LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bästa tekniken ever?
2013-01-23,15:24,
Inlägg: #1
Bästa tekniken ever?
Titeln säger allt Cool
http://www.facebook.com/video/video.php?...4076365817
2013-01-23,16:30,
Inlägg: #2
Bästa tekniken ever?
Hahahhaa, vad skööön snubbe!

Man ser ju att han är nervös också men ändå kör. Här snackar vi om att PUSHA sig själv!
Don't count the days, make the days count - Muhammed Ali
2013-01-23,17:02,
Inlägg: #3
Bästa tekniken ever?
Han är egentligen totalt värdelös, spelar på sin oskyldiga pojkfjantiga utstrålning.

Han kommer aldrig kunna bygga upp en sexuell attraktion hos en tjej med den tekniken. Han har dock balls, det ska jag inte ta ifrån honom.

(Feeling like a hater..)
2013-01-23,17:10,
Inlägg: #4
Bästa tekniken ever?
MassRiot Skrev:Han är egentligen totalt värdelös, spelar på sin oskyldiga pojkfjantiga utstrålning.

Han kommer aldrig kunna bygga upp en sexuell attraktion hos en tjej med den tekniken. Han har dock balls, det ska jag inte ta ifrån honom.

(Feeling like a hater..)

För balls gör ju verkligen inte tjejer kåta...
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.
2013-01-23,18:14,
Inlägg: #5
Bästa tekniken ever?
Jens, balls är absolut inte allt.. Vet många vänner som creepar ut alla tjejer de approchar, endå kör de på utan hämningar och snackar med vem dem vill överallt. Detta räcker inte, världen är inte så enkel som RSD vill få den till. Balls aint shiet if you cant back it with some mojo, thats the damn truth.
2013-01-23,18:39,
Inlägg: #6
Bästa tekniken ever?
MassRiot Skrev:Jens, balls är absolut inte allt.. Vet många vänner som creepar ut alla tjejer de approchar, endå kör de på utan hämningar och snackar med vem dem vill överallt. Detta räcker inte, världen är inte så enkel som RSD vill få den till. Balls aint shiet if you cant back it with some mojo, thats the damn truth.

Vart skrev jag att balls var allt? Jag kommenterade på ditt påstående "Han kommer aldrig kunna bygga upp en sexuell attraktion hos en tjej med den tekniken.". Sen så såg tjejerna knappast ut att tycka att han var creepy.
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.
2013-01-23,18:40,
Inlägg: #7
Bästa tekniken ever?
opsi dubbel post
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.
2013-01-23,22:27,
Inlägg: #8
Bästa tekniken ever?
Jens Skrev:Vart skrev jag att balls var allt? Jag kommenterade på ditt påstående "Han kommer aldrig kunna bygga upp en sexuell attraktion hos en tjej med den tekniken.". Sen så såg tjejerna knappast ut att tycka att han var creepy.

Han kommer ju inte skapa attraktion, han är gullig och blyg. Jag sa aldrig att tjejerna tyckte han var creepy heller?
2013-01-24,00:23,
Inlägg: #9
Bästa tekniken ever?
MassRiot Skrev:Han kommer ju inte skapa attraktion, han är gullig och blyg. Jag sa aldrig att tjejerna tyckte han var creepy heller?

Du insinuerade att han var creepy när du drog ditt exempel om balls. Även om han är gullig och blyg så demonstrerar han balls av rang då han går in för kyssen.

Jaså, han skapar ingen attraktion säger du? Oavsett om han beter sig gulligt och blygt så skiner hans balls igenom när han går in för kyssen(typ det första han gör).
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.
2013-01-24,11:34,
Inlägg: #10
Bästa tekniken ever?
MassRiot Skrev:Han kommer ju inte skapa attraktion, han är gullig och blyg. Jag sa aldrig att tjejerna tyckte han var creepy heller?

Jag tror att han fejkar sin blyghet och osäkerhet, om du tittar noga så ser det fake ut. Jag tror att han är rätt så säker egentligen, men gör sig till för att det blir roligare då eller nåt sånt
2013-02-22,10:32,
Inlägg: #11
Bästa tekniken ever?
Vilken snubbe! Domdär tjejerna var inte precis fula.
2013-02-22,13:03,
Inlägg: #12
Bästa tekniken ever?
Bästa tekniken ever=mod att göra saker som leder till resultat med tjejer! ^^,


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Glo på tjejers kropp som ett retard tekniken Fuckzoned 13 6,866 2016-08-05,21:39
Senaste inlägg:: Vetinte
  Hur ska jag gå tillväga här? Vill ha HBs bästa tjejkompis russel 5 2,456 2013-02-25,21:26
Senaste inlägg:: russel
  Seg kväll? Fett otaggad? Pröva ADVENTURE TIME-tekniken! Näcken 18 6,424 2012-04-21,14:17
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}