LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
2013-01-09,20:06, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-09,20:31 av {2} TobiasK.)
Inlägg: #1
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
Well well well. Har haft planer på att skriva en sexartikel ett bra tag, men inte haft orken. So here u go! Mitt sexuella game har blivit så mycket bättre under 2012, från att gå från "Hur ska jag få henne till att komma?" till "Hur många orgasmer ska du få idag?"


Inledning

Jag är ingen sexgud, hell no. Men jag kommer att bli. Detta jag skriver ner är vad som har format mig till den jag är i sängen nu. Är fortfarande i början utav min resa.

Alla brudar gillar att bli knullade, hårt, syndigt, snuskigt u name it. Allt som inte är okej i vanliga fall är lugnt under sex. Spotta på bruden? Örfila? smiska? slicka rumpan? Yep, alla brudar gilla detta OM man kalibrerar de på rätt sätt.

Funkar inte att gå från 0 till 110% dominant sexbeast. Tips?! Bli en dominant man. Sätt inte på gamet när du känner för de, bli det. Ta för dig i livet, våga ta på tjejer. Dom är inte så ömtåliga som man kan tro, kommer inte att gå sönder bara för att du använder "hårdare" tag än att peta på dom.

När jag pratar med en brud så tar jag på henne. En hand i nacken, håller om hennes höft o diverse. Det blir inte konstigt om de inte kommer från en konstig frame. Ögonkontakt e najs, bruden kommer att känna sig illa till mods om du flackar med blicken. Övning ger färdighet. Alla människor uppskattar ögonkontakt när man pratar. Jobbet, krogen, när man pratar med tanterna i affären.
Övning ger färdighet.

Förspel.

Jag brukar inte ha något standard förspel, beror på vart man är, vilka man är osv. De har kommit rätt naturligt de senaste.

Ex. Om jag drar hem någon från krogen. Då har jag under kvällen tagit på henne, fittan, bröstet. Snackat sex, berätta hur skönt jag kommer att knulla henne. Ta henne på fitta igen. Smeka, hårt. Dra henne i håret. Låta fingrarna glida igenom hårbottnen. Nafsat henne på örsnibbarna, bitit henne i halsen.

Hela kvällen är ett enda långt förspel där jag kåtar upp henne allt eftersom. Se det som en stege, med 5 steg.

1 - Attraktion.
2 - Kåt
3 - Kåtare
4 - Plaskblöt
5 - Orgasm

1 - Attraktion är när vi tar kontakt, hon är okej med min beröring. Ni vet vad jag menar, man ser på en brud när hon är attraherad.

2 - Man strular, ökat kinon men ej fittan. Däremot halsen o liknande. Börjar med dirtytalk såsom "Du gör mig så kåt, så kan du inte göra här"

3 - Nu brukar jag öka kinon, ta på fittan. Berätta hur jag vill knulla henne. Nafsa på örsnibbarna, halsen. Dra henne i håret. Smeka klittan HÅRT.

4 - Inte föreslå hemgång. Utan helt enkelt "Nu åker VI hem till mig/dig/någonannanstans"

5 - No pants dance.

The key är att du är MANNEN, du leder henne. Kvinnor vi bli ledda.

I taxin hem så brukar jag oftast sitta o smeka henne i smyg, naglarna på insidan lår, ett finger mot fittan. Visa henne att jag är kåt men ändå dölja de för chauffören.

Hemma är de aldrig några problem, tror inte jag har stött på någon lmr överhuvudtaget 2012. Låsa upp dörren, leda henne till mitt rum. Av med kläderna och knulla henne duktigt hårt.


Att slicka fitta.

Jag är inte så jevla vass på att slicka fitta måste jag medge. Är bra mycket bättre på att pulla, då de är de jag har övat mest på.

Men några grejer som brukar vara uppskattat är att lägga lite tyngd bakom tungan, inte slicka så jevla mesigt som många andra chodes. Inte bara fokusera på klittan utav även slicka läpparna. Kyssa henne överallt. Inkl naveln som e fett najs. Reta henne. Sluta slicka när hon nästan kommer osv. Variera.

Slicka bokstäver. Om ni inte är allt för kräsna så slicka rumpan. Är inte så ofräscht som man kan tro. OM fittan smakar bra så brukar inte röven vara något problem. Men kanske inte något alla vill göra när de handlar om ONS. Men, om ni har skött allt som jag har skrivit ovan så tvivlar jag STARKT på att bruden inte går igång på det, då ni gör det. Då är det en normal sak och inget speciellt. Gör de inte till något konstigt.


How to eat pussy like a champ!


http://xhamster.com/movies/100790/le...right_way.html


Att pulla.

Ååååh vad de är najs o pulla en fräsch brud, vad mina fingrar kan göra underverk.

Kom hit rörelsen e fettnajs, använd lång & pekfingret. Vinkla handflatan uppåt o smek g-punkten med en "kom hit"rörelse. NI hör på bruden när ni är on the right spot. Känns lite strävigt när ni är där annars. Ni kan använda ett hårt tryck, då g-punkten klarar av de.

Heads up, lyft upp hennes ena ben mot din axel, o använd din hand till att trycka ner på venusberget medans den andra hand pullar. Why? Dominant som fan o du "öppnar" g-punkten. Lättare för dig o komma åt. Kan varieras med att smeka klittan, brösten lr stoppa in fingrarna i brudens mun. Do what u want, she will like it.

Berätta för henne vilken duktig liten kukslyna hon är som är så kåt för dig.

En annan fingerteknik som e najs, o som 99% av forumena har fieldtestat är spindelmannenpulla. White tiger tantra. Ringfingret & långfingret. Mjölka g-punkten, hårt. Om ni gör rätt så kommer bruden med 98% säkerhet att spruta ner dig med sekret. Vilket är pretty fucking najs!!

O upp med brudens ben mot hennes magen, detta ger så mycket mera. O självklart måste bruden slappna av, som i alla sexuella situationer så ska hon vara BEKVÄM med dig. Då blire o åka av för er båda.

För mig tog det ett tag innan jag lyckades göra rätt, och ge henne en sprutorgasm. Övning ger färdighet. Se denna videon. http://www.redtube.com/15878

O framförallt, ladda ner White tiger tantra o David Shades samlade verk. Jag själv har bara strökollat men teknikerna har börjat sätta sig. Jag har dock inte kört massagen, typ alls. Några få gånger. Do it. Värt att börja från början, där ångrar jag mig. Även om mina resultat är bra utan så kommer de bli 110% bättre med massagen.



Att knulla.

Finally, min 3e favvosak. KNULLA! Om ni har skött er rätt hittills så ta de lite lugnt, hon kan va rätt öm efter några orgasmer u sexy beast!

Var dominant, fråga inte "Vilken ställning vill du köra nu gumman?" utan flytta henne till den ställningen du vill ha.

Knulla bakifrån? SÅ JÄVLA NAJS. Speciellt när hon ligger ned i sängen. Jag är rätt stor av mig, 190cm o 95kg så tyngden brukar komma automatiskt. Men att knulla bakifrån, o lägga sin tyngd över henne, oj oj vad de små liven går igång på de! Sätta handflatorna i ryggen på henne, och stöta hårt, djupt o länge. Prove it.

Om ni har provat er så långt så ta tag i hennes händer, o håll fast dem bakom hennes rygg. Dominant o fett sexigt. Passa på o viska snuskiga saker i hennes öra, eller bara andas tungt. Nafsa henne i nacken. Variera mellan handbojjorna & ta tag i hennes hår. Ett fast hårt grepp o dra de bakåt.

Smisk & örfilar? Well, kalibrera rätt o börja lätt så kommer det att uppskattas. Samma sak med att spotta på bruden. (Ta in henne i din bubbla, där det är helt okej att vara en snuskig liten slyna som vill bli utnyttjad och knullad hårt. )

Klassikern att smiska en brud när man kör bakifrån uppskattas av 110% av alla brudar. Tror inte jag har vart med någon som genuint ogillat att bli smiskad. For real. Har väl fått klagomål någon gång att jag har smiskat för hårt, men då har de snarare handlat om att hon inte har vart tillräckligt kåt för den hårdheten av smisk. 10min senare så bad hon mig slå hårdare.

Örfila! Oj oj vad jag gillar de. Tar fram djuret inom mig! Testa er fram, INTE FÖR HÅRT första gången. Ni kommer märka på bruden vad hon tycker om det. Inte om, utan när hon visar att de är SJUKT JÄVLA SEXIGT. Så slå igen, fast lite hårdare denna gången.

Stryptag? Inte träffat på någon som inte gillar de. Mååånga brudar gillar att dem inte har kontrollen, att jag kan skada dem ifall jag hade velat verkar de som. Brukar inte köra för hårt här.

En tumme i rumpan gör susen! Smeka, spotta o in med ett finger. Försiktigt till en början. Man kan köra på rätt bra när man väl är igång!

Har haft analsex så sällan så ingen ide att jag skriver en massa. Men OTROLIGT viktigt att bruden litar på dig. O glidmedel, o att du tar de lugnt. Låt bruden styra. Låt henne rida dig.

Kuk in o ut tekniker?

Den enda jag använder aktivt är Thaoist thrusting.

Du kör 9 snabba in och ut, sen EN sakta djupt.
Du kör 8 snabba in och ut, sen TVÅ sakta djupt.
Du kör 7 snabba in och ut, sen TRE sakta djupt.

Hon kommer att bli galen av kåthet, tease henne för att i nästa sekund ge henne vad hon vill, o sedan tease igen. Fick en örfil av en brud för några månader sedan då hon, and i quote "Sluta upp o knulla mig FÖRIHELVETE" Mitt svar? Trycka ner henne o fortsätta.

Dirtytalk

Här har jag fortfarande lite "aa" Ingen riktigt aa då jag utövar de, with success men fortfarande svårt att få de o släppa helt. Låter förjävligt o falskt i mitt huvud även om bruden inte visar de.

Men key här är att, skapa en vibubbla. Hon är inte en liten kukslyna, utan hon är min lilla kukslyna.

Se hela dagen o varje stund som ett förspel. (Speciellt om de inte är ett ONS) Jag brukar sexsmsa. Skicka bild på min kuk, med o utan kalsonger.

Ex.

När bruden frågar vad jag hade velat gör med henne:
"Jag hade fått dig att be om min stora kuk, fått dig att kvida av kåthet innan jag med bestämdhet hade låtit min kuk glida in i dig...."

Hon bad mig sluta porrsmsa då hon var på möte:
"Svårt att låta bli när jag är HÅRD. Shit, om du hade varit här... så skulle jag tvingat in min stora kuk i din mun, så att du suger o dränker den med ditt saliv, samtidigt som du smeker dig själv såå våt för mig.."


Random svar:
"Bäst för dig, vill bara trycka ner dig och ta dig HÅRT just nu"
"Jag ska knulla dig så skönt och hårt såå, din fitta är min och jag ska få dig att kvida av kåthet. Du är min lilla kukslyna."


Som jag skrev lite längre upp. I min bubbla är det enbart positivt att vara en liten kukdyrkande slyna som inte vill mera än att bli duktigt gangbangad av 15 negers. Jag dömer henne inte. Inte någonstans under den ädla resan att bli öppnad, o sedan knulla med mig.

När hon vet att jag känner så, då kommer hon släppa lös och bli precis den hon vill vara sexuellt.

Snappat upp mycket från Jesters dirtytalks tråd. Thanks man!



Dominans

Om ni inte har snappat upp hur jag visar dominans tidigare i min text så föreslår jag att ni tar och läser den igen.

[i]Diverse[/i]

Lite länkar till som har hjälpt mig.


Jester Dirty talk
http://c-r.se/forum/showthread.php?t=7047

Guide to Roleplay, Dirty talking and Kinky shit!@ truestory
http://www.casanovalounge.se/showthread....-truestory

Dear men of craigslist. A womens perspective.

http://www.casanovalounge.se/showthread....d-trust-me.

On Dominance @truestory
http://www.casanovalounge.se/showthread....-truestory

Även skumläst igenom Sex god method by Daniel Rose & How to fuck a womans brains out by Thorndaddy.


Well, tack för att ni läste igenom!
find it, fuck it, forget it.
2013-01-09,20:36,
Inlägg: #2
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
Härligt artikel Smile! En sak som var tjorvigt för mig var att få en tjej att spruta har alltid försökt öka styrkan när hon närmar sig men tappat kraften i underarmarna p.g.a. mjölksyra, måste biffa!

Har bara lyckats få en tjej att spruta och det var via spindelmannen med mjuk komhit rörelse. Försökte innan med hårt tryck men inget hände och jag fick kramp i underarmen, men när jag bara masserade sakta så gick det tillslut men tog lång tid säkert 10minuter. Men jäkla vad hon sprutade och flera gånger.
2013-01-09,23:53,
Inlägg: #3
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
nu fan börjar det likna nåt här!! Good job bro!
2013-01-10,00:17,
Inlägg: #4
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
HAHA! Nice skrivet Tobias.. Tillämpar det mesta och dirty talk är riktigt jävla nice.. att ta en tjej hårt bakifrån samtidigt som man pressar ner hennes ansikte i kudden med ett hårt grepp om nacken och sedan viskar i hennes öra "du gillar när jag knullar dig hårt i din trånga lilla slyniga fitta" svaret tillbaka är 9/10 gånger ännu mer stön! Känns som att kuken växer 2cm extra då!
2013-01-10,03:41,
Inlägg: #5
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
haha fan va sweet stuff! jag ångrar att jag int använde tekniker på mitt ex så jag fick träna upp mina tekniker, jag vette fan vad jag gjorde, gjorde väl klassisk svennebanansex med ut å in rörelser, olika positions, bara fysiskt, no psykologi alls. vad jag lärt mig av david shade, david rose å alla dessa snubbar e att psykologi verkar va the shiiit i sex! ^^,
2013-01-10,03:52,
Inlägg: #6
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
Beerpong Skrev:nu fan börjar det likna nåt här!! Good job bro!

Thanks man!

trollface Skrev:HAHA! Nice skrivet Tobias.. Tillämpar det mesta och dirty talk är riktigt jävla nice.. att ta en tjej hårt bakifrån samtidigt som man pressar ner hennes ansikte i kudden med ett hårt grepp om nacken och sedan viskar i hennes öra "du gillar när jag knullar dig hårt i din trånga lilla slyniga fitta" svaret tillbaka är 9/10 gånger ännu mer stön! Känns som att kuken växer 2cm extra då!

Yep, good stuff! Man sticker ut från 98% av alla killar. O brudar snackar, mer än vad vi tror. Good sex -> FET JÄVLA PRESELECTION.

Spade Skrev:Härligt artikel Smile! En sak som var tjorvigt för mig var att få en tjej att spruta har alltid försökt öka styrkan när hon närmar sig men tappat kraften i underarmarna p.g.a. mjölksyra, måste biffa!

Har bara lyckats få en tjej att spruta och det var via spindelmannen med mjuk komhit rörelse. Försökte innan med hårt tryck men inget hände och jag fick kramp i underarmen, men när jag bara masserade sakta så gick det tillslut men tog lång tid säkert 10minuter. Men jäkla vad hon sprutade och flera gånger.

Samma här, använde låret som stöd i början. Efter några sessioner så har armen vant sig =)

Magic stuff

AplAy Skrev:haha fan va sweet stuff! jag ångrar att jag int använde tekniker på mitt ex så jag fick träna upp mina tekniker, jag vette fan vad jag gjorde, gjorde väl klassisk svennebanansex med ut å in rörelser, olika positions, bara fysiskt, no psykologi alls. vad jag lärt mig av david shade, david rose å alla dessa snubbar e att psykologi verkar va the shiiit i sex! ^^,

Yep, öva, öva öva så kommer långt!
find it, fuck it, forget it.
2013-01-10,09:19,
Inlägg: #7
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
TobiasK Skrev:Yep, good stuff! Man sticker ut från 98% av alla killar. O brudar snackar, mer än vad vi tror. Good sex -> FET JÄVLA PRESELECTION.

Dem berättar fan allt vad som händer i detalj, men det är riktigt nice när man går ut med hennes polare sen! Alla tittar på en med sina små hundögon och ber efter ens kuk Wink
2013-01-10,14:43,
Inlägg: #8
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
Måste älska ego-rubriken Big Grin. Priceless.

Intressant text för övrigt.
2013-01-10,15:08,
Inlägg: #9
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
trollface Skrev:Dem berättar fan allt vad som händer i detalj, men det är riktigt nice när man går ut med hennes polare sen! Alla tittar på en med sina små hundögon och ber efter ens kuk Wink

OJA. "Flickvännen" berättade om hennes jobbkompis. "Fan, hon berättade om killen hon knullade i helgen. Hon kunde fan inte gå på flera dagar." o fortsatte i detalj hur stor kuk han hade haft, hur hårt han hade knullat henne. haha yes, därför är de så viktigt att knulla bra. O hålla käften om de. Man behöver inte skryta, de gör flickan åt än. O de låter fan så mycket bättre när de kommer från henne än från dig.

TonightIsTheNight Skrev:Måste älska ego-rubriken Big Grin. Priceless.

Intressant text för övrigt.

Im awesome.

Thanks! Smile
find it, fuck it, forget it.
2013-01-11,01:26,
Inlägg: #10
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
Grym artikel Tobias! Du glömde en sak bara - var lägger du satsen någonstans? Att fråga känns väl lite lame.
2013-01-11,03:10,
Inlägg: #11
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
TobiasK Skrev:Thanks man!
Yep, good stuff! Man sticker ut från 98% av alla killar. O brudar snackar, mer än vad vi tror. Good sex -> FET JÄVLA PRESELECTION.

Det där är så JÄVLA sant och det därför jag har nött en hel del sexmaterial så mitt 3:e ligg ska "förenkla" det mesta för mig därefter genom att låta mitt sex i sig göra jobben åt mig så jag inte behöver "jaga" lika aktivt! ^^,

Har du märkt indikationer på att detta kan ha skett för din egen del? Typ att tjejer "plötsligt" kommit fram till dig som du vet är vänner till någon du bangat bra?
2013-01-12,16:15,
Inlägg: #12
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
AplAy Skrev:Det där är så JÄVLA sant och det därför jag har nött en hel del sexmaterial så mitt 3:e ligg ska "förenkla" det mesta för mig därefter genom att låta mitt sex i sig göra jobben åt mig så jag inte behöver "jaga" lika aktivt! ^^,

Har du märkt indikationer på att detta kan ha skett för din egen del? Typ att tjejer "plötsligt" kommit fram till dig som du vet är vänner till någon du bangat bra?

Yep, hänt några gånger. Får extremt många blickar utav brudens vänner om jag träffar på dem ute.
find it, fuck it, forget it.
2013-01-12,19:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-12,19:50 av {2} devil.)
Inlägg: #13
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
Artikeln är säkert jätte bra med många relevanta och användbara tips...

men ja skulle inte kunna njuta av sexet om ja vet att jag härmar någon random ja läst om på nätet... skulle nästan va som att du var där o helt plötsligt är det en djävuls 3kant ja har hamnat i..


naah fuck that shit... jag hittar hellre på mina egna grejer o suger i sängen än kopierar nån annans shiet...

sex e ändå 80% for my pleasure anyways...
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2013-01-12,20:41,
Inlägg: #14
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
devil Skrev:Artikeln är säkert jätte bra med många relevanta och användbara tips...

men ja skulle inte kunna njuta av sexet om ja vet att jag härmar någon random ja läst om på nätet... skulle nästan va som att du var där o helt plötsligt är det en djävuls 3kant ja har hamnat i..


naah fuck that shit... jag hittar hellre på mina egna grejer o suger i sängen än kopierar nån annans shiet...

sex e ändå 80% for my pleasure anyways...

damn dude?! wtf är det där? jag kan enkelt å helhjärtat erkänna att majoriteten av allt jag lärt mig om tjejer har jag lärt mig av andra å lite har jag upptäckt sj, who cares om man lärt sig det från andra? så länge det funkar å ger bra resultat osv så är jag nöjd iaf! ^^,
2013-01-12,21:59,
Inlägg: #15
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
Mycket nice artikel! På CR ser det dock annorlunda ut, en snubbe visade mig lite roliga inlägg Big Grin

Våran alldeles egna Alex:

Citat:Sånt här ger mig alltid lite avsmak.

Det finns ingen "pua" som hållt med mig hittills (detta attribuerar jag dock till att jag varken har en glasklart formulerad åsikt eller diskuterat det med särskilt många).

Jag vill också vara en sexgud och min erfarenhet är att den här typen av sex i sin höjd försvagar kvinnor till en position av självhatandes beroende. I min erfarenhet är det nästan uteslutande mentalt hälsosamma kvinnor som är motvilliga till den här typen av sex vilket jag tror är en tydlig indikation på något.

"Hon är inte i kontakt med sin mörka sida" hör jag många tänka. I mitt huvud är det som att säga att alla som inte är degraderade alkoholister inte är i kontakt med sin mörka sida. Vrf i helvete skullen ngn vilja bli kallad för kukslyna för, få en kuk inkörd i halsen så att tårar väller fram och bli saggad i ansiktet på. Vilket annat djur drar ut kuken för att sagga honan i ansiktet? Det måste vara den mest onaturliga akten i mänsklighetens historia.

Nu nämner du inte det i in post, men jag tar ändå upp det som exempel för att visa att det finns en i många fall otydlig gräns mellan vad som är en sann akt av dominans och vad som bara är en masochistisk handling härstammat av underliggande bitterhet.

Och tar man målet att bli en sexgud på allvar så bör man ställa sig dessa frågor och vara väldigt kritisk till dessa tankar samt (som Johan skriver) lyhörd på vad för känslor du framkallar hos din partner.

Säkerligen bör sökan efter mental catharsis vara lika viktig som orgasm och jag är övertygad att goda känslor vinner över negativa

Även amazing mayzie (ni vet, 110kgs kvinnan) kommer in och ger sin synpunkt:

Citat:Jag tycker Alex frågor är väldigt bra och viktiga att ställa sig, och jag reagerade själv när jag läste posten på att ryckt ur sitt sammanhang ser det jävligt illa ut. Grejen är att det är ju lite andra spelregler som gäller i sovrummet än annars. Man kallar inte någon kukslyna över middagsbordet eller dominerar på det här sättet till vardags, men om alla inblandade gillar det i sovrummet är det väl bara att go for it. MEN det kräver en enormt stor respekt både före, under och efter för det handlar om en sexuell värld hon väljer att dela med dig som hon förmodligen skulle kunna bli ordentligt slut shamead för med någon annan eller i fel sammanhang. Den undergivenhet hon ger dig är ett enormt förtroende som måste förvaltas väl.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-12,23:01,
Inlägg: #16
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
Kudos tobbe.

Ja detta uppskattas ju, vafan varför tror ni att "fifty shades of grey" boken säljer GULD? Svaret är ganska självklart även fast feministerna/kritikerna påstår att det inte har ngt med sexet att göra utan typ språket..LOL.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-13,01:14,
Inlägg: #17
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
Evilvalle Skrev:Mycket nice artikel! På CR ser det dock annorlunda ut, en snubbe visade mig lite roliga inlägg Big Grin

Våran alldeles egna Alex.

Även amazing mayzie (ni vet, 110kgs kvinnan) kommer in och ger sin synpunkt:

C-R är ju ett företag, hela skiten går ju ut på att dom ska framställas som bra. Ett företag som lär folk att bete sig som djur och bli "badboys" well du kan ju tänka dig hur det ser ut. Alla som är någorlunda insatt i PU vet att "cold alpha" går hem hos tjejer. Samt dominanta killar. Dom flesta tjejer vill inte ha en liten fjolla som inte kan knulla dom ordentligt. Jag ströp mitt KK senast, har varit emot det länge men helvete vad nice det var. Man kände nån slags makt typ och att vara ett djur well to be honest. I like it, ALOT. Fortsätt skriva sån här good shit TobiasK, det är guld värt!
2013-01-13,07:58,
Inlägg: #18
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
Alltid skönt med synpunkter. Dock full nu, svarar imorn! Puss
find it, fuck it, forget it.
2013-01-13,08:24,
Inlägg: #19
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
asså omg den där Alex måst ha rökt på eller nått. han verkar tro att sexakten är en plats och tid för att visa sin politiska ställning, sina åsikter om sociala roller, argumentering osv, wtf, it's all about pleasure! ^^, och om animalistiskt beteende gör en kåt, ger njutning å tillfredställelse å man e lyhörd för sin parnters reaktioner, who gives a damn about the rest? vem fan bryr sig vem som "upptäckte" teknikerna? vem bryr sig om hur det kan tolkas osv? vissa personer bryr sig för mkt om detaljer ist för helheten: dominant sex är för de flesta kvinnorna bra sex vilket TobiasK, Beerpong å flera härs stories bevisar. FLER behöver dela sina politiskt inkorrekta sex-stories, det kmr få fler att öppna upp ögonen för vad BRA sex innebär samt modet att våga pröva vad man kanske inte vågar! ^^,
2013-01-13,09:56,
Inlägg: #20
Sexartikel - How to fuck a woman like TobiasK
Jag skulle säga tvärtom desto vildare, snuskigare och undergiven i sängen desto vettigare tjej. Blir bara sur när jag läser sånt där, det där är kvinnofötryck, "fan ta dig om du vågar leva ut dina fantasier, som vi andra tanter inte vågar".

Ska man ha ett bra förhållande som håller länge räcker det knappast att jucka i missionären.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Sex for an experienced tantric woman godsgift 0 1,106 2016-02-12,23:44
Senaste inlägg:: godsgift
  Kondylom? FUCK slyngel 3 1,479 2012-10-23,18:50
Senaste inlägg:: slyngel
  Just fucking fuck me, already. Kinezz 3 1,961 2012-03-28,09:59
Senaste inlägg:: Jesus Resurrected
  Fuck her like a gentleman! Mercenary 6 2,351 2012-03-16,09:12
Senaste inlägg:: illdan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}