LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ny omega3 olja som är bevisad fungerar.
2013-01-15,21:00,
Inlägg: #1
Ny omega3 olja som är bevisad fungerar.
Ska inte göra någon skitreklam för någon skitprodukt på TV-shop.
Jag köpte en omega3 olja ifrån en polare, för att hjälpa honom med sin buisness.
Lång historia kort: THAT SHIT WORK! Hur kan jag bevisa det? Enkelt.
Du får med 2 tester. Först skickar du ditt blod till ett universitet till trondheim, sen käkar du denna olja i 120 dagar, då lämnar du in ett nytt test. På det testet står det att du har ändrat din fettsyre balans i kroppen ifrån (i mitt fall) 13:1 till 3:1 (Omega 6 och omega3) Det har förändrat min hälsa totalt, jag är pigg som en jävel på mornarna, jag har lättare att koncenterera i skolan, min ångest har släppt totalt. (REKOMMENDERAR ATT NI LÄSER PÅ HUR SJUKT VIKTIGT DET ÄR MED EN GOD OMEGA6 OCH OMEGA 3 BALANS. Finns så sjukt mycket fördelar)

http://www.oil4life.se/product.html/Oil4...egory_id=5 Där är oljan, som ni ser så kan man inte längre köpa det på den sidan, den fanns på gymgrossiten oxå, men man kan inte köpa den där heller nu, just för att ett företag som heter Zinzino har köppt upp majoriteten av aktiserna, därför är dem de enda leveranspartnerserna. Enda sättet är att prata med återförsäljare för Zinizno.
Så ifall någon är sugen så kan jag hooka upp er! Skicka ett PM här Smile

Känner att det blev lite mycket sälja, men ville verkligen promota denna produkter för er som känner att ni lägger mycket pengar på saker som kanske inte ens fungerar. Här får ni bevis svart och vitt att det fungerar CoolCool
2013-01-15,21:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-15,21:21 av {2} Vitchoklad.)
Inlägg: #2
Ny omega3 olja som är bevisad fungerar.
Jag köpte ett 1 års premium, man betalar en start avgift på 1000 kr. då får man 3 flaskor (3 månaders olja) + 2 tester (han sa att dem 2 testerna var värda 900kr styck) Sen får man 2 flaskor hemskickat till närmaste postkontor, typ ica, varannan månad. så kostar det 300 kr i månaden.

MEN. Om man inte vill ha tester, då kostar det ca. 200 kr i månaden Smile

Sen kan man köpa 1 itaget, eller 4 itaget, då blir det dyrare. men jag finner det sjukt värt med fast leverans varannan månad Smile

EDIT: Ifall testet visar att man inte har fått sin balans "återställd" så får man varenda öre tillbaka. Kan vara bra att veta haha.
2013-01-15,21:37,
Inlägg: #3
Ny omega3 olja som är bevisad fungerar.
yeah omega 3 e basic, tagit det i flera år
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-15,21:44,
Inlägg: #4
Ny omega3 olja som är bevisad fungerar.
Evilvalle Skrev:yeah omega 3 e basic, tagit det i flera år

Japp! Jag har inte brytt mit om att tagit det, tills dethär då. Just för att jag inte tro på sånna produkter, Men denna är ju bevisad, kan inte argumentera emot det, hahah
2013-01-15,23:14,
Inlägg: #5
Ny omega3 olja som är bevisad fungerar.
Alltså sorry, men du låter ju som värsta ScamTrollet ever!?!?
2013-01-15,23:26,
Inlägg: #6
Ny omega3 olja som är bevisad fungerar.
ja jo jag insåg fan att det låter väldigt TV-shop :p Vill bara fåfram att detta funkar haha. Googla upp det Smile
2013-01-16,01:57,
Inlägg: #7
Ny omega3 olja som är bevisad fungerar.
Hehe jag tar inte sådana oljor m.m., jag käkar istället hampafrön Smile
2013-01-16,17:24,
Inlägg: #8
Ny omega3 olja som är bevisad fungerar.
Vitchoklad Skrev:Ska inte göra någon skitreklam för någon skitprodukt på TV-shop.
Jag köpte en omega3 olja ifrån en polare, för att hjälpa honom med sin buisness.
Lång historia kort: THAT SHIT WORK! Hur kan jag bevisa det? Enkelt.
Du får med 2 tester. Först skickar du ditt blod till ett universitet till trondheim, sen käkar du denna olja i 120 dagar, då lämnar du in ett nytt test. På det testet står det att du har ändrat din fettsyre balans i kroppen ifrån (i mitt fall) 13:1 till 3:1 (Omega 6 och omega3) Det har förändrat min hälsa totalt, jag är pigg som en jävel på mornarna, jag har lättare att koncenterera i skolan, min ångest har släppt totalt. (REKOMMENDERAR ATT NI LÄSER PÅ HUR SJUKT VIKTIGT DET ÄR MED EN GOD OMEGA6 OCH OMEGA 3 BALANS. Finns så sjukt mycket fördelar)

http://www.oil4life.se/product.html/Oil4...egory_id=5 Där är oljan, som ni ser så kan man inte längre köpa det på den sidan, den fanns på gymgrossiten oxå, men man kan inte köpa den där heller nu, just för att ett företag som heter Zinzino har köppt upp majoriteten av aktiserna, därför är dem de enda leveranspartnerserna. Enda sättet är att prata med återförsäljare för Zinizno.
Så ifall någon är sugen så kan jag hooka upp er! Skicka ett PM här Smile

Känner att det blev lite mycket sälja, men ville verkligen promota denna produkter för er som känner att ni lägger mycket pengar på saker som kanske inte ens fungerar. Här får ni bevis svart och vitt att det fungerar CoolCool

Japp, omega3 är bevisat att förbättra koncentrationer, depressioner, enkla ångestsymptom, sömnen osv. Jag tar 1000mg omega3 (ej omega6, det får man lätt från andra källor) varje dag och har gjort det i över ett år nu och det funkar prima. Jag rekommenderar också D-Pearls (D-vitamin) som jag nu tagit i några veckor; detta motverkar vinterdepression som är vanligt pga solbrist under vintertiden.

Omega3+D-Pearls+Sertraline (endast för mig då, ta INTE detta om du inte är deprimerad eftersom du kan få serotoninsyndrom och dö)+No-Fap = FREE GOLDEN SELF-CONFIDENCE + JOY! ^^,
2013-01-16,17:27,
Inlägg: #9
Ny omega3 olja som är bevisad fungerar.
Har för mig jag läste en artikel där dom bevisat att omega3 tilskott var i princip helt värdelöst då kroppen mer eller mindre inte kunde ta upp det i pillerform utan endast i fisk osv. Men om du säger att du skickat tester och resultatet var att det funkar så, ptja, varför inte?
2013-01-16,19:31,
Inlägg: #10
Ny omega3 olja som är bevisad fungerar.
Nystart Skrev:Har för mig jag läste en artikel där dom bevisat att omega3 tilskott var i princip helt värdelöst då kroppen mer eller mindre inte kunde ta upp det i pillerform utan endast i fisk osv. Men om du säger att du skickat tester och resultatet var att det funkar så, ptja, varför inte?
Skulle du kunna länka den artikeln? Smile

Fick lite papper av min polare just om produkten. Här står det att det gjord av fiskleverolja och olivolja, 1 droppe innhåller 10^18 fettsryror. Det tar 120 dagar för en "blodcell" att ersättas, därför tar det 120 dagar för att alla celler ska vara i rätt balans med denna oljan. Lite kort sådär.... Om någon är intresserad kan jag försöka hitta mer om detta?
2013-01-16,21:18,
Inlägg: #11
Ny omega3 olja som är bevisad fungerar.
Vitchoklad Skrev:Skulle du kunna länka den artikeln? Smile

Fick lite papper av min polare just om produkten. Här står det att det gjord av fiskleverolja och olivolja, 1 droppe innhåller 10^18 fettsryror. Det tar 120 dagar för en "blodcell" att ersättas, därför tar det 120 dagar för att alla celler ska vara i rätt balans med denna oljan. Lite kort sådär.... Om någon är intresserad kan jag försöka hitta mer om detta?

heheh behöve int krångla till det mer än så. kort sagt: det finns tillräckligt med forskning som tyder på att det är snarare POSITIVT än NEGATIVT att ta tillskott av omega3 såväl som d-vitamintillskott under vinterperioder. de övriga och de flesta tillskott av övriga vitaminer, spårämnen osv har visat sig inte ha någon större effekt än vanlig husmanskost har. proteinpulver tas upp snabbast i g/h å kolhydratladdning fungerar, fetttillskott rekommenderas ej! ^^,
2013-01-17,15:22,
Inlägg: #12
Ny omega3 olja som är bevisad fungerar.
Stake Skrev:Hehe jag tar inte sådana oljor m.m., jag käkar istället hampafrön Smile

Vart köper du dom? Hört mycket bra om att käka hampafrön men vet fan inte vart jag ska vända mig för att köpa. Hälsokostbutiker?
Don't count the days, make the days count - Muhammed Ali
2013-01-17,23:21,
Inlägg: #13
Ny omega3 olja som är bevisad fungerar.
Vitchoklad Skrev:Skulle du kunna länka den artikeln? Smile

Fick lite papper av min polare just om produkten. Här står det att det gjord av fiskleverolja och olivolja, 1 droppe innhåller 10^18 fettsryror. Det tar 120 dagar för en "blodcell" att ersättas, därför tar det 120 dagar för att alla celler ska vara i rätt balans med denna oljan. Lite kort sådär.... Om någon är intresserad kan jag försöka hitta mer om detta?
Ska försöka hitta på den, sparar dock aldrig sånt, borde man kanske göra då det är lite befängt o påstå saker ur luften utan källa Smile


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}