LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ny erfarenhet - help me out!
2013-01-15,23:15,
Inlägg: #1
Ny erfarenhet - help me out!
Ok, tidigare så har jag alltid tolkat det som att när en tjej inte svarar på sms eller chatt så innebär det att hon dissar men det verkar som jag har fel.
Har träffat flera tjejer som jag tycker varit dryga genom sms/chatt t ex att de inte svarar men som när man fortsätter höra av sig ändå vill mötas upp.
Några av dessa tjejer är yngre 19-20 men även äldre har hållit på såhär.
Så vad är grejen? Är det en form av test eller kör endel yngre den här stilen – vad säger ni vad är era erfarenheter?
(Är själv betydligt äldre därför jag undrar om det är nån nonchalant stil som yngre kör med)
2013-01-15,23:16,
Inlägg: #2
Ny erfarenhet - help me out!
Vissa tjejer är programmerade att i stort sett aldrig ta initiativet, hur attraherade dom än är, dom är helt enkelt passiva.
Vissa verkar också på något sätt testa dig för att se om du tappar fokus och självförtroende när dom inte tar några initiativ öht, dom ser om du "ger upp" eller om du fortsätter styra upp, utan att ens tänka på att hon aldrig hör av sig.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-16,01:29,
Inlägg: #3
Ny erfarenhet - help me out!
Toledo: Smsa ett sms var tredje dag eller vad menar du? Ha sms-konversation, ta initiativ till träff, ha träff!
Extreme Living
Never complain - never explain


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Erfarenhet av blattebrudar? Lelo 6 2,011 2012-09-10,11:27
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  ni med erfarenhet av att vara med tjejer med pojkvän Ragnarök 8 2,629 2012-08-10,08:55
Senaste inlägg:: Ragnarök

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}