LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ekonomer vägrar gå på dejt
2013-02-26,16:21,
Inlägg: #1
Ekonomer vägrar gå på dejt
Blir så in i satana förbannad. Jag har ta mig fan försökt med 1382472934 olika ekonomer men det går inte att få en dejt med dom. Jag pluggar på Universitet, på våran skola så anses ekonomerna vara lite extra fina. Så dom anser att dom är typ prinsessor allihopa. Jag har försökt med en jävla massa ekonomer och det har typ blivit en challenge att lyckas pulla off det här. Jag har testat Push/pull, negga dom etc det funkar på krogen. Jag får numret/strula. Men sen nästa dag när jag messar så svarar dom inte. Eller om dom svarar och man säger att man inte pluggar ekonomi så svarar dom inte... Så tips? (dom e grymt fräscha dom flesta ekonomerna)
2013-02-26,16:59,
Inlägg: #2
Ekonomer vägrar gå på dejt
Varför talar du om ekonomi med dem och därmed dras in i deras verklighet?

(är ekonom själv och talar aldrig ekonomi med andra ekonomitjejer. Blir sådant tråkigt jobb-snack då bara. Jag talar om jordgubbar istället) Big Grin
2013-02-26,17:18,
Inlägg: #3
Ekonomer vägrar gå på dejt
säg att du jobbar som civilekonom, men att du inte orkar prata om sånt tråkigt skit till vardags.. sen börjar du snacka om något annat bara
2013-02-26,18:38,
Inlägg: #4
Ekonomer vägrar gå på dejt
Pluggar boys inte jobbar dvs tjejer som studerar till ekonom.

@El Bueno: dom frågar vad pluggar du? ofcoz har jag testat att säga ekonomi och då har dom börjat ställa en massa frågor å då är jag fucked
2013-02-26,18:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-02-26,18:55 av {2} el bueno.)
Inlägg: #5
Ekonomer vägrar gå på dejt
Beerpong Skrev:Pluggar boys inte jobbar dvs tjejer som studerar till ekonom.

@El Bueno: dom frågar vad pluggar du? ofcoz har jag testat att säga ekonomi och då har dom börjat ställa en massa frågor å då är jag fucked

Kan du inte svara: Personlig utveckling.

Det är ju faktiskt sant med tanke på seduction. (Dessutom låter det halvflummigt vilket öppnar för vidare frågor=Hon investerar) Yeeay!
2013-02-26,20:05,
Inlägg: #6
Ekonomer vägrar gå på dejt
el bueno Skrev:Kan du inte svara: Personlig utveckling.

Det är ju faktiskt sant med tanke på seduction. (Dessutom låter det halvflummigt vilket öppnar för vidare frågor=Hon investerar) Yeeay!

Smart one haha
2013-02-27,00:11,
Inlägg: #7
Ekonomer vägrar gå på dejt
I regel så tenderar nummer utan comfort att flejka rätt fint.

Bygger du någon comfort med dom innan ni utbyter nummer? Vet hon något mer om dig än: "den där random killen jag hånglade med på fest X" ? Är du en RIKTIG PERSON för henne? Har du fått henne att investera något i dig öht? Har hon öppnat upp sig för dig känslomässigt så du blivit en källa av bekräftelse för henne?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-02-27,10:15, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-02-27,12:35 av {2} Beerpong.)
Inlägg: #8
Ekonomer vägrar gå på dejt
Evilvalle Skrev:I regel så tenderar nummer utan comfort att flejka rätt fint.

Bygger du någon comfort med dom innan ni utbyter nummer? Vet hon något mer om dig än: "den där random killen jag hånglade med på fest X" ? Är du en RIKTIG PERSON för henne? Har du fått henne att investera något i dig öht? Har hon öppnat upp sig för dig känslomässigt så du blivit en källa av bekräftelse för henne?

Hmm jag brukar ha som regel att alltid försöka bygga comfort, dvs prata om mer personoliga ämnen. Få henne att öppna upp sig för mig etc. Men jag tog numret av en ekonom i lördags skickade ett sms
*Tja wzup /stiligt charmigt lammkött från xxx* Inget svar
2 dagar senare *Inte ens ett hej tillbaks? auoch that one hurt girl*
Då svarade hon *Hej Smile*
svarade *Sedär ja nu gör vi ju framsteg här ju, så u do remeber me? Wink* Inget svar
2013-02-27,10:18,
Inlägg: #9
Ekonomer vägrar gå på dejt
Beerpong Skrev:Hmm jag brukar ha som regel att alltid försöka bygga comfort, dvs prata om mer personoliga ämnen. Få henne att öppna upp sig för mig etc. Men jag tog numret av en ekonom i lördags skickade ett sms
*Tja wzup /stiligt charmigt lammkött från xxx* Inget svar
2 dagar senare *Inte ens ett hej tillbaks? auoch that one hurt girl*
Då svarade hon *Hej Smile*
svarade *Sedär ja nu gör vi ju framsteg här ju, så wzup?* Inget svar

Varför ringer du inte bara? Jag får alltid skitdålig svarssfrekvens på sms.

Däremot ringer jag då hör tjejen min kraft genom luren och blir genast kåt Smile
2013-02-27,11:02,
Inlägg: #10
Ekonomer vägrar gå på dejt
el bueno Skrev:Däremot ringer jag då hör tjejen min kraft genom luren och blir genast kåt Smile
HAhahahahaah W T F
2013-02-27,11:18, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-02-27,11:26 av {2} illdan.)
Inlägg: #11
Ekonomer vägrar gå på dejt
Beerpong Skrev:Hmm jag brukar ha som regel att alltid försöka bygga comfort, dvs prata om mer personoliga ämnen. Få henne att öppna upp sig för mig etc. Men jag tog numret av en ekonom i lördags skickade ett sms
*Tja wzup /stiligt charmigt lammkött från xxx* Inget svar
2 dagar senare *Inte ens ett hej tillbaks? auoch that one hurt girl*
Då svarade hon *Hej Smile*
svarade *Sedär ja nu gör vi ju framsteg här ju, så wzup?* Inget svar

Kan ju bero på att dom tycker sig vara fina, och därmed inte gärna pratar med någon som använder uttryck som wzup(jag själv använder sånna uttrycka, men jag är inte intresserad av "fina" tjejer som tror dom är något).
Kan även bero på att du inte tillför något i smset, det ända du gör är ju och fråga va dom gör. Du ger inget värde men "kräver" att dom ska föra smset vidare genom att svara på vad dom gör.
Bättre att skriva något kul random påstående, gärna om något ni snackat om när ni setts. Jag har alltid något kul jag kan skriva beserat på vad som sagts när vi träffats.

Tex va det en tjej som en gång frågade om jag kunde bjuda henne på en drink, så sa jag nej samt gav henne lite skit för hon ens frågade.

SKrev troligen något sånt här sms till henne, . "zup kiddo, fick du raggat upp några drinkar av villiga pojkar igår eller köpte du själv som vanligt folkWink. Jag borde nästan skänkt dig ett gäng drinks, är så jäääkla bakis, pallar knappt äta upp pizzan. va skaru gö för fett idarå? ciao."

När tjejer är många år yngre än mig(som de nästan alltid är) så kallar jag dom för kiddo, plutten och sånt.. Tar upp något kul om gårdagen(oftast en rolig diss) samt berättar något om hur jag har det just nu.

Men om du ser mitt smset så finns det ju väldigt mycket hon kan svara på.
På ditt sms är det bara typ... Jag kollar på TV, vad gör du?
Tillochmed när hon svarar på ditt andra sms och ger dig en ny chans så blire det samma sak du skriver, vad gör du? dvs.

edit:Försök att ha ett mindset där du bara ute efter ha kul och busa med hennne.
Värt att notera, jag tar aldrig nummer från någon nästan, typ dom som ger det till mig när vi skiljs åt. Så med andra ord, om du tar nummer av någon du bara snackat med i 5min så kanske du inte har tillräckligt material samt inte byggt upp nog med Comfort och bör jobba mer på det istället.
2013-02-27,12:37,
Inlägg: #12
Ekonomer vägrar gå på dejt
illdan Skrev:Kan ju bero på att dom tycker sig vara fina, och därmed inte gärna pratar med någon som använder uttryck som wzup(jag själv använder sånna uttrycka, men jag är inte intresserad av "fina" tjejer som tror dom är något).
Kan även bero på att du inte tillför något i smset, det ända du gör är ju och fråga va dom gör. Du ger inget värde men "kräver" att dom ska föra smset vidare genom att svara på vad dom gör.
Bättre att skriva något kul random påstående, gärna om något ni snackat om när ni setts. Jag har alltid något kul jag kan skriva beserat på vad som sagts när vi träffats.

Tex va det en tjej som en gång frågade om jag kunde bjuda henne på en drink, så sa jag nej samt gav henne lite skit för hon ens frågade.

SKrev troligen något sånt här sms till henne, . "zup kiddo, fick du raggat upp några drinkar av villiga pojkar igår eller köpte du själv som vanligt folkWink. Jag borde nästan skänkt dig ett gäng drinks, är så jäääkla bakis, pallar knappt äta upp pizzan. va skaru gö för fett idarå? ciao."

När tjejer är många år yngre än mig(som de nästan alltid är) så kallar jag dom för kiddo, plutten och sånt.. Tar upp något kul om gårdagen(oftast en rolig diss) samt berättar något om hur jag har det just nu.

Men om du ser mitt smset så finns det ju väldigt mycket hon kan svara på.
På ditt sms är det bara typ... Jag kollar på TV, vad gör du?
Tillochmed när hon svarar på ditt andra sms och ger dig en ny chans så blire det samma sak du skriver, vad gör du? dvs.

edit:Försök att ha ett mindset där du bara ute efter ha kul och busa med hennne.
Värt att notera, jag tar aldrig nummer från någon nästan, typ dom som ger det till mig när vi skiljs åt. Så med andra ord, om du tar nummer av någon du bara snackat med i 5min så kanske du inte har tillräckligt material samt inte byggt upp nog med Comfort och bör jobba mer på det istället.

Grymt svar! tack för hjälpen! Big Grin yeah jag ska nog försöka busa lite mer med na Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Dejt - vad gick fel kball 7 2,237 2016-09-17,20:34
Senaste inlägg:: kball
  Hur styr man upp en dejt? kball 12 4,161 2013-01-27,19:01
Senaste inlägg:: trollface

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}