LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Öppna med rollspel och kontrollera fram samtidigt som kan kastar in DHV-spikes
2013-01-18,22:46,
Inlägg: #1
Öppna med rollspel och kontrollera fram samtidigt som kan kastar in DHV-spikes
Har blivit rekommenderad att lära mig rollspela med tjejer för locka in dem i en fantasi värld och där kontrollera framen. I världen ger man dem sedan nicknames, karaktärer och uppdrag. Sedan leder man runt men i världen där du är kungen som hon försöker jaga.

Jag skulle vilja köra detta med tjejer direkt som typ en opener på FB. Är det någon som förstår vad jag menar och som har några sköna "dungeons and dragons"-frames där man samtidigt kan peta in DHV-spikes + få henne att jaga.

Någon som har några tips och erfarenheter?
2013-01-19,16:13,
Inlägg: #2
Öppna med rollspel och kontrollera fram samtidigt som kan kastar in DHV-spikes
De gånger jag kört rollspel har dom varit väldigt korta och lättsamma, och aldrig i öppnaren. Oftast några minuter in då jag haft som tumregel att inte investera allt för mycket i början.

På FB vet jag inte ens om det skulle vara en särskilt bra ide (jämfört med så mycket annat) då det tenderar att fungera bäst med en mer lättsam attityd och kortare snabba ordväxlingar (återigen, till en början), har nog aldrig hört om någon som öppnar brudar med diverse rollspel på nätet.

Möjligt att det kan funka skitbra, som sagt aldrig satt mig in i det.

Med det sagt så skulle jag rekommendera att du kollar in ett par internet-FRs på forumet, vet inte riktigt hur erfaren du är men om du fortfarande är n00b kan du nog få en ögonöppnare av hur lätt det oftast kan vara.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-19,18:38,
Inlägg: #3
Öppna med rollspel och kontrollera fram samtidigt som kan kastar in DHV-spikes
Haha, har aldrig kört ngt medvetet rollspel men kom och tänka på en brud som efter ett år fortfarande kallar mig för Diktatorn. Hon är min utrotningsminister Tongue Vi klickade fan fett bra med det.
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}