LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ekonomer vägrar gå på dejt
2013-02-26,16:21,
Inlägg: #1
Ekonomer vägrar gå på dejt
Blir så in i satana förbannad. Jag har ta mig fan försökt med 1382472934 olika ekonomer men det går inte att få en dejt med dom. Jag pluggar på Universitet, på våran skola så anses ekonomerna vara lite extra fina. Så dom anser att dom är typ prinsessor allihopa. Jag har försökt med en jävla massa ekonomer och det har typ blivit en challenge att lyckas pulla off det här. Jag har testat Push/pull, negga dom etc det funkar på krogen. Jag får numret/strula. Men sen nästa dag när jag messar så svarar dom inte. Eller om dom svarar och man säger att man inte pluggar ekonomi så svarar dom inte... Så tips? (dom e grymt fräscha dom flesta ekonomerna)
2013-02-26,16:59,
Inlägg: #2
Ekonomer vägrar gå på dejt
Varför talar du om ekonomi med dem och därmed dras in i deras verklighet?

(är ekonom själv och talar aldrig ekonomi med andra ekonomitjejer. Blir sådant tråkigt jobb-snack då bara. Jag talar om jordgubbar istället) Big Grin
2013-02-26,17:18,
Inlägg: #3
Ekonomer vägrar gå på dejt
säg att du jobbar som civilekonom, men att du inte orkar prata om sånt tråkigt skit till vardags.. sen börjar du snacka om något annat bara
2013-02-26,18:38,
Inlägg: #4
Ekonomer vägrar gå på dejt
Pluggar boys inte jobbar dvs tjejer som studerar till ekonom.

@El Bueno: dom frågar vad pluggar du? ofcoz har jag testat att säga ekonomi och då har dom börjat ställa en massa frågor å då är jag fucked
2013-02-26,18:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-02-26,18:55 av {2} el bueno.)
Inlägg: #5
Ekonomer vägrar gå på dejt
Beerpong Skrev:Pluggar boys inte jobbar dvs tjejer som studerar till ekonom.

@El Bueno: dom frågar vad pluggar du? ofcoz har jag testat att säga ekonomi och då har dom börjat ställa en massa frågor å då är jag fucked

Kan du inte svara: Personlig utveckling.