LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
2013-02-27,10:00,
Inlägg: #1
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
Spinner vidare lite på min förra tråd om öppnare. När ni väl har öppnat, vilket sätt har visat bäst resultat när det gäller att köra er 2 minuter av hard core DHV?

- Trolleri (Myster)
- Snacka oavbrutet om äppelpaj (C-R standard)
- Handanalys (Style)


Vilka är era grymma dhvConfused?
2013-02-27,11:48,
Inlägg: #2
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
IMO är inget av det du nämner Display of Higher Value

Annars funkar ju att vara sig själv till 100%.
Luta sig bakåt, stå lite ifrån henne.
Kolla bort lite ointressad ibland.
Börja snacka med annat folk omkring.

Att planera för att köra en teknik i 2min stenhård för att visa att du har högt värde är lågstatusbeteende, detta kommer i slutänden troligen fucka mer än det hjälper(tror jag).
2013-02-27,12:04,
Inlägg: #3
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
Shit, blir ni inte som värsta robotarna med såna saker i huvudet?

När jag öppnar en tjej tänker jag inte på tekniker med märkliga namn, jag bara säger hej och är normal och rolig. Får ni verkligen till en naturlig approach med alla dessa knep och manualer i huvudet, gör ni inte bara något naturligt invecklat och svårt?

Jag tror det viktigaste är hur pass bekväm man är i situationen, om det är något naturligt för en så märker tjejen det och hon kommer ge bra respons. Känns som att massa tekniker och inarbetade rutiner ger motsatt effekt?
2013-02-27,12:36,
Inlägg: #4
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
@illidan och MassRiot

Förstår era poänger. Samtidigt är ju denna tråd skriven under kategorin Tekniker. Därav bli den lite teknisk Smile

Hur som helst, vi går vidare. Någon mer som har tips?
2013-02-27,13:50,
Inlägg: #5
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
illdan Skrev:Att planera för att köra en teknik i 2min stenhård för att visa att du har högt värde är lågstatusbeteende, detta kommer i slutänden troligen fucka mer än det hjälper(tror jag).

Yeah, men grunden i att använda sig av en teknik är att ha en konkret sak att säga/grej att göra för att demonstrera högstatusbeteende, vare sig man känner det eller inte. Bra rutiner utan självkänsla brukar leda till diskrepans och att man känner sig weird vad jag hört, aldrig gått den vägen själv så vet inte. Det kan givetvis fucka om man inte har någon balans, precis som att jobba på att förbättra sin självkänsla utan att bygga nån form av spetskompetens när det behövs kan gimpa dig rätt rejält de gånger du faktiskt inte känner dig 100% värd tjejen (vilket afaik händer alla utom bokstavliga rockstars).
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-02-27,13:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-02-27,13:59 av {2} selected.)
Inlägg: #6
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
Om det är DHV-stories du menar så är detta ingen höjdare iaf inte i Sverige. Visst när man snackar så händer det att man berättar saker och ting men inte att ödsla tid på sån teknik. Tjejer skiter i din DHV-berättelser det vad de är ute efter är din intention + fokus och body language. Så öva på att bli bättre på dem istället.
2013-02-27,15:01,
Inlägg: #7
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
De enda aktiva "DHVs" jag använder mig av är teasing/framecontrol/negging/being in social demand (vilket alla är DHVs enligt mysterys bok så det så!! Smile ).

Sen förövrigt är den absolut bästa DHVn att inte känna att man behöver DHVa då det mest effektiva mindsetet att vara i när det kommer till flickor (eller sociala interaktioner öht) är expression mode, inte impression.

http://alexattitude.com/expression-vs-im...ttraction/
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-02-27,15:09,
Inlägg: #8
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
MassRiot Skrev:Shit, blir ni inte som värsta robotarna med såna saker i huvudet?

När jag öppnar en tjej tänker jag inte på tekniker med märkliga namn, jag bara säger hej och är normal och rolig. Får ni verkligen till en naturlig approach med alla dessa knep och manualer i huvudet, gör ni inte bara något naturligt invecklat och svårt?

Jag tror det viktigaste är hur pass bekväm man är i situationen, om det är något naturligt för en så märker tjejen det och hon kommer ge bra respons. Känns som att massa tekniker och inarbetade rutiner ger motsatt effekt?

Korrekt och detta är oftast (ne, alltid) mindsetet som diverse naturals har (vilket är en av anledningarna till att dom är naturals). Dock kan det för många icke-naturals vara effektivt att få en så praktisk, logisk step-by-step metod så snabbt som möjligt som man kan börja köra efter för att dels få en känsla av kontroll över situationen (lågt självförtroende är direkt kopplat till hur mycket/lite kontroll man känner i X situation) och dels kan komma från mindsetet att det är en "skill" man lär sig vilket ger en motivation och förhoppningsvis snabb positiv social feedback av många tjejer som i sin tur resulterar i att ens självförtroende höjs så man med tiden slutar gå in med tanken: "ok nu ska jag göra det det och det för att hon ska gilla mig" och istället VET att hon kommer gilla en (och om hon mot all förmodan INTE skulle göra det så är det hennes problem) - vilket i sin tur resulterar i ett väldigt avslappnad beteende som gör att hela du är en "DHV" och game blir då i stort sett bara en blandning av att styra logisiken och få henne att investera i dig.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-02-27,15:18,
Inlägg: #9
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
Guess your right, Valle. Det är kanske som du säger ett bra sätt för hardcase-killar att komma in i det.

Ber om ursäkt, teknika på alla, haha.
2013-02-27,17:07,
Inlägg: #10
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
Jag älskar att köra cold-reads och kuben (fast jag kallar det för bara ett personlighetstest, INGEN ännu har sagt att det är från the game, haha) eftersom jag är psykologinörd å älskar att se tjejernas reaktioner och hur stark the barnum effect (wiki) faktiskt är på oss människor! ^^,
2013-05-27,13:00,
Inlägg: #11
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
Säga att jag har klarat av att dricka 2,5 liter sprit, 2 plattor öl, och 8 red bull under 1 kväll.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-05-27,13:37,
Inlägg: #12
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
Evilvalle Skrev:De enda aktiva "DHVs" jag använder mig av är teasing/framecontrol/negging/being in social demand (vilket alla är DHVs enligt mysterys bok så det så!! Smile ).

/[/url]
Dessa "använder" jag helt naturligt utan att tänka/planera för det, undrar dock vad är being in social demand?.
Låter som att man kräver deras uppmärksamthet, vilket låter needy.


En annan stark DHV är att visa tjejen att man är villiga att förlora henne. Det är något som inte behöver demostreras ofta, men de gångerna de väl behövs så funkar det as starkt.
2013-05-27,14:08,
Inlägg: #13
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
illdan Skrev:Dessa "använder" jag helt naturligt utan att tänka/planera för det, undrar dock vad är being in social demand?.
Låter som att man kräver deras uppmärksamthet, vilket låter needy.


En annan stark DHV är att visa tjejen att man är villiga att förlora henne. Det är något som inte behöver demostreras ofta, men de gångerna de väl behövs så funkar det as starkt.
Undrar samma över social demand.

Sen undrar jag vad du menar med villig att förlora henne, på vilket sätt skulle det vara demonstration of HIGHER value?

OnT: Sånt är väl ganska subtilt och behöver inte "demonstreras" direkt. Tonläge är sjukt viktigt, samt vad du säger. Ponera själv en högt uppsatt chef prata, han behöver inte använda sig utav någon härskarteknik osv för att visa sitt höga värde; man känner bara av det i hans "aura".

Brukar själv köra med palmreading ibland, dock mest för jag tycker det är lite kul (blir lite personligt), samt att man ska styra in det på vad man vill. Säga något om hennes sexliv eller vad som helst. Retas. Etc. Inte gör jag det i DHV-syfte iaf.
2013-05-27,15:41,
Inlägg: #14
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
Nystart Skrev:Undrar samma över social demand.

Sen undrar jag vad du menar med villig att förlora henne, på vilket sätt skulle det vara demonstration of HIGHER value?

Det finns två sett att se det imo.

Villig att förlora henne. Generellt sett, när du sannerligen är villig att förlora henne, så är du väldigt icke needy och högstatus eftersom du kommer inte anpassa dig själv efter va du tror hon kommer gilla utan är dig själv till 100%, du är inte rädd att förlora henne, därför kommer du inte ljuga om saker du tror hon inte gillar utan kommer säga saker som dom är, alltingen gillar hon det eller inte, du bryr dig inte egentligen inte men

Sen finns det gånger då tjejer testar din självsäkerhet genom att ge ett ultimatum om tex, "Gör som jag vill eller så drar jag", ett shittest if you will.

ex.
Tjej: Du det är dags att bjuda mig på en drink nu
Jag: Nää, min veckopäng är slut
Tjej: Jaha då får väl jag gå o prata med någon som har råd
Jag: Aight, have fun.

Tjej: Men hallå hur gammal är du, säääg nu annars går jag
Jag: Men jag är ju 17, och du får ha en trevlig kväll!.

Det slutar oftast med att de inte drar, och om de drar iväg så slutar det ofta med att man ser dom leta efter en efter ett tag o när man börjar snacka me dom igen så är det så gott som hemma.

Kommer inte på så många bra exempel då jag oftast är rätt full när jag är ute.. Men det är sällan tjejer får som dom vill när dom teasar med mig, händer att dom hotar med att dra om jag inte gör som de säger/svarar på deras frågor, vilket får mig att bli ännu trotsigare vilket får dom att bli ännu mer på!.
2013-05-27,17:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-27,17:42 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #15
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
Tycker det är dags för att vi slutar basha "icke-natural"-game. Jag har sett, med mina egna ögon, rena indirektare. De sitter hemma hela dagarna o spelar dator, har inget High value life på nåogot jävla sätt, och kan knappt föra en normal konversation utan att falla tillbakapå sina rutiner. När de blir kåta går de ut o raggar upp nån brud utan problem, agtid som nattid. Killar som har allt klart vad de ska göra från att de ser bruden till att de har sprutat sperma i henne. De har hur mkt materiel som helst i huvudet, hur man ska göra om tjejen säger si och så etc. Sociala robotar. Man behöver INTE vara "natural", visst man kan argumentera för att man borde jobba på sig själv och sin självkänsla, men som dessa snubbarna sa till mig, du jobbar proaktivt med din självkänsla. Det kommer automatiskt när du sätter snyggare o snyggare brudar. Glöm inte att många av de duktigare, (till och med våran egen Evilvalle om jag minns rätt?), alla har varit indirektnördar med tonvis tekniker i huvudet.

Säger inte att vad som är rätt elelr fel, men vill bara belysa att man inte alls behöver vara en "soft natural" om man inte vill det.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-05-27,18:02,
Inlägg: #16
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
Ragnarök Skrev:Tycker det är dags för att vi slutar basha "icke-natural"-game. Jag har sett, med mina egna ögon, rena indirektare. De sitter hemma hela dagarna o spelar dator, har inget High value life på nåogot jävla sätt, och kan knappt föra en normal konversation utan att falla tillbakapå sina rutiner. När de blir kåta går de ut o raggar upp nån brud utan problem, agtid som nattid. Killar som har allt klart vad de ska göra från att de ser bruden till att de har sprutat sperma i henne. De har hur mkt materiel som helst i huvudet, hur man ska göra om tjejen säger si och så etc. Sociala robotar. Man behöver INTE vara "natural", visst man kan argumentera för att man borde jobba på sig själv och sin självkänsla, men som dessa snubbarna sa till mig, du jobbar proaktivt med din självkänsla. Det kommer automatiskt när du sätter snyggare o snyggare brudar. Glöm inte att många av de duktigare, (till och med våran egen Evilvalle om jag minns rätt?), alla har varit indirektnördar med tonvis tekniker i huvudet.

Säger inte att vad som är rätt elelr fel, men vill bara belysa att man inte alls behöver vara en "soft natural" om man inte vill det.

Ye hela skiten om "natural game" är rätt redicilous. Game handlar i grunden bara om att endra ge henne perceptionen av att du är mindre needy än henne, eller att du ÄR det på riktigt. Om hon uppfattar det som att du inte behöver hennes bekräftelse what so ever så kommer hon i majoriteten av fallen att känna en dragning till dig (hon vill ha din bekräftelse) - Som sagt gör du detta genom att endra på riktigt värdera dig själv mer än henne - Eller genom att aktivt använda dig av manipulativa tekniker för att skapa perceptionen av det. Hur man gör det är egentligen irrelevant och man tenderar att gå ifrån att använda en massa tekniker för att aktivt skapa perceptionen (även fast det inte är real) till att inte använda några tekniker öht då man med tiden märker att det är rätt onödigt för man orkar helt enkelt inte bry sig för att sedan många ggr börja använda en del tekniker igen (även fast man är hur icke-needy som helst) bara för att man finner det hilarious.

Natural, canned, direkt, indirekt, free-flowing, situational blabla yada yada, allt pekar egentligen mot samma slutmål.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-28,01:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-28,01:55 av {2} Sux.)
Inlägg: #17
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
Tar man bort allt det onödiga och "obehagliga" från mm så är mm bra skit. Går inte att komma ifrån det.
Det enda problemet är väll att många som lär sig det inte har bra referensramar. Så de kan inte se vad som är värt och vad som är bull

Så någon gång blir det väll av att jag tar mig tid för det.
2013-05-28,15:18,
Inlägg: #18
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
Att prata om sex på ett nonchalant och avslappnat sätt är en rätt fet DHV. Gillar att undervisa tjejer om deras intima anatomi, sprutorgasmer och annat skoj.
2013-05-28,15:43,
Inlägg: #19
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
slyngel Skrev:Att prata om sex på ett nonchalant och avslappnat sätt är en rätt fet DHV. Gillar att undervisa tjejer om deras intima anatomi, sprutorgasmer och annat skoj.

Det är också något jag gjort ibland, men jag undrar om det inte kan vara "farligt" i långa loppet med tjejen ifråga; det kanske får henne att föreställa vilken Gud du måste vara i sängen vilket kanske då sätter mer press på henne om det visar sig att du inte får henne till orgasm för hon kanske tänker för mkt på det under sexakten? ("när kmr jag, när kmr jag?")
2013-05-28,16:07,
Inlägg: #20
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
AplAy Skrev:Det är också något jag gjort ibland, men jag undrar om det inte kan vara "farligt" i långa loppet med tjejen ifråga; det kanske får henne att föreställa vilken Gud du måste vara i sängen vilket kanske då sätter mer press på henne om det visar sig att du inte får henne till orgasm för hon kanske tänker för mkt på det under sexakten? ("när kmr jag, när kmr jag?")
Nej. Tongue Så kommer ingen brud tänk


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  mina frågor efter att lekt runt med compliance/defiance + investment valle skrev om Benson! 1 1,897 2013-05-10,11:16
Senaste inlägg:: Benson!
  Vilken öppnare fungerar bäst för er på krogen? el bueno 25 11,781 2013-02-25,22:39
Senaste inlägg:: Borttagen1

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}