LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Oskuld som har ASD & LMR på högsta nivå
2013-01-03,01:31,
Inlägg: #1
Oskuld som har ASD & LMR på högsta nivå
Jag har träffat en brud, jag har varit mycket sexuellt med henne men varje gång jag närmar min hand nära hennes mellanben så tar hon bort min hand och säger åt mig "försök inte ens". Hon sagt att hon inte är så lätt som de tjejerna jag träffar och om jag vill ha fitta så kan jag gå till andra brudar osv. och hon har sagt att jag inte kommer få nåt av henne osv.
inget som jag brytt mig speciellt mycket över vad hon har sagt. Jag har nu träffat henne två gånger och Kanske tänkt dumpa och dra vidare med tanke på att hon vill ha ett "förhållande" utan sex så som jag tolkat med tanke på vad hon har sagt.
De två gångarna jag nu träffat henne har det inte hänt nåt intimt mer än hångel och lite skitsnack. Det var idag jag träffade henne hon ger aldrig upp och ringer mig massa gånger och smsar som fan.

Vad ska jag göra? ha henne som en mys nallebjörn? eller säga bara som det är dvs. att jag inte känner mer för att träffas?

Help me!
2013-01-03,01:37,
Inlägg: #2
Oskuld som har ASD & LMR på högsta nivå
selected Skrev:Jag har träffat en brud, jag har varit mycket sexuellt med henne men varje gång jag närmar min hand nära hennes mellanben så tar hon bort min hand och säger åt mig "försök inte ens". Hon sagt att hon inte är så lätt som de tjejerna jag träffar och om jag vill ha fitta så kan jag gå till andra brudar osv. och hon har sagt att jag inte kommer få nåt av henne osv.
inget som jag brytt mig speciellt mycket över vad hon har sagt. Jag har nu träffat henne två gånger och Kanske tänkt dumpa och dra vidare med tanke på att hon vill ha ett "förhållande" utan sex så som jag tolkat med tanke på vad hon har sagt.
De två gångarna jag nu träffat henne har det inte hänt nåt intimt mer än hångel och lite skitsnack. Det var idag jag träffade henne hon ger aldrig upp och ringer mig massa gånger och smsar som fan.

Vad ska jag göra? ha henne som en mys nallebjörn? eller säga bara som det är dvs. att jag inte känner mer för att träffas?

Help me!

Jag personligen hade nextat, och förklarat varför för henne. Be honest. Finns väl bara tre alternativ som kan hända om du gör som jag säger, ni ses aldrig mera, ni blir nära vänner, lr de troligare att hon kommer att knulla med dig tillslut.
find it, fuck it, forget it.
2013-01-03,01:47,
Inlägg: #3
Oskuld som har ASD & LMR på högsta nivå
selected Skrev:Vad ska jag göra? ha henne som en mys nallebjörn? eller säga bara som det är dvs. att jag inte känner mer för att träffas?

Help me!

Vad förlorar du på med att lägga korten på bordet?

"Du tror att jag endast är ute efter sex och att jag inte har förståelse för att du inte vill ha det, men du har ingen som helst förståelse för mina fysiska behov och använder mig bara för bekräftelse, och om det är så det ska vara har jag inget intresse överhuvudtaget att träffa dig längre", eller nåt.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2013-01-03,01:52,
Inlägg: #4
Oskuld som har ASD & LMR på högsta nivå
"Min kuk behöver fitta"

som tobbe och moppen säger, play it all out
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-03,02:41,
Inlägg: #5
Oskuld som har ASD & LMR på högsta nivå
selected Skrev:eller säga bara som det är dvs. att jag inte känner mer för att träffas?

Well, du känner inte för att träffa henne mer. Träffa henne inte mer Smile säg det bara rakt ut isf: "Vi passar inte, ingen mening med att ses, lycka till i framtiden" etc. Ingen mening med att vara överdryg eller whatever, bara förklara att det hon är ute efter inte är det du vill ha. Sen händer nån av de grejer Tobbe sa probably. Men alltså, om jag hade varit du hade jag nextat totalt, även om du ligger med henne är chansen rätt liten att det blir en casual kk-grej (vilket jag antar är vad du vill ha), mer troligt är att hon blir fett olyckligt kär/needy och att du tröttnar på att ligga med henne till slut, vilket kommer vara jobbigare än detta för dig och såra henne mer. Helt onödigt.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-01-06,13:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-06,13:25 av {2} selected.)
Inlägg: #6
Oskuld som har ASD & LMR på högsta nivå
Jag har pratat med henne om detta och hon har sagt att hon skojade när hon sa "du kommer inte få nåt av mig", eller "mig kan du aldrig göra kåt"
Hon lovade dessutom att vara sig själv mer, och säger sig hela tiden vilja ha mig.

Grejen är jag kan ha kvar henne vid sidan om såsom en reserv medan jag träffar andra.
Hur hade ni gjort framöver? Finns det nån teknik för att få henne börja vilja ligga med mig? Typ kanske vara kall o skita i hennes samtal/sms då o då? Eller inte ge henne den bekräftelse hon vill etc?
2013-01-06,13:41,
Inlägg: #7
Oskuld som har ASD & LMR på högsta nivå
selected Skrev:Hon lovade dessutom att vara sig själv mer, och säger sig hela tiden vilja ha mig.

Låter ju bara som att hon är riktigt blyg eller att hon bara testar dig. Kör så som dom andra säger, va ärlig Smile
2013-01-06,17:55,
Inlägg: #8
Oskuld som har ASD & LMR på högsta nivå
selected Skrev:Jag har pratat med henne om detta och hon har sagt att hon skojade när hon sa "du kommer inte få nåt av mig", eller "mig kan du aldrig göra kåt"
Hon lovade dessutom att vara sig själv mer, och säger sig hela tiden vilja ha mig.

Grejen är jag kan ha kvar henne vid sidan om såsom en reserv medan jag träffar andra.
Hur hade ni gjort framöver? Finns det nån teknik för att få henne börja vilja ligga med mig? Typ kanske vara kall o skita i hennes samtal/sms då o då? Eller inte ge henne den bekräftelse hon vill etc?

Det låter ju som det är good to go nu. Har du försökt ligga med henne efter hon sagt detta?
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-01-06,18:05,
Inlägg: #9
Oskuld som har ASD & LMR på högsta nivå
selected Skrev:Jag har pratat med henne om detta och hon har sagt att hon skojade när hon sa "du kommer inte få nåt av mig", eller "mig kan du aldrig göra kåt"
Hon lovade dessutom att vara sig själv mer, och säger sig hela tiden vilja ha mig.

Grejen är jag kan ha kvar henne vid sidan om såsom en reserv medan jag träffar andra.
Hur hade ni gjort framöver? Finns det nån teknik för att få henne börja vilja ligga med mig? Typ kanske vara kall o skita i hennes samtal/sms då o då? Eller inte ge henne den bekräftelse hon vill etc?

Ja testa en meet up efter det här. Om du ska vara riktigt kylig så skriver du innan meetup "Nu vet du vad som gäller". Annars träffa, eskalera, and see how it's goes. Om hon inte responsar och hon istället bangar ut säger du hejdå.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-07,14:27,
Inlägg: #10
Oskuld som har ASD & LMR på högsta nivå
selected Skrev:Jag har pratat med henne om detta och hon har sagt att hon skojade när hon sa "du kommer inte få nåt av mig", eller "mig kan du aldrig göra kåt"
Hon lovade dessutom att vara sig själv mer, och säger sig hela tiden vilja ha mig.

Grejen är jag kan ha kvar henne vid sidan om såsom en reserv medan jag träffar andra.
Hur hade ni gjort framöver? Finns det nån teknik för att få henne börja vilja ligga med mig? Typ kanske vara kall o skita i hennes samtal/sms då o då? Eller inte ge henne den bekräftelse hon vill etc?
Om jag förstår det rätt så sa hon det men ni har fortfarande inte legat?

Nexta, låter som någon som en brud med mycket issues, jag menar varför skulle hon säga sånt "på skämt". Skämt jo visst, har hon extremt dålig humor eller är hon bara en väldigt dålig lögnare..?

Kan ju vara så att hon är en bekräftelsehora som vill att du ska jaga jaga jaga, fuck that :/


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Trekant med kk och oskuld, advice needed Whynot 6 3,707 2013-09-30,12:46
Senaste inlägg:: Whynot
  Oskuld Insecureboy 11 3,963 2012-07-06,13:11
Senaste inlägg:: golvmopp

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}