LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur bör man reagera?
2013-01-19,11:25,
Inlägg: #1
Hur bör man reagera?
Har länge funderat över detta men aldrig riktigt kommit fram till något bra svar. Säg att du är på en fest/nattklubb. Och du står och pratar med en tjej så kommer en kille fram och börjar prata. Tjejen börjar prata med honom och dom två typ stänger ute dig. Vad bör man göra i en sådan situation? just walk away?
2013-01-19,12:15,
Inlägg: #2
Hur bör man reagera?
Beerpong Skrev:Har länge funderat över detta men aldrig riktigt kommit fram till något bra svar. Säg att du är på en fest/nattklubb. Och du står och pratar med en tjej så kommer en kille fram och börjar prata. Tjejen börjar prata med honom och dom två typ stänger ute dig. Vad bör man göra i en sådan situation? just walk away?

Börja snacka med killen innan dom stänger ute dig...


Troligen "räddar" tjejens killkompis henne, så hon ville nog inte snacka me dig men kunde inte med att säga det.
2013-01-19,14:13,
Inlägg: #3
Hur bör man reagera?
och om det är en total random på en klubb? för har hänt några gånger att vi alla tre har börjat snacka sen har den andra killen hela tiden försökt få hennes uppmärksamhet. Och till slut orkar jag inte sitta där så då går jag.
2013-01-19,14:29,
Inlägg: #4
Hur bör man reagera?
Om jag stöter på ett potentiellt hinder.
Någoting jag gör är att jag snabbt drar in han i diskussionen. Kanske ser ut såhär:
Snabbt ba "Ey man vad tycker du bla bla....." Han slänger ur sig någon åsikt. Jag svarar med kanske "Tung du är, vad fan heter du mannen?" *skakar hand
Efter prestentationen "Cool man, men ses senare, ska vidare nu" Och så tar du bruden i fråga i handen och går iväg någon annanstans, medans han står kvar ensam och undrar vad fan som hände.

Disarma hela situationen. Det är no biggie inget hot. Höjj upp honom och gör dig sedan snabbt av med honom för att fortsätta med det du höll på med.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-19,16:25,
Inlägg: #5
Hur bör man reagera?
Är det en KILLKOMPIS till henne så blir det svårt då flickor sällan uppskattar om man börjar amoga dom LOL.

Anyway, om det är en random d00d som hon inte känner sen tidigare så finns det 2 olika sätt att hantera detta:

1. Proaktiv social strategi - detta är det optimala och förklaras kort med att du är så pass självsäker och centrerad i dig själv att du inte rubbas ett dugg av hela scenariot, detta kommer resultera i att hon omedvetet snappar upp din subkommunikation som att du är minst reaktiv i situationen vilket i sin tur gör att hon snart är som klistrad på dig igen. Jag har många gånger bara lutat mig tillbaka och låtit dom snacka då jag VET att killen till 99.99% kommer vara sopigare än vad jag är och att han snart kommer visa ticks av bekräftelsesökning medans jag bara sitter där hel lugn och njuter av stunden, detta gör att tjejen snart stänger ute honom ur hennes fokus och det blir riktat mot mig istället, snart börjar hon ställa mig frågor igen och han är bortglömd.

2. Reaktiv social strategi - Dvs du använder dig hela tiden av olika "tekniker" och strategier för att bekämpa de hinder som kommer upp each and every moment, det är oftast här n00bs börjar då dom sällan är särskilt centrerade eller självsäkra. Här handlar det om att snabbt kommunicera auktoritet över killen vilket sätter honom ur balans. Ta snabbt kommando över konversationen där du ställer logiska frågor till killen för att ta honom ur sitt "vibe mindspace" och få honom mer logisk vilket resulterar i att han blir mer "inside his head" än vad du är - samtidigt är du lite smått dissande/arrogant mot tjejen (men på ett roligt vis) vilket gör att du blir källan för hennes bekräftelse.

Exempelvis:
*Kille kommer in, hi girl, dom börjar snacka.
*Du säger: "kille! hallå, fan vad snygg tröja du har, vart köpte du den? aha.. dyr va? aa du ser ut att tjäna mycket! var bor du?" .. "nej Ida tyst nu, vuxna pratar!" med devil-smile, "aha kille, fan vad ballt.. du, du verkar asskön, men jag och min fru ska gå och hångla nu hej!" sen tar du na i handen och leder iväg henne.

Gör du det på ett starkt sätt kommer hon nu vara i din frame vilket resulterar i att hon följer dig no doubt, viktigt när du gör detta är att du framstår som UPPENBART högre än honom, ungefär som en socialt dominant boss på jobbet pratar mot sin anställda.

Gl hf

Makes sense?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-19,17:26,
Inlägg: #6
Hur bör man reagera?
Makes sense?

Yeah och det är därför jag älskar detta forumet Big Grin
2013-01-19,17:44,
Inlägg: #7
Hur bör man reagera?
Snälla ställ samma fråga på CR, är nyfiken över vad du får för svar Smile
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-19,19:23,
Inlägg: #8
Hur bör man reagera?
hahaha grymt!! Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-19,21:00,
Inlägg: #9
Hur bör man reagera?
Brukar köra på modell nummer 1 som valle postade, funkar sjukt bra för mig.. Sen kan det hända att jag viskar i örat på tjejen, fan han ser rätt snygg ut eller han verkar gilla dig kör på för fan... Skrattar lite åt det och får henne att småle lite sedan chillar man bara. Oftast det som händer då är att hon ser SJUKT ointresserad ut när killen snackar med henne..

Vad som är bra med just att ge honom komplimanger subkommunicerar ju även att du själv inte bryr dig hur hon gör, vilket ger dig högre värde.. så ser iaf jag på det!
2013-08-31,17:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-31,17:37 av {2} selected.)
Inlägg: #10
Hur bör man reagera?
Evilvalle Skrev:Är det en KILLKOMPIS till henne så blir det svårt då flickor sällan uppskattar om man börjar amoga dom LOL.

Anyway, om det är en random d00d som hon inte känner sen tidigare så finns det 2 olika sätt att hantera detta:

1. Proaktiv social strategi - detta är det optimala och förklaras kort med att du är så pass självsäker och centrerad i dig själv att du inte rubbas ett dugg av hela scenariot, detta kommer resultera i att hon omedvetet snappar upp din subkommunikation som att du är minst reaktiv i situationen vilket i sin tur gör att hon snart är som klistrad på dig igen. Jag har många gånger bara lutat mig tillbaka och låtit dom snacka då jag VET att killen till 99.99% kommer vara sopigare än vad jag är och att han snart kommer visa ticks av bekräftelsesökning medans jag bara sitter där hel lugn och njuter av stunden, detta gör att tjejen snart stänger ute honom ur hennes fokus och det blir riktat mot mig istället, snart börjar hon ställa mig frågor igen och han är bortglömd.

2. Reaktiv social strategi - Dvs du använder dig hela tiden av olika "tekniker" och strategier för att bekämpa de hinder som kommer upp each and every moment, det är oftast här n00bs börjar då dom sällan är särskilt centrerade eller självsäkra. Här handlar det om att snabbt kommunicera auktoritet över killen vilket sätter honom ur balans. Ta snabbt kommando över konversationen där du ställer logiska frågor till killen för att ta honom ur sitt "vibe mindspace" och få honom mer logisk vilket resulterar i att han blir mer "inside his head" än vad du är - samtidigt är du lite smått dissande/arrogant mot tjejen (men på ett roligt vis) vilket gör att du blir källan för hennes bekräftelse.

Exempelvis:
*Kille kommer in, hi girl, dom börjar snacka.
*Du säger: "kille! hallå, fan vad snygg tröja du har, vart köpte du den? aha.. dyr va? aa du ser ut att tjäna mycket! var bor du?" .. "nej Ida tyst nu, vuxna pratar!" med devil-smile, "aha kille, fan vad ballt.. du, du verkar asskön, men jag och min fru ska gå och hångla nu hej!" sen tar du na i handen och leder iväg henne.

Gör du det på ett starkt sätt kommer hon nu vara i din frame vilket resulterar i att hon följer dig no doubt, viktigt när du gör detta är att du framstår som UPPENBART högre än honom, ungefär som en socialt dominant boss på jobbet pratar mot sin anställda.

Gl hf

Makes sense?

Vilken av de modellerna gäller säg att man glider runt och träffar på en brud men hon står med en random kille som han försöker ragga upp, men jag kommer in och vill ta henne från honom?

Jag lyckades med det en gång men vet inte vad jag gjorde ledde till att killen blev utfryst så han var tvungen att dra efter jag gick in för kyss.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}