LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Enda material ni behöver!
2013-01-27,17:36,
Inlägg: #1
Enda material ni behöver!
Mors, tänkte delge er den enda källa till teori ni behöver (hittade den av en slump i en rar fil med diverse annat material som jag tankat ner), så dissa allt annat nu!
Här har ni https://www.dropbox.com/s/atugj7hlafswbm...utiner.pdf
Daterar tydligen till år 2006. Så läs och njut!
2013-01-27,18:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-27,18:29 av {2} Commander.)
Inlägg: #2
Enda material ni behöver!
"tjena töser".... kan inte bestämma mig för om det är genialt eller tooooo sleezy lol

EDIT: Spanade igenom lite snabbt. säkert bra för dom som vill ha lite inspiration i t.ex. klubbmiljön men lite väl mkt MM för min del. Säkert bra för nybörjaren som vill lära sig lite enkla tekniker.

MEN jag säger satsa mer energi på att öka ditt värde och självkänsla utifrån dig själv i kombination med ett självsäkert kroppsspråk och dominans i kombo med att vara rätt direct. Så kan man kanske använda dessa tekniker som ett extra verktyg.

Peace
2013-01-27,19:27,
Inlägg: #3
Enda material ni behöver!
Många av dessa "lines" är ju direkt översatta och kopierade från Mystery.
2013-01-27,19:42,
Inlägg: #4
Enda material ni behöver!
mm det var min point..
2013-01-27,19:50,
Inlägg: #5
Enda material ni behöver!
Ah du tänker så Smile, Är en smula skeptisk till de mesta där, men dom där rutinerna som involverar penna och papper mest. Skall man glida omkring med penna och papper i bakfickan på en klubb och ta fram dom med jämna mellanrum efter ha hookat ett set och börja på dom rita. Känns ju sjukt weird, jaja står dom med så har de väl testat dom antar jag.
2013-01-27,20:05,
Inlägg: #6
Enda material ni behöver!
Urk, sweseduction 2006 med ledning av vincent å byron, URK

Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-27,20:22,
Inlägg: #7
Enda material ni behöver!
Evilvalle Skrev:Urk, sweseduction 2006 med ledning av vincent å byron, URK

Big Grin


Haha, Kan ju inte bli bättre Wink

Inledningen är också bra "För dig som har frågor angående seduction, eller behöver hjälp för att utvecklas. Känn frihet att lägga till oss Grand seducers på msn"...


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Artiklar/material om AMOGing? slyngel 10 3,270 2013-04-13,17:49
Senaste inlägg:: trollface

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}