LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Pinsamma sexuella situationer
2013-01-14,19:47,
Inlägg: #1
Pinsamma sexuella situationer
Tänkte detta kunde bli en rolig tråd. Om de inte framgick redan vid trådtiteln så ska vi alltså här lägga till våra egna mest pinsamma sexuellahistorer, kan vara vad som helst inom ämnet!

Seså dela nu med er så andra kan få skratta lite gott åt dina pinsamheter haha!
2013-01-14,19:52,
Inlägg: #2
Pinsamma sexuella situationer
Du börjar!
2013-01-14,20:02,
Inlägg: #3
Pinsamma sexuella situationer
Klart jag kan börja!

Finns dock ingen tjej med i denna lilla historian men alla ni killar har nog fasat för detta när ni bodde hemma.
Jag var typ 16 bast och hade sommarlov, inte en enda kotte hemma i huset och var runksugen som fan. Laddade upp med porr på datorn och för att lyxa till de ordentligt så hade jag nån jävla olja att använda. Igång med rullen och börja dra i snabeln till porrfilmnen med rätt så högt ljud i lurarna. I vilket fall som helst så slits dörren till mitt rum upp och pappa dyker in i rummet där jag nu sitter och drar o flöjten helnäck haha. Har aldrig varit så röd i mitt fejs någon gång. Minns att jag fick fram ordet olägligt till honom och de var väl de enda jag sa till den mannen den månaden haha.
2013-01-14,20:51,
Inlägg: #4
Pinsamma sexuella situationer
Hahahhahahahahah.
2013-01-14,20:52,
Inlägg: #5
Pinsamma sexuella situationer
felplacerad Skrev:Klart jag kan börja!

Finns dock ingen tjej med i denna lilla historian men alla ni killar har nog fasat för detta när ni bodde hemma.
Jag var typ 16 bast och hade sommarlov, inte en enda kotte hemma i huset och var runksugen som fan. Laddade upp med porr på datorn och för att lyxa till de ordentligt så hade jag nån jävla olja att använda. Igång med rullen och börja dra i snabeln till porrfilmnen med rätt så högt ljud i lurarna. I vilket fall som helst så slits dörren till mitt rum upp och pappa dyker in i rummet där jag nu sitter och drar o flöjten helnäck haha. Har aldrig varit så röd i mitt fejs någon gång. Minns att jag fick fram ordet olägligt till honom och de var väl de enda jag sa till den mannen den månaden haha.

HAHAHa, aaaaaaaaaawkwaaaaaaard. Har ni snackat om det efter?
2013-01-14,20:54,
Inlägg: #6
Pinsamma sexuella situationer
Nej de är stor tystnad om just det tillfället, haha!
2013-01-14,21:06,
Inlägg: #7
Pinsamma sexuella situationer
Jag har en rätt kul grej att dela med mig av! Hände för ca 10 år sedan, var antingen 15 eller 16.. Som vanligt så säger jag till morsan och hennes dåvarande man godnatt och att jag ska gå och lägga mig. Ofta tittade jag på en film eller satte mig och lirade, men denna kvällen kände jag behovet av porr. Drar fram en p-rull och börjar runka i mörkret, helt plötsligt slits dörren upp och där står morsans man jag kupar ihop mig som en liten boll i stolen och skjuter in den så långt jag kan under skrivbordet och ja.. Han frågar något kommer inte ihåg riktigt vad, men jag säger bara nej eller något... Där var den runkkvällen förstörd!

Har inte snackat något om det i efterhand, haha!
2013-01-14,21:09,
Inlägg: #8
Pinsamma sexuella situationer
Haha trollface, kände du en liten klump i magen när du dagen efter skulle gå ner och käka lite frukost? Big Grin
2013-01-15,13:39,
Inlägg: #9
Pinsamma sexuella situationer
felplacerad Skrev:Haha trollface, kände du en liten klump i magen när du dagen efter skulle gå ner och käka lite frukost? Big Grin

Hahaha, det var lite awkward stämning vid matbordet! Sen kan jag säga att jag har aldrig varit med om maken hur snabbt ens bånge kan försvinna! hahahaha
2013-01-15,15:04,
Inlägg: #10
Pinsamma sexuella situationer
De inte bara försvann snabbt kuken försvann ju nästan helt och hållet haha!
2013-01-15,15:10,
Inlägg: #11
Pinsamma sexuella situationer
När jag var 18 hade jag knullat min dåvarande flickvän på sängen. Så hade jag knutit ihop kondomer och lagt ner i en byrå jag hade bredvid sängen. Sen hade jag glömt dom där (tänkt slänga dom , givetvis). Så gick min brorsa in och letade efter tevespel i byrålådorna och fann en drös kondomer fullsmockad med sperma.

Men mest pinsamt för honom, kändes lite "ROTA INTE I ANDRAS RUM, DIN JEVEL". xD.

Han reta mig för det där och gjorde associationer till när cartman odlar "Sea-men" på south park, HAHA. Åååh, fy fan.

Grosse.
2013-01-15,15:14,
Inlägg: #12
Pinsamma sexuella situationer
HAHAHAHA åh, jag garvar lite när jag tänker på det. Men mest äckligt.
2013-01-15,15:37,
Inlägg: #13
Pinsamma sexuella situationer
Detta hände på en polares landställe, det var midsommar och vi hade dragit upp ett par random brudar till stugan och supit ner varandra.

Så tog jag med en dam och skulle knulla henne bakom verkstaden, men va så jävla dyng och det va trångt så hade jävligt svårt att få in den. Såg att det fanns en stor sten bakom mig så jag tänkte att jag sätter mig på den så får hon rida mig eller nått. Men bra som man är så missar man såklart stenen och faller jag bak ner i ett stycke brännässlor med rumpan före. Ja ni kan ju tänka er hur det känns med byxorna neddragna.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2013-01-15,15:55,
Inlägg: #14
Pinsamma sexuella situationer
Hahaha, skön tråd Big Grin

Efter en rätt hård utekväll så blev det hemgång med sällskap, väl hemma så ligger jag o slickar fitta för fulla muggar, hon va rätt lång, så fick liksom ligga "snett" i sängen eller vad fan man ska säga, med röven mot dörren. Min polare + roommate hade precis knullat klart och skulle ut till balkongen som fanns på mitt rum och ta en cigg(dom visste inte att jag va hemma), dom öppnar dörren och "dom såg en inte så vacker syn" som dom så fint beskrev det Big Grin Mitt rövhål typ 2dm från ansiktet på dom, och jag var så jäkla upptagen samt var ju lite på lyset så märkte ingenting förrän dom berättade det dagen efter haha.
2013-01-15,16:02,
Inlägg: #15
Pinsamma sexuella situationer
Cruz, hahahahaha, fy fan. Men som tur är verkar alkohol en smula smärtlindrande. Big Grin. Kanske inte det du tänkte på när du låg där dock med rumpan bar.
2013-01-15,16:07,
Inlägg: #16
Pinsamma sexuella situationer
Hahahahaha, jag döööör! Big Grin
2013-01-15,19:14,
Inlägg: #17
Pinsamma sexuella situationer
http://www.youtube.com/watch?v=b1QAsPLNDVc

felplacerad Skrev:Klart jag kan börja!

Finns dock ingen tjej med i denna lilla historian men alla ni killar har nog fasat för detta när ni bodde hemma.
Jag var typ 16 bast och hade sommarlov, inte en enda kotte hemma i huset och var runksugen som fan. Laddade upp med porr på datorn och för att lyxa till de ordentligt så hade jag nån jävla olja att använda. Igång med rullen och börja dra i snabeln till porrfilmnen med rätt så högt ljud i lurarna. I vilket fall som helst så slits dörren till mitt rum upp och pappa dyker in i rummet där jag nu sitter och drar o flöjten helnäck haha. Har aldrig varit så röd i mitt fejs någon gång. Minns att jag fick fram ordet olägligt till honom och de var väl de enda jag sa till den mannen den månaden haha.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}