LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Rough sex - hur?
2013-01-24,01:03,
Inlägg: #1
Rough sex - hur?
Tjenare! Har på senare tid träffat en brud från min födelseort, och vi har knullat ett par gånger. För ett par dagar sen fick jag ett SMS av henne där hon sa att jag borde dra henne i håret, slå henne, strypa henne och allt möjligt MEDAN vi har sex. Varför inte svara jag...
Jo det är så att jag har haft dessa fantasier förut, men jag har aldrig gjort det förut! HUR ska man utföra det? Alltså, ge mig konkreta tips? Är det bara att slå (inte för hårt då, har gått i muay thai, kung-fu och taekwondo ett par år vardera så det vore inte så smart...) och dra henne i håret?
Mest specifikt vill jag ha hjälp på hur man ska strypa henne, hur hårt o.s.v?! Vill ju inte döda detta rödhåriga underverk....

Tack på förhand för att ni hjälper en broder i nöd!!!
2013-01-24,01:27,
Inlägg: #2
Rough sex - hur?
Vet hur du känner dig, tänkte också så där.. Vill ju inte skada henne liksom... men faktum är att tjejer är inte så jävla ömtåliga som vi tror. Finns två bra trådar om du söker på "dominance" här så kan du läsa tråden "on dominance @truestory" och tobiask sexartikel står det väl lite.. men den första tråden ger mest.

Jag gjorde så att jag provade mig fram, drog först försiktigt i håret och sedan hårdare och hårdare.. samma med örfilar, började först med lätt smisk på rumpan sedan hårdare.. sen brösten löst och sedan hårdare och till sist örfila i ansiktet och stryptag.... när du tar stryptag behöver du ju inte pressa igen luftstrupen utan du kan pressa hårt vid sidan av vid halsmusklerna/senorna, hon vill ju bara känna sig undergiven och att hålla stryptag är ett sätt att visa dominans.

Känner du dig obekväm med att örfila och stryptag kan du börja med att hålla henne om nacken och pressa hennes huvud ner i sängen och be att hon ska svanka mer samtidigt som du knullar henne.. tryck in två fingrar långt i munnen på henne.. Spelar ingen roll riktigt vad du gör, så länge DU har kommandot och säger vad hon ska göra... när du knullar henne kan du helt plötsligt dra ut kuken och beordra henne att suga, eller så munknullar du henne... när du tycker att det räcker tar du ett tag i håret och leder henne eller i nacken för att visa vem som bestämmer..

Bara att testa sig fram! Börja lätt, stegra! Ett tips kan vara att ha ett kodord typ raberberpaj, är du riktigt dominant kommer inte ett nej hindra dig..!
2013-01-24,02:41,
Inlägg: #3
Rough sex - hur?
Precis eskalera det. Börja lätt, sen lite hårdare, så hon är med på noterna och kan markera.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-24,11:42,
Inlägg: #4
Rough sex - hur?
Börja med att ta ett tag stadigt om hennes hår när du knullar bakifrån, du kommer märka hur mycket hon gillar det när du drar lite hårdare, lite hårdare och hårdare. Tänk på att du inte måste gå från ingenting till att mästra allt, en sak i taget!
Don't count the days, make the days count - Muhammed Ali
2013-01-24,15:01,
Inlägg: #5
Rough sex - hur?
Från den ökända tråden på CR... Kanske kan vara till inspiration:

Jag hade skrivit med en tjej några dagar innan julafton på nätet som utgav sig för att gilla våldsamt sex. Tanken var att vi skulle ses i mellandagarna över en öl och kolla personkemi, men dan före dan då jag satt med familjen och åt middag fick jag plötsligt en bild på hennes vältränade fitnessröv skickad till mobilen så jag satte julmusten i halsen. Några sms senare och vi bestämde att jag skulle komma över till henne senare på kvällen. Sagt och gjort. Hon möter mig vid busshållplatsen och satan vad het hon är: kort och petite. Rådjursögon, långt mörkt hår och fylliga kuksugarläppar. Bombarjacka, grå tighta yogabyxor som verkar som målade på hennes vältränade rumpa. Rosa högklackade skor. Tatuerad från topp till tå. Så mycket min typ!

Vi går hem till henne. Det första jag ser är hennes samling av pälsar och proteinburkar. Skön mix, blir smått förälskad.
Hon lägger sig på sängen medan jag sätter mig intill på kanten. Vi småpratar om vårat gemensamma intresse för MMA och träning. Jag stryker fingrarna lätt över hennes ben under tiden. Ser på henne med fast blick. Sneglar på hennes kropp, tar in hur vacker och sexig hon är, känner det kåta pirret i magen och kuken. Snart ska jag få öppna julens första present.

Fortfarande småprat. Jag böjer mig fram, kysser mjukt. Utforskar hennes läppar, känner in hennes rytm, hon känner in min. Hon säger kort "ge mig helst ingen blåtira inatt, vill inte behöva förklara mig på jobbet imorgon". Jag nickar lugnt. "jag lovar." Smeker längre upp på låret, genom tröjan. Upptäcker att hon har "FUCK" tatuerat på insidan av underläppen. Blir än mer upphetsad. Säger lite retsamt att hennes tatueringar är för intressanta och distraherar mig då dom stimulerar mitt konstnärliga sinne. Här börjar jag sakta men säkert gå ifrån vanlig samtalston. pratar långsammare, med mer pauser. Greppar tag om hennes hake och ser henne i ögonen igen. Känner ett slags kåtraseri växa inom mig. Mina ögon smalnar och jag biter ihop tänderna. Jag klappar henne lätt på kinden. Klapp, ingen örfil. Kalibrerar, känner in mer. Kysser ömt igen. I hennes ögon ser jag hennes underkastelse. Det är vackert.

Jag säger lugnt: "nu vill jag att du vänder dig om så du ligger på magen"
Hon lyder.
Jag smeker utforskande hennes röv genom dom tighta träningsbyxorna. Jag njuter bara till fullo av hennes fantastiska kropp, vill bara utforska henne bit för bit i mitt eget tempo.
Hon andas tyngre, kvider lätt då jag snuddar mot fittan genom det tunna tyget, roterar höfterna mot min hand.
I bakgrunden har hon på klassisk musik vilket ger en... Bisarr kontrast till hennes tuffa yttre. Samtidigt, så rätt.
"vad fint av dig att ta på dig dom här tighta byxorna, jag blir så satans kåt av att smeka din röv genom dom."
"nu vill jag se mer." mitt tonfall hårdnar en aning. "ta av dig dom och visa upp din kåta stjärt för mig"
Hon gör som jag säger.

"såja" jag daskar till hennes bara rumpa. "visa nu hur fint du kan svanka"
Hon trycker ner överkroppen mot sängen med baken i vädret och får till en helt galen svank på nära nog 90 grader.
"ännu bättre så. duktiga flickan gillar att visa upp stjärten sin, ja det märker jag ju"
"smek dig själv. jag vill se."
Hon gör som jag säger, stönar allt mer, smeker sig hetsigt på alla fyra medan jag klär av mig.
Jag tar över och börjar smeka genom trosorna.
"nämen, hennes lilla fitta gör ju trosorna alldeles plaskvåta. blir flickan upphetsad av att visa upp sig?"
Hon kvider fram ett "jaaa".
"ja, såklart hon gör." jag börjar massera fittan mer bestämt genom trostyget. "hon är ju en riktig liten kåtflicka"

Jag drar plötsligt ner stringen. Särar hennes skinkor, ger henne ett slick i röven. Hon stönar högt.
Fuktar fingrarna och börjar massera båda hålen samtidigt. "lilla flickan har visst två små kåta hål. det kommer behövas både kuk, fingrar och tunga här"
Ännu ett "jaaa" kvids fram.

Styr henne att lägga sig på rygg igen. Kysser på munnen. "känn här" säger jag och lägger handen på den hårda bulan i mina boxers. Jag pullar henne under tiden.
"känn hur hård jag blir när jag tar på dig"
Drar upp hennes tröja, ser att båda bröstvårtorna är piercade. "vilken trevlig överaskning" jag virvlar tungan runt, slickar, kyssar och suger medan jag fortsätter att pulla.
Sätter mig i gränsle över. Dra ner mina boxers och min kuk är sådär göttans hård att den liksom studsar upp.
Tar ett stryptag om hennes hals. Märker att hon blir kåtare. Klämmer åt hårdare. "nu tänker jag stoppa den här stora, hårda kuken i din lilla mun"

Börjar långsamt munknulla henne medan jag har en arm sträckt bak som pullar fittan. "mm, så skönt det är att känna kuken glida in och ut mellan dina hungriga läppar, din lilla kåtfitta"
Börjar här skifta till en råare ton. Jag drar ut, håller ett bestämt grepp om hennes hår. Ser henne i ögonen med en mycket bestämt blick. Känner det där kåta raseriet i mig igen.
Väser fram att hon är min hora inatt. Ger henne en örfil. Kör in kuken i hennes mun igen, låter henne ta några sug. Drar mig ut, slår henne hårdare över kinden. Hon älskar det.
Spottar henne i ansiktet. "såhär behandlar jag små horor som dig. du kommer få mycket stryk inatt". Fortsätter att munknulla och pulla tills det går för henne.

Tar fram ett gummi. Knullar henne i olika ställningar. Smiskar henne, drar henne i håret, flyttar runt henne i sängen, drar ner henne på golvet och beordrar henne att smeka sig själv medan jag stående knullar henne ner i halsen. Växlar mellan ett kallt och mer varmt tonfall, kallar henne både fina och fula saker. Slår henne till och från, vi knullar som djur hon river och biter mig.
Hon bönar och ber. "åhh snälla snälla snälla, knulla mig i röven". Hon säger precis vad jag vill höra. Och så fortsatte det ett bra tag till.
2013-01-24,15:05,
Inlägg: #6
Rough sex - hur?
Örfila, slå inte med knuten näve. Det finns vissa som vill ha knytnävsslag också men chilla med det innan du känner dig mer säker.
Jag brukar börja med att klappa kinden hårt. Dvs inte riktigt en örfil, men inte heller en mjuk klapp. En hård klapp. Öka gradvis hårdheten. När du slår hårt kan du pröva att träffa med fingrarna och inte handflatan. Sikta på kinden, slå inte på örat med kupad hand då det kan skada hörseln. Spara det till gatan istället Wink
2013-01-25,05:00,
Inlägg: #7
Rough sex - hur?
Tror fan du gav mig en ordentlig broner där slyngel haha
2013-01-26,00:49,
Inlägg: #8
Rough sex - hur?
Hårda, bestämda tag där du kontrollerar henne fullständigt brukar ge samma effekt som RIKTIGT hård behandling. Det är inte smärtan hon tänder på, det är känslan av att vara totalt i ditt våld och vetskapen om att du kan göra vad du vill med henne som gör henne galen.

När jag kör hårt brukar jag nästan kasta upp henne på ett bord eller något, ta ett hårt tag runt hennes hals och säga hårt till henne att ta av sig sina byxor själv. Sedan drar jag av hennes trosor, spottar henne i fittan, smeker in det för att överraska med att smiska henne på fittan. Sedan kastar jag runt henne så hon ligger på mage och trycker mig in i henne. Brukar trycka hennes huvud mot bordet hårt och kalla henne olika nedlåtande saker. Brukar funka fint.

OBS. Känn av tjejen innan något sådant, vissa tjejer ÄR känsliga och ska behandlas med kärlek och smek, medans många blir otroligt kåta av hård behandling.
2013-01-26,09:09,
Inlägg: #9
Rough sex - hur?
MassRiot Skrev:Hårda, bestämda tag där du kontrollerar henne fullständigt brukar ge samma effekt som RIKTIGT hård behandling. Det är inte smärtan hon tänder på, det är känslan av att vara totalt i ditt våld och vetskapen om att du kan göra vad du vill med henne som gör henne galen.

När jag kör hårt brukar jag nästan kasta upp henne på ett bord eller något, ta ett hårt tag runt hennes hals och säga hårt till henne att ta av sig sina byxor själv. Sedan drar jag av hennes trosor, spottar henne i fittan, smeker in det för att överraska med att smiska henne på fittan. Sedan kastar jag runt henne så hon ligger på mage och trycker mig in i henne. Brukar trycka hennes huvud mot bordet hårt och kalla henne olika nedlåtande saker. Brukar funka fint.

OBS. Känn av tjejen innan något sådant, vissa tjejer ÄR känsliga och ska behandlas med kärlek och smek, medans många blir otroligt kåta av hård behandling.

Smärta är en major kink för många så det stämmer inte riktigt.
2013-01-26,10:41,
Inlägg: #10
Rough sex - hur?
[quote=slyngel]Smärta är en major kink för många så det stämmer inte riktigt.[/

Min erfarenhet säger att det är att vara i ens våld som gör det. Men jag har kanske bara varit med lugna brudar? :/

Nytt mål i livet: knulla en brud som vill bli torterad? Haha.
2013-01-26,16:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-26,17:20 av {2} russel.)
Inlägg: #11
Rough sex - hur?
DUBBEL SKIT.TA BORT
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-26,17:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-26,17:19 av {2} russel.)
Inlägg: #12
Rough sex - hur?
MassRiot Skrev:[quote=slyngel]Smärta är en major kink för många så det stämmer inte riktigt.[/

Min erfarenhet säger att det är att vara i ens våld som gör det. Men jag har kanske bara varit med lugna brudar? :/

Nytt mål i livet: knulla en brud som vill bli torterad? Haha.

Genom att framkalla smärta, som att klämma på bröstvårtorna, slapa, smiska etc så kommer kroppen att producera egna smärtstillande hormon( endorfiner, serotonin m.m) vilket resulterar i njutning.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-26,17:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-26,17:21 av {2} russel.)
Inlägg: #13
Rough sex - hur?
Dubbell postttt. TA BORT. går inge bra.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-27,13:08,
Inlägg: #14
Rough sex - hur?
MassRiot Skrev:Min erfarenhet säger att det är att vara i ens våld som gör det. Men jag har kanske bara varit med lugna brudar? :/

Nytt mål i livet: knulla en brud som vill bli torterad? Haha.

Kan säga så här, ibörjan var jag RIKTIGT mesig av mig, vågade knappt bita i bröstvårtorna.. hade sjukt tråkigt regular sex.. men det utvecklas desto mer DU utvecklas.

Jag kommer ihåg när jag skrev en tråd i somras tror det var i augusti eller juli, hade precis reggat mig här då.. Träffade en tjej ganska mycket, vi åkte utomlands tillsammans och grejer. Hon ville bli DOMINERAD och jag kände mig maktlös för jag visste inte HUR jag skulle göra, var en vilsen grabb.. Fick mycket tips på hur jag skulle göra och testade försiktigt. Problemet var att när jag FÖRSÖKTE vara dominant såg jag bara löjlig ut, eller jag KÄNDE mig löjlig då framstår jag även som löjlig, subcommunikation och allt sånt.

Började läsa hur man ska vara rent allmänt, började köra med "stop giving a fuck".. tillslut började bitarna falla på plats, att vara dominant, det är ingen kappa man drar på sig, man är det HELA tiden. Sedan började det falla naturligt att dominera även i sängen, köra rough.. Så att jag skulle vilja säga, bli dominant i din vardag precis som med gejmandet... låt det inte falla på plats bara när du träffar tjejer, ha det i dig jämt.

Lovar att det kommer ge SJUKT bra reslutat, du blir stright forward på krogen, du vet vad du vill ha, tar för dig och allt sånt som kommer med på köpet..!
2013-01-27,14:07,
Inlägg: #15
Rough sex - hur?
trollface Skrev:Kan säga så här, ibörjan var jag RIKTIGT mesig av mig, vågade knappt bita i bröstvårtorna.. hade sjukt tråkigt regular sex.. men det utvecklas desto mer DU utvecklas.

Jag kommer ihåg när jag skrev en tråd i somras tror det var i augusti eller juli, hade precis reggat mig här då.. Träffade en tjej ganska mycket, vi åkte utomlands tillsammans och grejer. Hon ville bli DOMINERAD och jag kände mig maktlös för jag visste inte HUR jag skulle göra, var en vilsen grabb.. Fick mycket tips på hur jag skulle göra och testade försiktigt. Problemet var att när jag FÖRSÖKTE vara dominant såg jag bara löjlig ut, eller jag KÄNDE mig löjlig då framstår jag även som löjlig, subcommunikation och allt sånt.

Började läsa hur man ska vara rent allmänt, började köra med "stop giving a fuck".. tillslut började bitarna falla på plats, att vara dominant, det är ingen kappa man drar på sig, man är det HELA tiden. Sedan började det falla naturligt att dominera även i sängen, köra rough.. Så att jag skulle vilja säga, bli dominant i din vardag precis som med gejmandet... låt det inte falla på plats bara när du träffar tjejer, ha det i dig jämt.

Lovar att det kommer ge SJUKT bra reslutat, du blir stright forward på krogen, du vet vad du vill ha, tar för dig och allt sånt som kommer med på köpet..!

+1 håller med trollface!! Tyckte också det kändes löjligt i början, men sen i takt med sin personlighets utveckling så blir det bättre och bättre.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}