LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad vill hon?!
2013-05-05,12:51,
Inlägg: #1
Vad vill hon?!
Har under en tid snackat lite med en tjej jag träffade på en förfest hos en polare för någon månad sedan. Jag var som jag brukar vara, hon var ganska krävande pratade som fan och ville hela tiden vara i centrum. När hon inte var det fick hon typ spatt och skrek efter uppmärksamhet.

Hur som helst, hon la till mig på fejjan och i början började jag flirta lite lätt men sedan märkte jag att hon hela tiden kasta skit på mig. Om det är shit-tests eller inte vette fan, jag bryr mig inte så mycket om det.

Här kommer några exempel
Citat:jag: Jag fick en tight exhibitionist slynig fitta, precis som det ska vara
Hon: Precis som det ska vara? Så är du online på fb, och hon har gett dig en ursäkt att hon är för öm när hon egentligen bara inte är tillfredsställd. Precis som det ska vara.
Jag: Låter som att någon är avis för att hon bara får vaniljsex
Hon: Avundsjuk? Jag tycker för det första synd om henne för att hon tydligen måste varit på tok för alkohol-påverkad för att göra ett klokt val. Synd om henne för att hon var naiv nog att vara naken i närheten av dig och sedan bli uthängd på bild. Och sedan så tycker jag nog faktiskt ganska synd även om dig som verkar ha kombinerat viktnedgång och idioti som två flugor i en smäll. Slår det dig kanske om nätterna att folk tyckte bättre om dig innan du blev en douche? Ganska logiskt eller hur.
Jag: Har aldrig fått så här mycket fitta i hela mitt liv, så varför ändra på sig?
Hon: Så låt mig se om jag greppat detta rätt, du trivs som du har det? Du är en fitta och får fitta.
Jag: japp
Hon: Jag får alltid sista ordet minsann. Du är ioförsig inte vassaste kniven i lådan.
Jag: Om det är din raggningsreplik så funkar den inte speciellt bra!
Hon: Oj. Jag trodde bara att du var trög, men du är ju helt enkelt socialt handikappad. Det är väldigt lätt att skilja på förolämpningar och raggningsrepliker i denna konversation, för det är rätt och slätt fysiskt omöjligt att en raggningsreplik kan existera när man pratar med dig. Bara tanken får magsäcken att vända sig ut och in.
Jag: haha du är rolig du!
Hon: Ärlig och uppriktig!
Rolig är en annan kategori. Men det är väl bara ytterligare en sak du inte kan skilja på.
Jag: Det är sjukt nice att ligga och steka med bar överkropp i solen!

Jag är inte speciellt seriös i konvon, och tycker bara det är kul haha.. Sitter och typ skrattar men, vad är det egentligen hon försöker med? Alltså detta är bara från idag, kan fixa något från innan också. Hon säger ofta att jag är en idiot, efterbliven och massa sånt :p jag har aldrig sagt något personligt till henne dock.

Några teorier?
2013-05-05,13:19,
Inlägg: #2
Vad vill hon?!
Hon verkar vara helt dum i huvudet. Hon kanske tänder på att trycka ned män och vill ha en undergiven liten pojke och försöker att göra dig till en? Låter iofs sanslöst långsökt. Hon investerar som fan åtminstone, men på det sjukaste sättet någonsin. Vad är det för brud? Stil? Het?
2013-05-05,13:27,
Inlägg: #3
Vad vill hon?!
haha låter som en kortklippt feminist.
2013-05-05,13:59,
Inlägg: #4
Vad vill hon?!
Ja det finns galna puckon till brudar, svårare är det väl inte? Sen så måste hon ju ha attraktion för dig som ens orkar bry sig och hålla på så där.

Varför inte bjuda hem henne till dig så ni kan reda ut det hela fejs-2-fejs? Bitterfittor behöver bara lite kuk.
2013-05-05,15:05,
Inlägg: #5
Vad vill hon?!
Whynot Skrev:Hon verkar vara helt dum i huvudet. Hon kanske tänder på att trycka ned män och vill ha en undergiven liten pojke och försöker att göra dig till en? Låter iofs sanslöst långsökt. Hon investerar som fan åtminstone, men på det sjukaste sättet någonsin. Vad är det för brud? Stil? Het?

Jag har fått intrycket att hon är jävligt korkad haha, men hon säger ofta att hon är intelligent och smart. Tycker det är rätt kul också för det verkar som att hon tar mig sjukt seriöst i allt jag skriver haha.. Hon är inte överdrivet snygg okej hon har rätt nice kropp men ser fan ut i ansiktet typ, generellt skulle jag säga en 6-7a inget märkvärdigt alltså. Stilen är väl lite halv modig men mest alldaglig.

Donjohan Skrev:Ja det finns galna puckon till brudar, svårare är det väl inte? Sen så måste hon ju ha attraktion för dig som ens orkar bry sig och hålla på så där.

Varför inte bjuda hem henne till dig så ni kan reda ut det hela fejs-2-fejs? Bitterfittor behöver bara lite kuk.

Håller med om att även bitterfittor vill ha kuk, men helt seriöst så vill jag nog fan inte ens stoppa in min kuk i hennes mun även om hon kom krypandes, hennes sätt att skriva gör mig snuskigt antändande. :p
2013-05-05,15:14,
Inlägg: #6
Vad vill hon?!
trollface Skrev:Håller med om att även bitterfittor vill ha kuk, men helt seriöst så vill jag nog fan inte ens stoppa in min kuk i hennes mun även om hon kom krypandes, hennes sätt att skriva gör mig snuskigt antändande. :p

Om du ändå inte är intresserad, skriv det till henne och se hur hon reagerar, just for the fun of it ! Big Grin

Nästa gång hon skriver så svara något i stil med "Det märks så jävla väl att du vill suga min kuk, men nej tack, jag är inte intresserad"

Sen postar du hennes rage hä. ^^
2013-05-06,18:46,
Inlägg: #7
Vad vill hon?!
Hahahaha, detta här är såå kul!

Här kommer fortsättningen från tidigare för er som vill läsa..

Citat:- I LÖRDAGS -
hon: Kan du verkligen med det? Modigt. Men det är rätt, man ska vara stolt över vad man har även om det inte är mycket att visa för världen.

jag: Jag förstår att du kan ha vissa problem med ditt duckface men jag är rätt nöjd med min kropp faktiskt

hon: Men det är bra, var det - det är ju du som måste stå ut att se den! Och du tycks ju ha fått för dig att den ser bra ut, så det underlättar väl att orka gå upp ur sängen på morgnarna kan jag tänka mig. Något måste man ju leva på när man inte har annat att glädjas över. Har alltid tycks det är lite fascinerande när fula människor har stort ego. Hur uppkommer det?

jag: Du om någon lär ha ett bra svar på det

hon: Som den visa människa jag är, så förstår jag att du trodde att jag skulle kunna ha ett svar på det. (Bra, du börjar lära dig din egna hjärnas begränsning nu, första steget mot självinsikt) Men du förstår, vi som fick gåvan att se lite mer dugliga ut, har då också ett mer rättfärdigt ego. Därför förbryllar och fascinerar det mig när man stöter på människor som dig, som kan hålla lågan och livsgnistan uppe trots att man möter en spegel varje dag.

(Testade att ta åt mig av det hon skrev och choda lite... Tongue)

jag: Helt ärligt, jag mår rätt dåligt faktiskt. Lider varje dag när jag ser mig i spegeln, har rätt svår depression. Vet inte vad jag ska göra. Psykolog funkade inte, jag gråter mig ofta till sömns... Varför fan tror jag jag tar på mig min mask när jag lämnar lägenheten? Alltid gillar människor som njuter av att trycka ner andra i graven igen, livsglädjen stärks för varje nedtryckande ord man läser! Tänker ofta på om det ens är värt besväret att ta sitt eget liv, är till och med så värdelös att jag misslyckades med det förra gången, kanske går det bättre denna gången?

hon: Sluta gnäll. Du behöver tas ner på jorden ibland. Ändra din attityd & så ska du se att livet blir rosor och champange.

jag: Typ som din attityd då?

hon: Jag är stark psykiskt. Men skillnaden är att jag är vass mot dig för att du måste komma till en brytpunkt, och du har bara fastnat med huvudet uppe bland fåglarna.

jag: Det är bra, hjälp mig då!

hon: När du väl ser vad dina vänner ser, så kommer du automatiskt att jobba på det. Det kan jag inte hjälpa dig med tyvärr Viktnedgång och ändrad livsstil är en härlig nystart. Men man får inte bli blind på vägen. Plötsligt har folk fått en bild utav en som är väldigt svår att ändra och till slut blir man istället bara väldigt ensam. Bara ett tips.

jag: Vad är det mina vänner ser som jag inte ser?

- IDAG -

hon: Tönt, jag vet inte!

jag: Det märks så jävla väl att du vill suga min kuk, men nej tack, jag är inte intresserad..

hon: Hahahaha! Men lille vän.

jag: Japp, liten är den typ 5cm..

Hahahaha, alltså hon verkar totalt efterbliven helt seriöst Big Grin
2013-05-06,19:02,
Inlägg: #8
Vad vill hon?!
Jag gillar detta på något konstigt vis, jag vill belöna hennes rumpa med ett riktigt hårt jävla straffknull utan glid innan jag kastar ut henne och hennes kläder från lägenheten Smile
2013-05-06,19:04,
Inlägg: #9
Vad vill hon?!
godsgift Skrev:Jag gillar detta på något konstigt vis, jag vill belöna hennes rumpa med ett riktigt hårt jävla straffknull utan glid innan jag kastar ut henne och hennes kläder från lägenheten Smile

Hahaha jag vill också det, typ vet inte få henne att vilja ha mig ordentligt sedan när jag knullat henne riktigt brutalt 3 på natten kasta ut henne bara! Hade varit så sköönt Smile
2013-05-06,19:08,
Inlägg: #10
Vad vill hon?!
trollface Skrev:Hahaha jag vill också det, typ vet inte få henne att vilja ha mig ordentligt sedan när jag knullat henne riktigt brutalt 3 på natten kasta ut henne bara! Hade varit så sköönt Smile

hahahh, gillar att jag inte är den enda som e sjuk i huvudet på det här forumet Wink
2013-05-06,19:11,
Inlägg: #11
Vad vill hon?!
Det sjuukaste av allt är att denna bruden är en kompisflickväns, bästa kompis typ.. hahaha, gissar på att hon kommer snacka en jäävla massa skit om mig till hennes kompis som i sin tur kommer berätta allt för honom Big Grin
2013-05-06,19:46,
Inlägg: #12
Vad vill hon?!
godsgift Skrev:Jag gillar detta på något konstigt vis, jag vill belöna hennes rumpa med ett riktigt hårt jävla straffknull utan glid innan jag kastar ut henne och hennes kläder från lägenheten Smile

Haha, tänkte precis samma sak! Örfilar och smiska henne till hon är ordentligt öm också.

Hon är ju knappast korkad. Skön framekontroll har hon definitivt. Men hon lär ju vara psykopat eller ha borderline eller nåt.
2013-05-09,23:14,
Inlägg: #13
Vad vill hon?!
att du lyckas hålla så god min är fan värt en applåd. tjejen har psykiska problem deluxe och är värd en örfil Smile
2013-05-09,23:33,
Inlägg: #14
Vad vill hon?!
@whynot, ja hon har bra frame control inget snack om saken.. men jag är allt annat än reaktiv, det jag har känt när jag skrivit har mest varit for the lols så att säga..

Iaf, här kommer avslutning på konvon, ingen av oss har skrivit mer tillvarandra, men jag tappade humöret lite och gick all out här om dagen.. Kanske dumt gjort, men jag ångrar inget Wink

Citat:hon: So I've heard. Men ditt ego verkar ju ignorerat det faktumet, så du överlever nog.

jag: Fröken klappmongo, dunsta nu tack eller ska jag behöva blocka dig också Antagligen eftersom du inte slutar skriva....

hon: Åh stackare, "mig också"? Är det så många som är elaka mot dig? Aj aj. Men du vet att det alltid är du som alltid börjat skriva va? Haha. Och jag är den väluppfostrade och svarar oavsett min åsikt om personen.

jag: Världen kryllar av yxmördare och psychos, den sista är inte född än heller

hon: Nä om någon olycklig unge blir din arvinge så lär ju omständigheterna leda honom till att bli något utav ovannämnda titlarna.

jag: Vi är typ perfect match, fatta vilka grymma kids vi hade fått ihop.. du får stå för städning, diskning och tvättning där du hör hemma
jag: Sen försörjer jag familjen, genom att vinna på lotto och vara allmänt awesome
jag: Kan du sluta vara så jävla seg när du skriver eller?
jag: tar typ 14 år innan det kommer fram segast-i-världen.nu
jag: Jag satt idag och funderade lite på hur jag skulle få dig att hålla käften, det finns tre alternativ

hon: Jag hade inte hunnit diska en tallrik innan jag hade tagit dina lotto-pengar, stuckit med min älskare och lämnat dig med disk & snoriga ungar. Då kanske du kan ta fram din flaska igen!

jag: 1, gagball 2, kuk i munnen 3, trycka ner dina trosor i halsen på dig
jag: 2 är uteslutet då jag aldrig kommer feeda dig med lilleman, 1 är ganska trevligt
jag: Fan vad kreativ du är!
jag: Bäst fantasi i hela världen

hon: Jösses.

jag: Jisses
2013-05-10,00:37,
Inlägg: #15
Vad vill hon?!
Att du ens orkar svara någon som bara suger ut energi, måste vara en jävligt tråkig och grå människa som sitter och berättar för dig hur du ska leva ditt liv "gå ner i vikt och byt livsstil" hahaha vilken bitterfitta, hon har garanterat hår under armarna. Kan tänka mig att såna som henne försöker trycka ner andra för att dom har haft det tufft med någon pojkvän och nu helt plötsligt inte ska "ta nån skit" av någon.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej från bodycontact vill träffas (första nät-ragget) Zaxii 68 49,330 2015-03-24,00:07
Senaste inlägg:: Willson
  dejttyp - om man bara vill ligga? Juice4evah 15 5,785 2013-06-29,13:19
Senaste inlägg:: russel
  Vill du ha sex? Jesus Resurrected 1 1,219 2013-01-23,01:46
Senaste inlägg:: Jesus Resurrected

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}