LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Män i förkläde har mindre sex. Förvånande....? Näe.
2013-01-31,16:26,
Inlägg: #1
Män i förkläde har mindre sex. Förvånande....? Näe.
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/man-i-...874186.svd
2013-01-31,16:34,
Inlägg: #2
Män i förkläde har mindre sex. Förvånande....? Näe.
Haha I knew it, undra vad feministerna har för förklaring denna gång Smile
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-31,16:43,
Inlägg: #3
Män i förkläde har mindre sex. Förvånande....? Näe.
Tycker artikeln även om den är kort pekar rätt bra på några av förklaringarna. Vi vet att kvinnor vill ha manliga män. Diska och damma är inte manligt. Mecka i trädgården lr grejja med bilen är mer manligt. Inga konstigheter.
2013-01-31,17:10,
Inlägg: #4
Män i förkläde har mindre sex. Förvånande....? Näe.
Evilvalle Skrev:Haha I knew it, undra vad feministerna har för förklaring denna gång Smile

Att dom ligger före samhällets onda könsnormer men bara dessa ändras så....

Haha.
2013-01-31,21:53,
Inlägg: #5
Män i förkläde har mindre sex. Förvånande....? Näe.
Evilvalle Skrev:Haha I knew it, undra vad feministerna har för förklaring denna gång Smile

Kolla kommentarsfältet. Deras förklaring nu är: "Dom som är jämställda har högre utbildning och jobbar mer och har därför mindre tid för sex."
2013-01-31,22:29,
Inlägg: #6
Män i förkläde har mindre sex. Förvånande....? Näe.
"Män som vägrar att hjälpa till med hushållsarbetet riskerar att öka antalet konflikter och minska kvinnornas tillfredsställelse med äktenskapet, säger han." - det där från artikeln bygger på antagelsen att skapa drama/konflikter i ett äktenskap är dåligt vilket det inte är vilket det är klart mer spännande än att se sin man diska och damma 24/7.

Detta är bara, återigen, en artikel som SvD å övriga nyhetsportaler VET kmr få mkt diskussioner vilket denna tråd är ett av många bevis på ;P så inget att bry sig om, forskning om attraktion, relationsdynamik osv är oftast rätt sämst eftersom många metoder är just att FRÅGA personer rakt ut vilket antar att personer kmr vara ärliga och att ens förstå sin egen biologi osv.

Bästa forskaren inom äktenskap är John Gottman, så googla han å hans artiklar ist om ni vill ha riktigt bra forskning som longitudinella studier osv! ^^,
2013-01-31,22:34,
Inlägg: #7
Män i förkläde har mindre sex. Förvånande....? Näe.
Mössan Skrev:Kolla kommentarsfältet. Deras förklaring nu är: "Dom som är jämställda har högre utbildning och jobbar mer och har därför mindre tid för sex."

HAHAHA briljant slutsats!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-31,23:39,
Inlägg: #8
Män i förkläde har mindre sex. Förvånande....? Näe.
Fast rent praktiskt, vad fan ska man göra. Jag tror väldigt få förhållanden idag vare sig det är bra eller dåliga, består av att endast kvinnan städar och lagar mat.
Life is a game.
2013-02-01,00:02,
Inlägg: #9
Män i förkläde har mindre sex. Förvånande....? Näe.
ye, goodluck att hitta en svensk brud som hemmafru idag. Känns som att det är omvända roller numera lol
You dont like it? Go fuck yourself.
2013-02-01,01:13,
Inlägg: #10
Män i förkläde har mindre sex. Förvånande....? Näe.
"Dom som är jämställda har högre utbildning och jobbar mer och har därför mindre tid för sex."

Skulle det vara något positivt isåfall?
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man"
2013-02-01,02:00,
Inlägg: #11
Män i förkläde har mindre sex. Förvånande....? Näe.
Mössan Skrev:Kolla kommentarsfältet. Deras förklaring nu är: "Dom som är jämställda har högre utbildning och jobbar mer och har därför mindre tid för sex."

Snygg rationalisering för att få fortsätta TRO.
2013-02-01,13:02,
Inlägg: #12
Män i förkläde har mindre sex. Förvånande....? Näe.
haha ofc är det inte så att kvinnan kommer laga mat 100% av gångerna. Men ja, att det känns som det nästan är omvända roller idag stämmer. Återigen, när jag bodde i USA som fortf. har dom mer klassiska könsrollerna var det alltid tjejen jag dejtade som lagade mat åt mig, kom med frukost på sängen och morning BJ etc. Fucking love it, och det bästa av allt - hons sa hela tiden att hon älskade göra dessa små saker för sin store sexige manlige man haha. Vad gjorde jag? behandlade henne som en lady, gav henne the sex of her life och bara var en man. Damn I miss America....!
2013-02-01,13:28,
Inlägg: #13
Män i förkläde har mindre sex. Förvånande....? Näe.
Commander Skrev:haha ofc är det inte så att kvinnan kommer laga mat 100% av gångerna. Men ja, att det känns som det nästan är omvända roller idag stämmer. Återigen, när jag bodde i USA som fortf. har dom mer klassiska könsrollerna var det alltid tjejen jag dejtade som lagade mat åt mig, kom med frukost på sängen och morning BJ etc. Fucking love it, och det bästa av allt - hons sa hela tiden att hon älskade göra dessa små saker för sin store sexige manlige man haha. Vad gjorde jag? behandlade henne som en lady, gav henne the sex of her life och bara var en man. Damn I miss America....!

haha seriöst? låter som min dröm jag vill uppleva här i sverige; vara mannen, ha mitt liv, vara grym i sängen å därmed vill kvinnan vara den submissiva hona hon biologiskt utvecklades att vara, feminister fuck off haha! ^^,
2013-02-01,14:46,
Inlägg: #14
Män i förkläde har mindre sex. Förvånande....? Näe.
Seriöst? Bara jag som satsar på högre utbildning så jag ska kunna jobba MINDRE?
2013-02-01,15:09,
Inlägg: #15
Män i förkläde har mindre sex. Förvånande....? Näe.
Mössan Skrev:Kolla kommentarsfältet. Deras förklaring nu är: "Dom som är jämställda har högre utbildning och jobbar mer och har därför mindre tid för sex."

Många diktatorer var högutbildade och vi vet ju alla hur jävla bra jämställdheten är i exempelvis Saudiarabien
2013-02-01,17:59,
Inlägg: #16
Män i förkläde har mindre sex. Förvånande....? Näe.
Mössan Skrev:Kolla kommentarsfältet. Deras förklaring nu är: "Dom som är jämställda har högre utbildning och jobbar mer och har därför mindre tid för sex."
Såklart!

Men hur ser ni kommentatatorsfältet? Hittar ingen knapp med visa kommentarer eller dyl, bara rekommendera på facebook, gör man det så har man nog 50% mindre kvinnliga "vänner" kvar... Big Grin
2013-02-01,18:13,
Inlägg: #17
Män i förkläde har mindre sex. Förvånande....? Näe.
Nystart Skrev:Såklart!

Men hur ser ni kommentatatorsfältet? Hittar ingen knapp med visa kommentarer eller dyl, bara rekommendera på facebook, gör man det så har man nog 50% mindre kvinnliga "vänner" kvar... Big Grin

De flesta tidningar brukar ta bort möjligheten att kommentera och rösta om de inte ger resultat som stödjer deras agenda. De raderas helt enkelt.
2013-02-01,23:09,
Inlägg: #18
Män i förkläde har mindre sex. Förvånande....? Näe.
Såg att den länkade artikeln var till SvD. Kommentarerna fanns på artikeln på DN.se. Nu orkar jag tyvärr inte rota fram den... men det är väl bara att googla Smile
2013-02-06,03:07,
Inlägg: #19
Män i förkläde har mindre sex. Förvånande....? Näe.
Och precis det händer med en av tjejerna jag träffar nu. Så man måste inte vara i USA för det, men tror att de lättare blir så där
What you gain in trying are mountains compared to the nothing you gain in not trying at all


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}