften av dom var sjukt tråkiga, satt bara tillsammans (ville liksom inte "blanda" haha) ville bara lyssna på den o den typen av musik osv, riktiga partypoopers. Av den andra hälften var väl bara hälften dugliga för ngt, men har träffat dom tidigare vid ngn fest, haft lite sexuell spänning med två av dom.

Står i köket och häller upp en grogg, direkt när jag blir ensam så kmr en av dessa tjejerna in och stänger dörren efter sig.

Nystart, jag hörde att du prata om mig senast!
Jag: ????
H: Ja, att jag raggade på alla hade du sagt! (vilket hon också hade gjort haha)
Jag(fattar inte hur hon kunde hört jag sagt det men aja): sa jag? Ah men sa jag det så menade jag väl det Smile
H: Varför sa du det?
Jag: Jag menade det väl antagligen!

Berättar det för polarna, alla skrattar då det va dom som va med sist också..
Vi säger att men vi skiter i henne, orkar inte boosta en attentionwhores ego!
(Vi snackar lite mer senare o de va inga hard feelings lr så)

Sitter på en stol i vardagsrummet o tjötar varav brud #2,som jag haft lite sexuell spänning med, kommer o säger "tro inte att du ska få sätta dig på den här stolen själv!" och klämmer in sig tillsamamns med mig. Skämtar om att hennes rumpa är hälften så stor som hennes och blir lite kino då man "mäter", skratt kmr osv. So far so good.

Börjar ju bli rätt dragen och går ut för att röka med en polare. Bruden + 2 andra hänger med ut också o röker, slump, I think not.

Händer inte mkt mer där, ltie senare i köket igen så kysser den första bruden mig, o #2 står i rummet o ser det, braaa där. Men jag typ "wow! lugn", men skadan var väl redan skedd I guess.

Vid 12 slaget så står vi ute och väntar in det, när det blir 12 så minns jag att jag ger #2 en kyss på munnen, MEN INGET mer, letar inte ens efter respons eller försöker mer.

Ännu lite senare så följer #2 ut för o röka igen, nu är jag skitfull och börjar typ skryta över hur stor kuk jag har?! Och börjar snacka massa skit om att brudar gillar stora kukar och I dont know what. Märks på reaktionen (inte då såklart, men idag kmr jag ihåg) att hon inte direkt blir lockad av mitt skitsnack, snarare tvärtom. Inte för att det spelar ngn roll dock då jag chodade sönder o inte ens FÖRSÖKTE



Jag blir så jävla FÖRBRYLLAD över hur fan jag beter mig. På taxin på väg hem sen igen så sitter jag o klämmer första bruden på röven (#2 är inte med) och är allmänt dräggig typ, inte för att hon protesterade vilt direkt , men ändå.


Har blivit jävligt osäker och gått ner mig på sistone och typ börjar söka validation. Säkerligen därför som jag bara gick för en kyss och inget mer, samt varför jag börjar skryta över min kuk.

Vadfan äre jag håller på med?! BLir lack som fan. Igår kväll så typ skrattade jag över vilken skitfest det var och att det minsann inte gicka tt få ngt där. Idag vet jag såklart bättre när jag tänker tillbaks och inser vilka misstag man gjort.

Ngn som har lite synpunkter? Skulle va gött med lite feedback om ngn vart i liknande sits.

blev SJUKT långt men orkade fan inte korta ner skiten, skrev som jag minns/tänkte bara.
2013-01-02,16:46,
Inlägg: #2
Nyår - flopp! Vad gör jag?!
hahahahah roligaste jag läst
satt du i taxi med en brud efter festen var slut o tog henne på röven utan protest? var det ingen mer i bilen fattar jag inte...fick du ligga eller betalade du för hennes taxi bara för att?

bruden som konfronterade dig kunde du ju hanterat bättre, starkast fram vinner, så kan du antingen vara seriös och säga ja det sa jag, och bara hålla käften eller framea henne som weird(osäker som ens tar upp det eller håna henne med typ "aaaaahahaha just deeeeeeeet jag hade glömt du var FEETTTT kladdig på den festen!" vänd dig till dom andra som var med på festen "EY! KOMMER NI IHÅG HENNE FRÅN FÖRRA FESTEN VAD HON RAGGADE PÅ ALLA"

och well, skryt över din kuk om du vill inget fel i det...eller sluta bli tvärpackad
2013-01-02,17:50,
Inlägg: #3
Nyår - flopp! Vad gör jag?!
Hahahah, skrytet om kuken på balkongen <3 du verkar ha fått en riktig kalasfylla. Ha inte ångest för det. Sånt händer. Det är bara askul att garva åt sen. Så feel no regret! Big Grin

Annars tycker jag inte att du gjorde så farligt ifrån dig. Visst, du kunde kanske ha försökt lite, men äh! FUCK IT. Det kommer fler tåg. Det är inte så att en kväll, eller en handling sabbar nåt. Skyll bara på fyllan i värsta fall och låtsas som att inget har hänt Smile
2013-01-02,18:44,
Inlägg: #4
Nyår - flopp! Vad gör jag?!
Benson! Skrev:hahahahah roligaste jag läst
satt du i taxi med en brud efter festen var slut o tog henne på röven utan protest? var det ingen mer i bilen fattar jag inte...fick du ligga eller betalade du för hennes taxi bara för att?

bruden som konfronterade dig kunde du ju hanterat bättre, starkast fram vinner, så kan du antingen vara seriös och säga ja det sa jag, och bara hålla käften eller framea henne som weird(osäker som ens tar upp det eller håna henne med typ "aaaaahahaha just deeeeeeeet jag hade glömt du var FEETTTT kladdig på den festen!" vänd dig till dom andra som var med på festen "EY! KOMMER NI IHÅG HENNE FRÅN FÖRRA FESTEN VAD HON RAGGADE PÅ ALLA"

och well, skryt över din kuk om du vill inget fel i det...eller sluta bli tvärpackad
Förstår om man inte riktigt ser kvällen helt jätteenkelt, för den är lagom luddig för mig och att skriva det i efterhand, haha ja det blir lite fel.

Festen var lite utanför stan, så när vi drog hem sen så delade vi en stor taxi (en sån där 8 manna eller vafan det är) massa pers. Fick varken ligga eller betalde taxin!

Inget fel att skryta överk uken, men HUR jag gjorde blev bara sååå fel. Attentionskryt, men oh well mängden alkohol fuckar en rätt hårt. YEss mindre alkohol är lösningen, något jag sagt till mig själv för ngn vecka sen, men "NU VAR DET JU NYÅR" osv, så är man där igen..!

Mössan Skrev:Hahahah, skrytet om kuken på balkongen <3 du verkar ha fått en riktig kalasfylla. Ha inte ångest för det. Sånt händer. Det är bara askul att garva åt sen. Så feel no regret! Big Grin

Annars tycker jag inte att du gjorde så farligt ifrån dig. Visst, du kunde kanske ha försökt lite, men äh! FUCK IT. Det kommer fler tåg. Det är inte så att en kväll, eller en handling sabbar nåt. Skyll bara på fyllan i värsta fall och låtsas som att inget har hänt Smile
Nä, så jävla farligt är det inte, men jag har gjort liknande skit förut och det finns fan inget värre än att vakna upp dagen efter och inse att man lika gärna kunda vaknat upp tillsammans med en vacker tös, men fuck it.

Behövde skriva av mig skiten, satt o tänkte på det alldeles för länge, nu har jag fått det ur tankarna iaf! Smile


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}