LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Confidence is the key
2013-02-20,20:52,
Inlägg: #1
Confidence is the key
http://www.youtube.com/watch?feature=pla...mRM1VwUiYA
2013-02-20,21:00,
Inlägg: #2
Confidence is the key
yep true that broham, nice video haha
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-02-20,21:06,
Inlägg: #3
Confidence is the key
En intressant tanke: Observera att dom har solbrillor på sig så brudarna inte kan se deras ögon. Om det är NÅT brudar kollar på när man framstår som väldigt självsäker så är det ens ögon, det är nästan som att dom försöker hitta "sprickor" i ens självförtroende, dvs om man flackar till lite med blicken etc .. När dessa nissar dock har solbrillorna på sig så går inte detta och flickorna blir tvungna att basera uppfattningen av killens självsäkerhet på enbart det uppenbara kroppspråket etc, vilket relativt lätt att fejka ändå i jämförelse med blicken.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-02-20,21:17,
Inlägg: #4
Confidence is the key
Hhahah denna var ju priceless Big Grin

[video=youtube;H2Diy0RNe_c]http://www.youtube.com/watch?v=H2Diy0RNe_c&list=UU1KPy3cAAj0i0RIFC_SzjMg&index=9[/video]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-02-20,21:52,
Inlägg: #5
Confidence is the key
Beerpong Skrev:http://www.youtube.com/watch?feature=pla...mRM1VwUiYA

Det komiska med videon är att man ser massa andra "clues" om nervositet i kroppen som tjejerna tycks missa totalt, så där har vi mer empiriskt bevis att tjejer inte kan läsa kroppsspråk lika mkt som vi kan lära oss via böcker osv, mer än att kolla hos rakt in i ögonen å dock är ögonen väldigt "ärliga" eftersom musklerna kring ögonen är mer styrda av autonoma nervsystemet än vår egen "fri vilja"! ^^,
2013-02-20,22:17,
Inlägg: #6
Confidence is the key
AplAy Skrev:Det komiska med videon är att man ser massa andra "clues" om nervositet i kroppen som tjejerna tycks missa totalt, så där har vi mer empiriskt bevis att tjejer inte kan läsa kroppsspråk lika mkt som vi kan lära oss via böcker osv, mer än att kolla hos rakt in i ögonen å dock är ögonen väldigt "ärliga" eftersom musklerna kring ögonen är mer styrda av autonoma nervsystemet än vår egen "fri vilja"! ^^,

Så får man inte skriva utan att berätta om dessa clues!


Förövrigt så frågade tjejerna enbart ena killen "varför?"(älskar han svar, cuz i said Big Grin).. den andra killen fråga dom aldrig. Antar att den första killen var snyggare och coolare kanske.
2013-02-22,17:12,
Inlägg: #7
Confidence is the key
Tycker ärligt talat att killen är den värsta sortens game-skadad douchebag som jag inte skulle röra vid med en tio-meters-pinne om jag refererade till PU-material. Sure, kan illustrera hur pass långt man kan pusha något, men hela hans utstrålning skriker "jag är lika ärlig som en telefonförsäljare". Stel som fan.

"Do u even lift"-videon var ganska rolig att se folks reaktioner på, men riktigt jävla bajsnödigt koncept. "OOO, OOO KOLLA HUR COOL JAG ÄR NÄR JAG TRASHTALKAR RANDOM FRÄMLINGAR".
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2013-02-22,19:11,
Inlägg: #8
Confidence is the key
illdan Skrev:Så får man inte skriva utan att berätta om dessa clues!

Yea undrar också!

golvmopp: Tror inte han håller på med game, dock en sjukt skön kille och ta han inte så seriöst.
2013-02-22,19:32,
Inlägg: #9
Confidence is the key
golvmopp Skrev:Tycker ärligt talat att killen är den värsta sortens game-skadad douchebag som jag inte skulle röra vid med en tio-meters-pinne om jag refererade till PU-material. Sure, kan illustrera hur pass långt man kan pusha något, men hela hans utstrålning skriker "jag är lika ärlig som en telefonförsäljare". Stel som fan.

"Do u even lift"-videon var ganska rolig att se folks reaktioner på, men riktigt jävla bajsnödigt koncept. "OOO, OOO KOLLA HUR COOL JAG ÄR NÄR JAG TRASHTALKAR RANDOM FRÄMLINGAR".

Haha, precis! Det kändes mer krystat än naturligt. Dessutom äré ju klassiskt att ge nummer bara för att bli av med dem. Jag tror inte heller han ens bryr sig om numren utan ville bara göra en rolig video.

Do u even lift videon kändes ju bara onödig, men ändå roligt hur lättpåverkade folk är av främlingar. De tog fanimig lika illa upp som om det vore deras föräldrar som disapprova dem haha.
2013-02-22,20:10,
Inlägg: #10
Confidence is the key
Fan Aplay, vad dissad jag känner mig Sad
2013-02-22,22:51,
Inlägg: #11
Confidence is the key
Evilvalle Skrev:En intressant tanke: Observera att dom har solbrillor på sig så brudarna inte kan se deras ögon. Om det är NÅT brudar kollar på när man framstår som väldigt självsäker så är det ens ögon, det är nästan som att dom försöker hitta "sprickor" i ens självförtroende, dvs om man flackar till lite med blicken etc .. När dessa nissar dock har solbrillorna på sig så går inte detta och flickorna blir tvungna att basera uppfattningen av killens självsäkerhet på enbart det uppenbara kroppspråket etc, vilket relativt lätt att fejka ändå i jämförelse med blicken.

Tänkte också på det.

Tycker inte han/dom i videon uppträdde speciellt självsäkra heller för den delen.
2013-02-23,13:25,
Inlägg: #12
Confidence is the key
dobarj3 Skrev:Fan Aplay, vad dissad jag känner mig Sad

haha my bad, have a free beer from my friend! ^^,


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}