LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sixpackshortcuts?
2013-01-03,10:41,
Inlägg: #1
Sixpackshortcuts?
Funderar på att köpa!

Någon som testat och vet om de är bra, eller vet om nått bättre?



Hans inledning i nyårs video är riktigt skön Tongue

http://www.youtube.com/watch?v=BQienMCZK...yw&index=3
2013-01-03,11:38,
Inlägg: #2
Sixpackshortcuts?
Sexpack? Deffa.
2013-01-03,13:01,
Inlägg: #3
Sixpackshortcuts?
Magrutor görs till 90% i köket.
2013-01-03,18:23,
Inlägg: #4
Sixpackshortcuts?
Beerpong Skrev:Magrutor görs till 90% i köket.

Arctic Skrev:Sexpack? Deffa.

Asså, det är väl det som hans program går ut på? Mer kalorier ut än in.

Men om hans snack om "afterburn" osv för att förbränna mer post träning funkar bättre än någon annan träning lr inte kan jag inte svara på. Han verkar iaf vara en bra marknadsförare.....
Själv körde jag detta program innan jul http://www.charlespoliquin.com/ArticlesM...letes.aspx , hann bara med två veckor pga sjukdom och resa under julen men tappade iaf 5 kg på den tiden. ;D Dock är detta SJUKT jävla jobbigt och du måste pressa dig själv till max but I fucking looooove it!
2013-01-04,13:33,
Inlägg: #5
Sixpackshortcuts?
Är du seriös? Herrejävlar, det är den största scamen i världshistorien. Vad tror du själv? En kille som har ads överfuckingallt, rubriker som aftonbladet OSV.

Skärp er, magrutor har bara o göra med fett%, så ska ni få magrutor, ligg på kaloriunderskott, inte svårare än så.

Seriöst, blir fan arg av att du ens tänker på att köpa det. Kolla runt lite, använt sunt förnuft. Klickar du på "GET RIPPED IN 3 WEEKS" / "KNULLA BRUDAR I DIN STAD NU"-annonser när du porrsurfar också eller?

Commander Skrev:Asså, det är väl det som hans program går ut på? Mer kalorier ut än in.

Men om hans snack om "afterburn" osv för att förbränna mer post träning funkar bättre än någon annan träning lr inte kan jag inte svara på. Han verkar iaf vara en bra marknadsförare.....
Själv körde jag detta program innan jul http://www.charlespoliquin.com/ArticlesM...letes.aspx , hann bara med två veckor pga sjukdom och resa under julen men tappade iaf 5 kg på den tiden. ;D Dock är detta SJUKT jävla jobbigt och du måste pressa dig själv till max but I fucking looooove it!
Ja, och varför ska man då betala för det? Och 5kg på 2 veckor? wtf. Åt du luft eller?
2013-01-04,13:56,
Inlägg: #6
Sixpackshortcuts?
[quote=Nystart]Är du seriös? Herrejävlar, det är den största scamen i världshistorien. Vad tror du själv? En kille som har ads överfuckingallt, rubriker som aftonbladet OSV.

Skärp er, magrutor har bara o göra med fett%, så ska ni få magrutor, ligg på kaloriunderskott, inte svårare än så.

Seriöst, blir fan arg av att du ens tänker på att köpa det. Kolla runt lite, använt sunt förnuft. Klickar du på "GET RIPPED IN 3 WEEKS" / "KNULLA BRUDAR I DIN STAD NU"-annonser när du porrsurfar också eller?


Ja, och varför ska man då betala för det? Och 5kg på 2 veckor? wtf. Åt du luft eller?[/QUOTE]

Räcker ju typ med en lchf diet, -700/900kcal o man e där. Jag brukar tappa typ 3-4kg första veckan när jag har kört ngt liknande, mycket vatten då ofc. Tappa 5kg i ren fettmängd är, well nästintill omöjligt.
find it, fuck it, forget it.
2013-01-04,17:27,
Inlägg: #7
Sixpackshortcuts?
Nystart Skrev:Är du seriös? Herrejävlar, det är den största scamen i världshistorien. Vad tror du själv? En kille som har ads överfuckingallt, rubriker som aftonbladet OSV.

Skärp er, magrutor har bara o göra med fett%, så ska ni få magrutor, ligg på kaloriunderskott, inte svårare än så.

Seriöst, blir fan arg av att du ens tänker på att köpa det. Kolla runt lite, använt sunt förnuft. Klickar du på "GET RIPPED IN 3 WEEKS" / "KNULLA BRUDAR I DIN STAD NU"-annonser när du porrsurfar också eller?


Ja, och varför ska man då betala för det? Och 5kg på 2 veckor? wtf. Åt du luft eller?

Näe åt inte luft men nästintill kändes det som då jag låg på ca 1400kcal/dag i kombination med sjukt intensiv styrketräning, inga konstigheter att kunna tappa sp mkt precis i början när man tedan ligger på 105 pannor med ett högintensivt träningsprogram. Men som Tobias sa är det antagligen mest vatten. Och Nystart, seriöst innan du kommer med dina raljerande jävla utläggningar där du är dryg och nedlåtande mot andra medlemmar kan du ta och skärpa till dig själv god dammit innan du skämmer ut dig själv fullständigt! Pinsamt gubben, pinsamt. Så gör om gör rätt lr håll käft när folk startar trådar för att dom vill fråga lr ha input på nåt osv!

Till ämnet, denna snubbes metod är ingen mirakelkur för sådana finns inte, utan den handlar egentligen bara om det som allt handlar om, nämligen att bränna mer kslorier än man får i sig. Simpel as that. Det är bara sättet han gör det på. Och såklart, han e en marknadsförare som säger sig ha den bästa metoden för detta och framställer den som nån mirakelkur, men hey - gör inte alla "träningsgurus" det?! Hur som helst, jag skulle inte heller köpa det men blev ibtresserad av att ta reda på mer om hans program så tankade det från piratbukten och kikade igenom materialet.

Hans program består av dels träning, dels kostråd. Och nej det är inget revolutionerande nytt direkt. Gällande kosten är den kalori och fett och sockersnål, dvs mkt kyckling/kalkon med brunt ris/quinoa och typ broccoli lr spenat. Som sagt, inga konstigheter men vi alla vet att det är bra mat för träning och viktnedgång.

Gällande träningsdelen påminner den en del om german body comp, skulle inte förvåna mig om han tagit sin idé därifrån och modifierat den lite, dvs högintensiv styrketräning med super och trisets på stora muskelgrupper med den stora skillnaden att han har ett typ rent cardiopass varje vecka.

Conclusion: jag hade aldrig betalat för det och det är ingen mirakelmetod - mkt sunt förnuft och sånt som redan är kännt i hans program. Det är dock inget dåligt program för att tappa fett och samtidigt lyckas bygga muskler. Enligt min mening finns inget direkt rätt lr fel när det gäller träningsprogram för det är så individuellt = kör det som funkar för en själv. Jag gillade german body comp så jag skulle absolut kunna tänka mig att ev ge detta en chans nån gång i framtiden kanske. Jag gillar denna typ av träning då jag hatar cardio, dels för att det är så jävla tråkigt men oxå för att du faktiskt även tappar muskelvolym. Därför passar denna typ av högintensiv styrketräning mig bra.

Men som sagt, köp det inte - finns gratis att ladda ner!
2013-01-04,17:59,
Inlägg: #8
Sixpackshortcuts?
Värsta recensionen jue! Stort tack Commander Smile
2013-01-04,19:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-04,19:45 av {2} Commander.)
Inlägg: #9
Sixpackshortcuts?
Rednales Skrev:Värsta recensionen jue! Stort tack Commander Smile

Haha lugnt man, sorry för stavfel osv för jag skrev skiten på mobilen lol. Plus jag blir fan pepp av att försöka motbevisa raljerande människor som uttalar sig om saker de varken kollat upp närmare vad det är eller verkar ha en aning om, simple as that lulz.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}