LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
2013-01-31,00:44,
Inlägg: #1
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
http://www.doctorshangout.com/profiles/b...es-it-work

Citat:Study #1
Effects of dietary zinc depletion on seminal volume and zinc loss, serum testosterone concentrations, and sperm morphology in young men.

Hunt CD, Johnson PE, Herbel J, Mullen LK.
Am J Clin Nutr. 1992 Jul;56(1):148-57.

It is estimated that about 40% of cases in couples not being able to conceive is due to infertility in men. These group of researchers found that zinc deficiency is common and contribute to poor sperm health.
Eleven volunteers were given zinc supplement (and zinc from their diet) ranging from 1.4 to 10.4 mg daily for 35 days.

Those taking only 1.4 mg of zinc daily had less semen volume (2.24 mL) compared to those taking 10.4 mg of zinc (who had 3.30 mL).

Moreover, taking 10.4 mg of zinc resulted in higher blood concentration of testosterone; 26.9 nmol/L versus 21.9 nmol/L in those taking just 1.4 mg of zinc.

The conclusion from this study is that a deficiency in zinc not only reduces the amount of semen per ejaculation, it also lowers testosterone levels, essential for maintaining sex drive.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-31,00:54,
Inlägg: #2
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Citat:"taking 10.4 mg of zinc resulted in higher blood concentration of testosterone; 26.9 nmol/L versus 21.9 nmol/L in those taking just 1.4 mg of zinc."

Låter väldigt mycket, är det mycket?

Vet att jag märker mig bli betydligt kåtare när jag käkar zinkrik föda så som hårt bröd.
2013-01-31,01:04,
Inlägg: #3
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Hatar jävla PISS engelska, fattar 0 först skrivs de ju att testosterone nivåerna höjs av 10.4 mg av zink, sen i slutet står de såhär:

"The conclusion from this study is that a deficiency in zinc not only reduces the amount of semen per ejaculation, it also lowers testosterone levels, essential for maintaining sex drive. "

Va i helvete, fattar ingenting? Först sägs de att de som intog 10.4 hade större testosterone värde 26.9 än de andra som hade 21.9 som endast intog 1.4 mg, sen i slutet skriver man den skiten att zinc lowers testosterone levels? Kan någon förklara.
You dont like it? Go fuck yourself.
2013-01-31,01:06,
Inlägg: #4
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Anonymous,

notera "deficiency in zinc ", DEFICIENCY
2013-01-31,01:11,
Inlägg: #5
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Anonymous Skrev:Hatar jävla PISS engelska, fattar 0 först skrivs de ju att testosterone nivåerna höjs av 10.4 mg av zink, sen i slutet står de såhär:

"The conclusion from this study is that a deficiency in zinc not only reduces the amount of semen per ejaculation, it also lowers testosterone levels, essential for maintaining sex drive. "

Va i helvete, fattar ingenting? Först sägs de att de som intog 10.4 hade större testosterone värde 26.9 än de andra som hade 21.9 som endast intog 1.4 mg, sen i slutet skriver man den skiten att zinc lowers testosterone levels? Kan någon förklara.

Nej, det står inte att zink sänker testosteronnivåer.

Män som brukade 10mg zink hade högre nivåer än män som brukade mindre zink.

Personligen tar jag 50mg per dag, kapslar går att köpa på mmsports.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-31,01:12,
Inlägg: #6
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
TonightIsTheNight Skrev:Låter väldigt mycket, är det mycket?

Vet att jag märker mig bli betydligt kåtare när jag käkar zinkrik föda så som hårt bröd.

26.9 nmol/L VS 21.9 nmol/L är relativt stor skillnad ja.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-31,01:15,
Inlägg: #7
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
deficiency betyder alltså underskott.

Även en annan studie:

Citat:Zinc and selenium are essential minerals and have roles for more than 300 metabolic reactions in the body. The purpose of this study was to investigate how exhaustive exercise affects testosterone levels and plasma lactate in cyclists who were supplemented with oral zinc and selenium for 4 weeks. For this reason, 32 male road cyclists were selected equally to four groups: PL group, placebo; Zn group, zinc supplement (30 mg/day); Se group, selenium supplement (200 μg/day); and Zn-Se group, zinc-selenium supplement. After treatment, free, total testosterone, and lactate levels of subjects were determined before and after exhaustive exercise. Resting total, free testosterone, and lactate levels did not differ significantly between groups, and were increased by exercise (P > 0.05). Serum total testosterone levels in Zn group were higher than in Se group after exercise (P < 0.05). Serum-free testosterone levels in the Zn group were higher than the other groups (P < 0.05).There was an insignificant difference between levels of lactate in the four groups after exercise (P > 0.05). The results showed that 4-week simultaneous and separately zinc and selenium supplementation had no significant effect on resting testosterone and lactate levels of subjects who consume a zinc and selenium sufficient diet. It might be possible that the effect of zinc supplementation on free testosterone depends on exercise.

Biol Trace Elem Res. 2011 Jul 9. Effect of Zinc and Selenium Supplementation on Serum Testosterone and Plasma Lactate in Cyclist After an Exhaustive Exercise Bout.

För att summera på svenska så märkte man förändring, om än liten, på testosteronhalten med tränande individer som åt 30mg zink/dag. Man märkte alltså ingen skillnad på icketränande individer.
Life is a game.
2013-01-31,01:20,
Inlägg: #8
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Evilvalle Skrev:Personligen tar jag 50mg per dag, kapslar går att köpa på mmsports.

Du har inte märkt några bieffekter eller? Läste att det kunde hända runt de måtten.
Life is a game.
2013-01-31,01:23,
Inlägg: #9
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Bubblan Skrev:Du har inte märkt några bieffekter eller? Läste att det kunde hända runt de måtten.

Inte märkt av något, vad var bieffekterna?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-31,01:32,
Inlägg: #10
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
typ illamående, diarre och magsmärtor. Fast toleranser är ju väldigt individuellt givetvis.
Life is a game.
2013-01-31,02:20,
Inlägg: #11
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Tar också de 50mg zink från MM. Det är väl lite i högsta laget som jag förstår, så tar dem typ varannan dag.
2013-01-31,07:04,
Inlägg: #12
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Jag har kört på zinktillskott för länge sedan och minsann blev man kåtare och sprutade mer, så alltid bra "sexföda" helt enkelt! ^^,
2013-01-31,10:54,
Inlägg: #13
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Kör på 150mg från gymgrossisten..
OD på zinc, motherload of the century
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2013-01-31,12:14,
Inlägg: #14
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
devil Skrev:Kör på 150mg från gymgrossisten..
OD på zinc, motherload of the century

Per dag? Du kommer inte tjäna mer än på att äta 40-50mg.
Life is a game.
2013-01-31,15:18,
Inlägg: #15
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
devil Skrev:Kör på 150mg från gymgrossisten..
OD på zinc, motherload of the century

holy fuck LOL
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-31,18:50,
Inlägg: #16
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Soft, beställde zink b ara sådär spontant innan ja läste denna de anlände idag Lets go! BOOOOOM, trots allt har jag ju super höga testo nivåer hursom, hehehe
You dont like it? Go fuck yourself.
2013-01-31,19:01,
Inlägg: #17
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Anonymous Skrev:Soft, beställde zink b ara sådär spontant innan ja läste denna de anlände idag Lets go! BOOOOOM, trots allt har jag ju super höga testo nivåer hursom, hehehe

Vart köper du det?
2013-01-31,20:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-31,20:47 av {2} Borttagen1.)
Inlägg: #18
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Anonymous Skrev:Soft, beställde zink b ara sådär spontant innan ja läste denna de anlände idag Lets go! BOOOOOM, trots allt har jag ju super höga testo nivåer hursom, hehehe

Missbrukare <3

btw äre inte zinktillskott som ger riktigt wierd drömmar? Smile
2013-01-31,21:35,
Inlägg: #19
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Jag skulle gissa att du tänker på någon av b-vitaminerna. Jag kommer inte ihåg vilken.
2013-01-31,22:14,
Inlägg: #20
Zink och dess påverkan av testosteronproduktionen
Kom ihåg dock att chilla med alla metaller inkl. zink så ni inte får metallförgiftning, f.ö., bra horny injection boost! Wink


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Frågor om magensium, zink osv. Ragnarök 11 5,949 2018-01-31,14:50
Senaste inlägg:: bcude

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}