LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjej vill ha kuk men har pojkvän
2013-03-04,01:11,
Inlägg: #1
Tjej vill ha kuk men har pojkvän
Jag skrev till en brud vi har haft lite sex konvo om vad jag ska göra med henne sen skrev jag "använd din fantasi, när du är riktigt kåt & våt, hur vill du ha det då? "

hon svarade "alltså..nää...jag kan inte skriva det till dig egentligen"

jag: men hur ska jag veta om du är bra i sängen annarrs? "

hon: haha you will never know Smile....nä men asså jag har ju pojkvän, så skulle inte få för mig det"

jag tog hennes nummer via badoo o jag vet att hon vill ha kuk o hon sagt att hon älskar hårt sex....hur ska jag göra nu efter detta? ska jag ignorera hennes pojkvän och prata vidare som om han inte ens finns? typ skriva "detta är ju en förbjudenfrukt så jag o du måste göra nåt åt detta" dvs. dra mer sexuellt på det.

vad säger ni?
2013-03-04,02:38,
Inlägg: #2
Tjej vill ha kuk men har pojkvän
Du väljer själv vad du vill göra. Det är en etisk fråga. Antingen respekterar du att hon har pojkvän - eller så skiter du i det. Det finns inget rätt eller fel.

Personligen hade jag skitit i det. Igga honom och kommer han på tal typ:
"Kom över till mig ikv å häng"
"Kan inte. Ska va me min pojkvän"
"Skit i han Wink"

Visa ingen respekt för pojkvännen. Pissa på honom (snacka inte skit om han. För då fokuserar du på honom och det är dåligt. Men nedvärdera honom om möjligt likt exeplet). Har funkat för mig so far.
2013-03-04,04:43,
Inlägg: #3
Tjej vill ha kuk men har pojkvän
Mössan Skrev:Du väljer själv vad du vill göra. Det är en etisk fråga. Antingen respekterar du att hon har pojkvän - eller så skiter du i det. Det finns inget rätt eller fel.

Personligen hade jag skitit i det. Igga honom och kommer han på tal typ:
"Kom över till mig ikv å häng"
"Kan inte. Ska va me min pojkvän"
"Skit i han Wink"

Visa ingen respekt för pojkvännen. Pissa på honom (snacka inte skit om han. För då fokuserar du på honom och det är dåligt. Men nedvärdera honom om möjligt likt exeplet). Har funkat för mig so far.

Njae nu har jag inte så stor erfarenhet utav just frågan i sig men att göra tvärtom borde väl också funka rätt bra? Prata om hans positiva sidor, "ååh han verkar vara en riktigt prince charming" osv just så att hon ska börja leta efter fel hos pojken & förstora upp dessa i tanken? Sedan köra på att det är "förbjudet" & att du antingen har varit eller är i en liknande situation. O sedan subkommunicera att du är inte typen som snackar eller dömer henne för att hon knullar dig vid sidan av.


Sedan just till hennes fråga där så hade jag inte "förklarat" mig sådär utan snarare svara "Nej det är nog bäst så, vem vet vad du tar dig till annars snuskfia Wink"
find it, fuck it, forget it.
2013-03-04,08:37,
Inlägg: #4
Tjej vill ha kuk men har pojkvän
Snacka aldrig skit om pojkvänner, endast bra saker och sedan överdriv. "Han verkar grym, har ni funderat på barn tillsammans?"
2013-03-04,08:41,
Inlägg: #5
Tjej vill ha kuk men har pojkvän
Håller med el bueno å tobiask i detta; överdriv pojkvännen så hon i sin egen skalle gör honom till åtlöje. När hon drar slutsaterna själv ("han kanske inte e perfekt ändåp", "han kanske inte är felfri trots allt") så fåru mer krut i smällen än om du sj försöker trycka in det i henne som "skit i han", "han e sämst" osv.

Detta lärde jag mig ifrån en weird snubbe vid namn Blair Warren som typ sa "People don't believe sometimes what they are told, but they NEVER doubt their own conclusions", så få henne att dra slutsaterna du vill att hon ska göra, så har du henne där du vill ha na! ^^,
2013-03-04,11:07,
Inlägg: #6
Tjej vill ha kuk men har pojkvän
TobiasK Skrev:Njae nu har jag inte så stor erfarenhet utav just frågan i sig men att göra tvärtom borde väl också funka rätt bra? Prata om hans positiva sidor, "ååh han verkar vara en riktigt prince charming" osv just så att hon ska börja leta efter fel hos pojken & förstora upp dessa i tanken? Sedan köra på att det är "förbjudet" & att du antingen har varit eller är i en liknande situation. O sedan subkommunicera att du är inte typen som snackar eller dömer henne för att hon knullar dig vid sidan av.


Sedan just till hennes fråga där så hade jag inte "förklarat" mig sådär utan snarare svara "Nej det är nog bäst så, vem vet vad du tar dig till annars snuskfia Wink"

Personligen föredrar jag att inte snacka om hennes pojkvän alls. Eftersom jag tycker att man lägger fokus på fel sak. Busa, snacka skit, snacka snusk och ha kul tycker jag fokus ska ligga på. Speciellt med en tjej i ett förhållande som saknar buset, spontaniteten, det nya, spännande. Jag har faktiskt inte varit med om att hennes pojkvän brukar komma på tal. Kan tänka mig att jag inte skulle säga nånting om hon pratar om sin kille. Bara igga och typ tänka på annat, försvinna i min egen värld. Så att pojkvänsnacket inte ger henne någon uppmärksamhet. Förhoppningsvis skulle hon då vilja ha tillbaka min uppmärksamhet och fråga mig saker eller snacka om nåt annat.

Hittills har mitt sätt funkat så jag har inte tänkt på det så. Men din post låter ganska vettig så det ska definitivt testas. And I'll update you when I've tried it Smile
2013-03-04,11:25,
Inlägg: #7
Tjej vill ha kuk men har pojkvän
Allvarligt talat, vad har du för människosyn egentligen? "pissa på honom"? Vad har den pojkvännen gjort dig?
Life is a game.
2013-03-04,12:02,
Inlägg: #8
Tjej vill ha kuk men har pojkvän
Bubblan Skrev:Allvarligt talat, vad har du för människosyn egentligen? "pissa på honom"? Vad har den pojkvännen gjort dig?

Han står i vägen. Det är vad han har MADDAFAKKIN' gjort!
2013-03-04,15:56,
Inlägg: #9
Tjej vill ha kuk men har pojkvän
el bueno Skrev:Snacka aldrig skit om pojkvänner, endast bra saker och sedan överdriv. "Han verkar grym, har ni funderat på barn tillsammans?"

+11111111111111111111111111111

ALLTID, jag pratar alltid positivt om pojkvännen och negativt om mig själv - MEN grejen är den att det är positivt och negativt ur en samhällssynpunkt, men inte attraktionsmässigt. Vad menar jag? Exempelvis: "Din pojkvän verkar så lojal och snäll, lovar han blir den perfekta mannen, han kommer aldrig lämna dig" - Något positivt enligt samhällets värderingar, men negativt ur en mer omedveten attraktionsvinkel, samtidigt som jag om mig själv kan säga: "Jag är dålig för dig, jag är OND, min DNA typ kräver sexuell variation så jag kan aldrig hålla fingrarna i styr Sad" - Riktigt dåligt ur samhällets ögon, men rent reproduktionsmässigt betyder detta att jag troligtvis har väldigt många val vilket måste betyda att jag är good stuff att reproducera med.

It works.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-03-05,19:45,
Inlägg: #10
Tjej vill ha kuk men har pojkvän
Hon: Haha jag är alltid i xxx (staden jag bor i)
Jag: bra ju då kan du komma förbi när du har tråk
Hon: Nä, trvis bättre här i det gröna Smile
Jag: tss....jag är skönare än det gröna
Hon: Säker på det?
Jag: Hade du känt mig hade du skippat den frågan
Hon: Kanske, kanske inte. Du har ju fortfarande inte övertygat mig Smile


Försöker hon att få in mig i hennes frame här när hon säger "du har ju fortf inte övertygat mig Smile" ?
2013-03-05,20:07,
Inlägg: #11
Tjej vill ha kuk men har pojkvän
selected Skrev:Hon: Haha jag är alltid i xxx (staden jag bor i)
Jag: bra ju då kan du komma förbi när du har tråk
Hon: Nä, trvis bättre här i det gröna Smile
Jag: tss....jag är skönare än det gröna
Hon: Säker på det?
Jag: Hade du känt mig hade du skippat den frågan
Hon: Kanske, kanske inte. Du har ju fortfarande inte övertygat mig Smile


Försöker hon att få in mig i hennes frame här när hon säger "du har ju fortf inte övertygat mig Smile" ?

Kort svar: Ja
2013-03-05,20:57,
Inlägg: #12
Tjej vill ha kuk men har pojkvän
selected Skrev:Hon: Haha jag är alltid i xxx (staden jag bor i)
Jag: bra ju då kan du komma förbi när du har tråk
Hon: Nä, trvis bättre här i det gröna Smile
Jag: tss....jag är skönare än det gröna <----- Här kvalificerade du dig själv för henne
Hon: Säker på det?
Jag: Hade du känt mig hade du skippat den frågan
Hon: Kanske, kanske inte. Du har ju fortfarande inte övertygat mig Smile

Försöker hon att få in mig i hennes frame här när hon säger "du har ju fortf inte övertygat mig Smile" ?


FÖR Kort meddelande--- aaaa
FÖR Kort meddelande--- aaaa
You dont like it? Go fuck yourself.
2013-03-05,21:10,
Inlägg: #13
Tjej vill ha kuk men har pojkvän
Anonymous Skrev:FÖR Kort meddelande--- aaaa
FÖR Kort meddelande--- aaaa

kan man verkligen micro-analysera sådana saker att jag kvalificerade mig? Men om hon pushar ska jag väl då pulla antar jag? Eller ska man oxså pusha tillbaka om hon börjar med pusha?

Om jag svarar på hennes fråga sådär då "jag har ingenting och övertyga snarare är det du som ska övertyga mig om du är nåt för mig"

hur hade då blivit?
2013-03-05,21:35,
Inlägg: #14
Tjej vill ha kuk men har pojkvän
selected Skrev:kan man verkligen micro-analysera sådana saker att jag kvalificerade mig? Men om hon pushar ska jag väl då pulla antar jag? Eller ska man oxså pusha tillbaka om hon börjar med pusha?

Om jag svarar på hennes fråga sådär då "jag har ingenting och övertyga snarare är det du som ska övertyga mig om du är nåt för mig"

hur hade då blivit?

Helt plötsligt kvalificerar du dig för henne ÄNNU mer och det blir bara awkward!
2013-03-05,21:44,
Inlägg: #15
Tjej vill ha kuk men har pojkvän
trollface Skrev:Helt plötsligt kvalificerar du dig för henne ÄNNU mer och det blir bara awkward!

Förstår inte varför jag kvalificerar mig här, får man inte vara rakt på sak heller?
2013-03-05,21:47,
Inlägg: #16
Tjej vill ha kuk men har pojkvän
selected Skrev:Hon: Haha jag är alltid i xxx (staden jag bor i)
Jag: bra ju då kan du komma förbi när du har tråk
Hon: Nä, trvis bättre här i det gröna Smile
Jag: tss....jag är skönare än det gröna
Hon: Säker på det?
Jag: Hade du känt mig hade du skippat den frågan
Hon: Kanske, kanske inte. Du har ju fortfarande inte övertygat mig Smile


Försöker hon att få in mig i hennes frame här när hon säger "du har ju fortf inte övertygat mig Smile" ?

haha nu i all efterklokhet vilket e lätt såklart så kunde du ju ha svarat typ "jag ÄR det gröna" vilket e komiskt eftersom det inte e sant men oxå arrogant men cockyfunny så det blir lixom glimten i ögat å du håller kvar stark prize-frame.

när jag bodde i sthlm hos en snubbe en vecka så hörde jag hur han bruka svara till tjejer påstår att han läst thegame el om han kör det på dem, då svarar han "jag ÄR the game" vilket e komiskt å arrogant men med glimten i ögat vilket gör att det fungerar! ^^,
2013-03-05,22:00,
Inlägg: #17
Tjej vill ha kuk men har pojkvän
selected Skrev:Förstår inte varför jag kvalificerar mig här, får man inte vara rakt på sak heller?

Alltså du kan inte skriva så till en tjej "du ska visa dig värdig mig" sådär hela det sättet är fail och du framgår bara som dryg och otrevlig. Jag skrev så innan och hade ingen bra respons på det och märkte att jag bara lät som en dryg bondläpp som inte fått ligga på 25 år...


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ringa tjej man inte snackat med på ett tag ChuckNorris 4 1,999 2018-02-13,11:19
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Sämsta anledningen en tjej har flakeat på dig resorb 4 1,514 2017-10-31,01:41
Senaste inlägg:: joak
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,700 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  "Vill du följa med hem" om "hem" är otillgängligt Godot 2 1,466 2016-04-17,21:00
Senaste inlägg:: Sartre
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,021 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,353 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay
  Återuppta kontakt med tjej man inte pratat med på ett tag ChuckNorris 2 2,071 2015-10-16,00:04
Senaste inlägg:: Bruno
  För den som vill ha hela Simple Pickup - Projekt go, gratis Evilvalle 1 1,948 2015-07-13,14:30
Senaste inlägg:: Parafras
  Känna sexuellt för en tjej men sen helt off... selected 6 3,041 2014-07-14,15:35
Senaste inlägg:: selected
  Tillbaka på marken efter att ha fallit. Vill upp igen en gång för alla!! _Amigo_ 13 8,722 2014-07-06,04:02
Senaste inlägg:: _Amigo_

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}