LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Gamea bloggbrudar
2013-01-28,09:42,
Inlägg: #1
Gamea bloggbrudar
Är det någon som lyckats öppna och sarga en bloggbrud? Hur gör man, hur får man hennes uppmärksamhet. Någon som försökt?
2013-01-28,10:15,
Inlägg: #2
Gamea bloggbrudar
Försökt på Kissie tre gånger. Make out en gång.

Kort sagt så behöver du lite tid. Ganska lätt hänt att hon struttar vidare och tror att hon är Paris Hilton.
2013-01-28,10:35,
Inlägg: #3
Gamea bloggbrudar
Jayson1 Skrev:Försökt på Kissie tre gånger. Make out en gång.

Kort sagt så behöver du lite tid. Ganska lätt hänt att hon struttar vidare och tror att hon är Paris Hilton.

Jo, men började du att skriva i hennes kommentarsfält för att få kontakt? (var så jag menade) Eller öppnade du henne på krogen?
2013-01-28,16:32,
Inlägg: #4
Gamea bloggbrudar
el bueno Skrev:Jo, men började du att skriva i hennes kommentarsfält för att få kontakt? (var så jag menade) Eller öppnade du henne på krogen?

Vet inte vad sarga betyder så jag antog med öppning att du menade att jag gick fram och pratade med henne vilket var det jag gjorde.

Fine, du kan väl prova i kommentarfältet men sätt dig och läs lite så förstår du hur bra odds du har.
2013-01-28,17:06,
Inlägg: #5
Gamea bloggbrudar
Jayson1 Skrev:Vet inte vad sarga betyder så jag antog med öppning att du menade att jag gick fram och pratade med henne vilket var det jag gjorde.

Fine, du kan väl prova i kommentarfältet men sätt dig och läs lite så förstår du hur bra odds du har.

Sarga är en omskrivning av de engelska PUA-verbet "to sarge" d.v.s. att ragga. Det var var ett populärt ord i boken The Game.

I det här fallet tänkte jag faktiskt på att skriva i kommentarsfältet och försöka skapa uppmärksamhet och värde den vägen.
2013-01-28,17:28,
Inlägg: #6
Gamea bloggbrudar
Någon speciell bloggbrud du syftar på? Både kissie & paow är tsm med bekanta till mig från magaluf =)
find it, fuck it, forget it.
2013-01-28,17:30,
Inlägg: #7
Gamea bloggbrudar
total neggade kissie en gång i kön till nån klubb.. visste inte vem de va o hon gick från dryg bitch till att be om ursäkt o kvalificera sig.. sen tog ja de inte längre än så

för hon va fan inte snygg :/ kanske skulle göra de ida for the lulz
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2013-01-28,17:36,
Inlägg: #8
Gamea bloggbrudar
TobiasK Skrev:Någon speciell bloggbrud du syftar på? Både kissie & paow är tsm med bekanta till mig från magaluf =)

Nää tänkte rent allmänt om hur man styr upp en tjej via hennes blogg.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}