LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Början till ett system
2013-01-25,10:41,
Inlägg: #1
Början till ett system
Har börjat leka runt lite på pannkakan och testat i nån dag. Har fyllt i många tomrum själv, fått 80% respons rate efter lite tweaks.

Profil: Följer salesbrains messageblock: http://www.salesbrain.com/ Fungerar så där, får jobbet gjort.

Subject line: (ger ut variationer av min egen) aj aj aj.. , Oh boy.. , Nä men va..

Första raden: Var tvungen att stanna och skicka ett meddelande, du ser ut som en så sjukt glad tjej. (eller om hon ser annorlunda ut, skriv det)

Andra raden: Har en känsla.. Är du en sån tjej som inte kan hålla en hemlighet? (eller liknande, detta är en variation av min. Statement/Assumtion baserat material)

Av detta får jag antingen besök eller mail.

Om de besöker:

Subject line: Jaså..

Första raden: Så du tittar förbi utan att säga hej, har din mamma inte lärt dig bättre? (går att varieras, men ni förstår principen)

Andra raden: Såg att du (fråga någonting ur deras profil)

Om det dör ut lite:

Skriv att hon är trubbel och att det inte kommer att funka mellan er, ni är för lika.

Om hon mailar:

Nu har hon svarat, börja gamea!

Enkel regel:

Så länge du varierar ditt material och ser att hon läser dina mail kan du reapproacha flera ggr. Vissa tjejer vill bara se att du vågar säga hej två ggr, andra är blyga.

Peace!
2013-06-29,10:36,
Inlägg: #2
Början till ett system
Vet inte ens om denna medlem är aktiv längre..... men hur gåre grabben? (=


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Från adda på FB till fika dagen efter, liten konvo Hängtyr 3 2,498 2013-12-31,00:25
Senaste inlägg:: confused...
  Effektivisera processen på Badoo från öppning till knull zorro69 12 7,199 2013-05-11,15:12
Senaste inlägg:: zorro69
  Öppning och sen?? Övergång från douchebag till normal konversation. vinividivici 10 3,530 2012-08-10,21:53
Senaste inlägg:: vinividivici
  FB-chatt med flygvärdinna som förvandlas till sexchatt! Styx 1 1,225 2012-05-16,00:03
Senaste inlägg:: golvmopp

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}