LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Eyeballers på gymmet
2013-01-04,13:44,
Inlägg: #1
Eyeballers på gymmet
Vad tycker ni om folk som har käkat blängsylta när man gymmar?

Ok man sveper ju omkring med blicken osv, men när vissa ska leka alfamale och försöka eyefucka en så blir jag fan lack, man är ju där för att träna, inte för o leka tuff (oftast är det såklart de mindre / semistora som håller på och aldrig folk som faktiskt är stora).

Brukar alltid stirra tillbaks tills dom viker, vilket som såklart alltid gör, rätt kul. Sen fortsätter man eyeballa dom tills dom ger fan att kolla igen Cool
2013-01-04,18:08,
Inlägg: #2
Eyeballers på gymmet
palla bry sig. Dom stirrar väl på mig för att jag är så fucking fabulous.
2013-01-04,18:45,
Inlägg: #3
Eyeballers på gymmet
Beerpong Skrev:palla bry sig. Dom stirrar väl på mig för att jag är så fucking fabulous.

Indeed palla bry sig.
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2013-01-04,19:48,
Inlägg: #4
Eyeballers på gymmet
Tror snarare folk glor för att de tycker det är intressantare och kolla in hur andra tränar än att stirra på hantelracket i 2 minuter mellan seten. Hur lärde du dig alla övningar, glodde du ner i marken och undvek folk med blicken?

Suck, vem fan bryr sig
2013-01-04,19:52,
Inlägg: #5
Eyeballers på gymmet
ja som många andra sa, palla bry sig. Vill nån glo får dom väl göra det bara för att jag är så jevla shexy att glo på lol
2013-01-04,19:58,
Inlägg: #6
Eyeballers på gymmet
Ja palla bry sig kom igen nu nystart!! 2013 is here.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-04,20:46,
Inlägg: #7
Eyeballers på gymmet
"käkat blängsylta" är nog bland de fulaste uttrycken jag hört XD
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2013-01-05,14:59,
Inlägg: #8
Eyeballers på gymmet
russel Skrev:Ja palla bry sig kom igen nu nystart!! 2013 is here.
Ah, du har rätt. Måste lära mig o skita i alla jävla idioter Smile

Bollgrodan Skrev:Tror snarare folk glor för att de tycker det är intressantare och kolla in hur andra tränar än att stirra på hantelracket i 2 minuter mellan seten. Hur lärde du dig alla övningar, glodde du ner i marken och undvek folk med blicken?

Suck, vem fan bryr sig
Syftar inte på dom som inte vet hur man tränar, ofta är det regulars som är där rätt ofta men som ska går runt o leka alpha där inne.

Som senast nu så var det en jävel som går runt i KEPS och TJOCKTRÖJA med luvan uppfälld som ngn jävla wigger, går runt och försöker stirra ner alla, så jävla pinsamt bara


Colonel Love Skrev:"käkat blängsylta" är nog bland de fulaste uttrycken jag hört XD
Den e ju class Wink


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  när en xxl tjej får intresse av en på gymmet.. _Amigo_ 21 14,431 2014-11-27,00:00
Senaste inlägg:: _Amigo_

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}