LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
2013-01-26,19:41,
Inlägg: #1
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
Funderar lite på det där om att bryta rapport. Dejtade en tjej litegrann i höstas, men det tog slut för att jag var för needy. (Hade inte lärt mig vikten av att bryta rapport och få henne att investera). Nu är jag sugen på en ny revansch.

Funderar på att ta kontakt med henne senare i vår. Då vill jag boosta upp henne igen och sedan bryta rapport. Få henne att göra något och sedan belöna.


Nu undrar jag, hur länge är det bra att boosta henne igen innan jag bryter rapport? (1 dag, en vecka, en månad etc).

Vill fan chocka henne den här gången och etablera att det är jag som är kungen! Wink
2013-01-26,20:08,
Inlägg: #2
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
Kör på en vecka där du bekräftar henne mycket, är schysst, varm etc, få henne att tänka på dig. Sen blir du heltyst och när hon skriver är du kylig som fan, hon kommer börja jaga din bekräftelse, låt henne göra det under någon dag för att sedan förklara för henne att du har problem med en grej och om hon kan hjälpa dig (kan vara tips om whatever, något personligt, någon annan tjej? whatever), detta som en förklaring till varför du varit så "stel", låt henne hjälpa dig och belöna denna investering med att bygga väldigt mycket connection med henne. Vipps så har ni en anledning att hooka upp igen.

Gjort liknande ett antal gånger Smile
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-26,20:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-26,20:38 av {2} el bueno.)
Inlägg: #3
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
Evilvalle Skrev:Kör på en vecka där du bekräftar henne mycket, är schysst, varm etc, få henne att tänka på dig. Sen blir du heltyst och när hon skriver är du kylig som fan, hon kommer börja jaga din bekräftelse, låt henne göra det under någon dag för att sedan förklara för henne att du har problem med en grej och om hon kan hjälpa dig (kan vara tips om whatever, något personligt, någon annan tjej? whatever), detta som en förklaring till varför du varit så "stel", låt henne hjälpa dig och belöna denna investering med att bygga väldigt mycket connection med henne. Vipps så har ni en anledning att hooka upp igen.

Gjort liknande ett antal gånger Smile

Du är en jävla kung Valle! Tack för hjälpen.

Citat:någon annan tjej?

Finns det inte en risk att hon känner att vi har gått in i "friend-zone" om jag talar med henne om andra tjejer? Jag menar tänk om känner att det är fritt fram för henne att tala med mig om andra killar?

Ps. Skriv till mig om du vill veta hur du får passiva inkomster så ska jag ge dig fullt med tips. Ds.
2013-01-26,21:15,
Inlägg: #4
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
Gjorde det efter en halvtimme igår.
2013-01-26,21:18,
Inlägg: #5
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
el bueno Skrev:Du är en jävla kung Valle! Tack för hjälpen.

Thx man, du är nu fanboy #324322, välkommen in i värmen! Wink

Citat:Finns det inte en risk att hon känner att vi har gått in i "friend-zone" om jag talar med henne om andra tjejer? Jag menar tänk om känner att det är fritt fram för henne att tala med mig om andra killar?

Nope, ingen risk. Det är aldrig ett problem när DU sätter tjejen i friend-zone, då kan man ta ur henne när man behagar. Problemet uppstår när DOM sätter dig i friend-zone, vilket bara tenderar att ske när du är en nice guy utan sexuell aura what so ever och som enbart bondar med henne känslomässigt utan att driva med henne, teasa henne, negga, göra svartsjuk, relatera as a "man to woman" etc.

Jag brukade sätta tjejer i friend-zone all the time, för jag hade helt enkelt inte tid med alla (lol, *Flex*), detta resulterade bara i att dom ville ha mig ännuuu mer ("VA? vill han inte ha mig? jag har aldrig blivit satt i friend-zone av en kille! nu jävlar!!" *våt*), kom ihåg, män blir bekräftade av sex, kvinnor blir bekräftade av uppmärksamhet -> Jagar dom din uppmärksamhet kan man ta det till en dynamik av utbyte mellan sex och uppmärksamhet (du får sex, hon får uppmärksamhet, båda är bekräftade, yay!).

Citat:Ps. Skriv till mig om du vill veta hur du får passiva inkomster så ska jag ge dig fullt med tips. Ds.

Sounds very interesting, skickar över ett PM när jag ska börja sätta mig in i det, vilket nog blir snart!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-26,21:19,
Inlägg: #6
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
Jayson1 Skrev:Gjorde det efter en halvtimme igår.

+1, funkar också bra efter 5minuter, eller 10, or whatever.

Dock just i detta specifika fall när han dejtat tjejen förut kommer det troligtvis ha som bäst effekt om han boostar upp henne rejält under några dagar först.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-27,00:15, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-27,00:23 av {2} el bueno.)
Inlägg: #7
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
Citat:Nope, ingen risk. Det är aldrig ett problem när DU sätter tjejen i friend-zone, då kan man ta ur henne när man behagar.

När jag funderar på det kan det till och med vara så att det är nödvändigt att jag drar in en annan tjej i bilden. Hon sa själv tidigare i höstas att hon blir väldigt svartsjuk om jag träffade andra tjejer. Kan jag nu subtilt visa att jag har andra tjejer att välja på samtidigt som jag kör mycket push/pull kan det få bra effekt.

Skulle dessutom kunna vara en bra terapi för mig själv. Jag var nämligen väldigt trogen mot henne i höstas och bröt alla kompisrelationer jag hade med andra tjejer.

Vilket hon så klart kände av och fick mig att framstå som en chode i hennes ögon.
2013-01-27,01:18,
Inlägg: #8
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
Eriksson Skrev:O herregud....

pk-polisen?
2013-01-27,03:55,
Inlägg: #9
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
Finns det något mer material om Break Rapport exempel ute i cyberrymden förutom det som finns här på CL? Förstår psykologin bakom det men har lite svårt med tajmingen hur det ska appliceras.
2013-01-27,05:34,
Inlägg: #10
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
Evilvalle Skrev:Kör på en vecka där du bekräftar henne mycket, är schysst, varm etc, få henne att tänka på dig. Sen blir du heltyst och när hon skriver är du kylig som fan, hon kommer börja jaga din bekräftelse, låt henne göra det under någon dag för att sedan förklara för henne att du har problem med en grej och om hon kan hjälpa dig (kan vara tips om whatever, något personligt, någon annan tjej? whatever), detta som en förklaring till varför du varit så "stel", låt henne hjälpa dig och belöna denna investering med att bygga väldigt mycket connection med henne. Vipps så har ni en anledning att hooka upp igen.

Gjort liknande ett antal gånger Smile

haha vafan... en tjej har gjort exakt det här mot mig... Vi träffades ute i 20min. hon tog mitt nr!... smsa många najs sms., connecta osv.. sågs veckan efter, typ sön-tis-tors.. låg osv... Tyckte hon var hur skön som helst(sällan jag tycker det).. sen har hon gjort precis som du skriver mot mig... vilket får mig att vilja ha henne så mkt... Vilken stör mig så jävla mycket.. hahaha.... Jag kan lixom ringa henne... så svarar hon inte.. ringer mig 2 dar senare!!!...

aja, ska dra sms och försöka styra någon träff igen, känns som det inte finns något annat jag kan göra, även det känns som att jag inte kommer lösa det... Jag vet att hon diggar mig som fan också... vilket stör mig så mkt...jävla gamer brud....
2013-01-27,07:16,
Inlägg: #11
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
illdan Skrev:haha vafan... en tjej har gjort exakt det här mot mig... Vi träffades ute i 20min. hon tog mitt nr!... smsa många najs sms., connecta osv.. sågs veckan efter, typ sön-tis-tors.. låg osv... Tyckte hon var hur skön som helst(sällan jag tycker det).. sen har hon gjort precis som du skriver mot mig... vilket får mig att vilja ha henne så mkt... Vilken stör mig så jävla mycket.. hahaha.... Jag kan lixom ringa henne... så svarar hon inte.. ringer mig 2 dar senare!!!...

aja, ska dra sms och försöka styra någon träff igen, känns som det inte finns något annat jag kan göra, även det känns som att jag inte kommer lösa det... Jag vet att hon diggar mig som fan också... vilket stör mig så mkt...jävla gamer brud....


Se det så här. Känslor skapas utav emotionella berg och dalbanor, inte förutsägbarhet. Kanske gör hon detta utifrån kärlek. Hon vill att dina känslor ska öka för henne och därför bli en bättre pojkvän på sikt.
2013-01-27,15:26,
Inlägg: #12
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
Eriksson Skrev:Inse att du har minst lika högt värde som en tjej. Det är det enda du och alla andra nånsin behöver veta och förstå. Gå ut och upplev det utan alkohol.
Läs: http://www.rsdnation.com/node/219475/forum

Och detta motsäger det som diskuterats i tråden hur... ? Man kan inte leka med lite tekniker av att vara varm / kall för det ?

"eh får lägre värde om jag teasar henne o drar bort uppmärksamheten när hon törstar efter den". Fattar ej hur du tänker. Smile
2013-01-27,15:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-27,15:54 av {2} Cogo.)
Inlägg: #13
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
TonightIsTheNight Skrev:Och detta motsäger det som diskuterats i tråden hur... ? Man kan inte leka med lite tekniker av att vara varm / kall för det ?

"eh får lägre värde om jag teasar henne o drar bort uppmärksamheten när hon törstar efter den". Fattar ej hur du tänker. Smile

När du använder tekniker av att vara varm/kall/whatever du gör för att manipulera så är du needy. Det i sig är ett needy beteende.
Att ha som utgångspunkt att "boosta" brudarna för att sedan bryta rapport för att få henne att bli mer attraherad är needy.
2013-01-27,15:53,
Inlägg: #14
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
Det blir för övrigt väldigt jobbigt i längden att behöva tänka på hur du ska manipulera för att få och bibehålla attraktion.
2013-01-27,16:00,
Inlägg: #15
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
illdan Skrev:haha vafan... en tjej har gjort exakt det här mot mig... Vi träffades ute i 20min. hon tog mitt nr!... smsa många najs sms., connecta osv.. sågs veckan efter, typ sön-tis-tors.. låg osv... Tyckte hon var hur skön som helst(sällan jag tycker det).. sen har hon gjort precis som du skriver mot mig... vilket får mig att vilja ha henne så mkt... Vilken stör mig så jävla mycket.. hahaha.... Jag kan lixom ringa henne... så svarar hon inte.. ringer mig 2 dar senare!!!...

aja, ska dra sms och försöka styra någon träff igen, känns som det inte finns något annat jag kan göra, även det känns som att jag inte kommer lösa det... Jag vet att hon diggar mig som fan också... vilket stör mig så mkt...jävla gamer brud....

Yep, du ser. Brudar är i regel mycket duktigare på detta än killar. Dels biologiskt, men även för att dom får så otroligt mycket mer "träning".
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-27,23:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-27,23:53 av {2} el bueno.)
Inlägg: #16
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
Cogo Skrev:När du använder tekniker av att vara varm/kall/whatever du gör för att manipulera så är du needy. Det i sig är ett needy beteende.
Att ha som utgångspunkt att "boosta" brudarna för att sedan bryta rapport för att få henne att bli mer attraherad är needy.

Håller med dig teoretiskt. Men ska man gå omkring och vara en "superalfa" varje dag som aldrig blir känslomässigt berörd av en tjej har man tillslut inget liv. Att vara kär och kunna te sig till en annan person är det som ger livet en mening i mångt och mycket anser jag.
2013-01-28,00:09,
Inlägg: #17
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
Huh... varför skulle man inte kunna bli känslomässig eller kär för att man inte är manipulativ?
2013-01-28,00:18, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-28,00:33 av {2} el bueno.)
Inlägg: #18
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
Cogo Skrev:Huh... varför skulle man inte kunna bli känslomässig eller kär för att man inte är manipulativ?

Fattar du inte vad jag menar orkar jag inte.
2013-01-28,01:27,
Inlägg: #19
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
Är knappast needy att testa den här tekniken för att det är skoj (självklart utan att såra tjejen). Det är needy ifall hela ditt game bygger på tekniker/manipulation, inte för att du har lite roligt under gång medans du arbetar mot att bli ditt bästa jag.

Släpp mentalrunkandet och håller er till vad tråden handlar om.
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2013-01-28,01:40,
Inlägg: #20
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
Köper inte att man blir automatiskt needy ifall man manipulerar / använder sig av tekniker.

Beror nog på vad man har för frame....


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Bygga rapport vinividivici 14 7,451 2016-07-30,17:11
Senaste inlägg:: StayHungry

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}