LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Rolig konvo
2013-03-07,05:43,
Inlägg: #1
Rolig konvo
Varit och härjat på den där pannkaksidan en del på sistonde, var tvungen att länka den här tyckte den var lite kul.

Var sjukt off, kör aldrig såhär annars. Undviker att snacka med brudar när jag är på dåligt humör, ingen lust att vara social då. Men men funkade rätt fint endå.






Ah okej, hoppas du får jobb snart :)

Okej, XXXXX, fint namn! Ja, på något sätt har du väl lyckats I guess ;D


Fuckzoned Skrev:
--------------------------------
som svetsare

mm visst är det, hoppas vet jag inte, det ska bli så bara

nä jag försöker göra ett gott intryck här bara ;)

Bra, mitt är XXXXXXXX, heter XXXXX.

Emma Skrev:
--------------------------------
Vad vill du arbeta med då?

Det är alltid bra att ha drömmar, vi får hoppas att du får din källare med en läderstol och ett förråd av whiskey i framtiden!

Är du alltid lika trevlig? ;D Jag vet inte varför jag ger dig mitt nummer...men något är det, här är det iaf 073-XXX XX XX. Ditt?


Fuckzoned Skrev:
--------------------------------
Söker arbete för fullt, hobbygymmar, umgås med mina vänner, super mig totalt redlös och går på krogen ibland.

Hänger oftast med vänner på fritiden, spelar några dataspel ihop eller liknande, pokerkväll händer.

Framtiden vill jag ut o resa så mkt jag kan, innan jag bosätter mig i någon sunkig villa, skaffar några barn och sitter i en läderstol och dricker whiskey tills jag dör. (På riktigt ska ha en läderstol i en källare med massvis av whiskey, en livsdröm)

Som person är jag rätt chill, vill bara ha kul medans jag kan, tänker inte så mkt utan kör på.

Så nu har jag berättat mer om mig själv än jag gjort för någon annan på denna sidan så hit med nummer eller gå och dö, välj själv!

Pussipuss.


Emma Skrev:
--------------------------------
Men du får faktiskt berätta något om dig med hörredu :) Emma heter jag :)


Fuckzoned Skrev:
--------------------------------
Okej låter bra. Namn och nummer så slänger jag iväg ett sms i dagarna.


Emma Skrev:
--------------------------------
Jo, nu vet jag inte riktigt om du vill att jag ska svara eller inte...men eftersom du tog dig tiden att svara tillbaka samt var vänlig nog att önska mig en trevlig stund i ja papperskorgen med en liten smiley i slutet så tolkar jag det som att du vill ha ett svar och då ska du få det du vill ha med. Hur jag är som person? Ja, jag är glad och försöker alltid se positivt på saker och ting, gör alltid mitt bästa om jag ger mig på något...varför ska man göra något halvdant? Jag kan vara ganska "galen" av mig ("missförstå mig rätt") men även väldigt lugn. Jag är ganska busig av mig, envis och nyfiken. Envis kanske på ett jobbigt sätt...och nyfiken på ett bra sätt. ;D Kärleksfull som fan och älskar att kramas och allt sånt där! Ja, jag är nog en massa mer...men gillar hellre att visa min personlighet än att skriva ned den ;D


Fuckzoned Skrev:
--------------------------------
jag skrev ju till dig, alltså är jag intresserad, annars skriver jag inte

Okej, ha det så trevligt i papperskorgen! ;)

Emma Skrev:
--------------------------------
vet du att jag faktiskt anade att du skulle svara på det där sättet, kul ;D men det var ju faktiskt inte det jag skrev...jag hade hoppats på något ömsesidigt intresse för att kanske lära känna varandra. men då får du väl önska mig en trevlig vistelse i papperskorgen istället då :)


Fuckzoned Skrev:
--------------------------------
så det är alltså min uppgift att ta fram din personlighet? Nej tack isåfall åker du i papperskorgen direkt!


Emma Skrev:
--------------------------------
du får väl ta reda på det ;)


Fuckzoned Skrev:
--------------------------------
yes, beror på hur du är som person dock

Emma Skrev:
--------------------------------
På dig? :)


Fuckzoned Skrev:
--------------------------------
hej, du kan få en chans
2013-03-07,10:05,
Inlägg: #2
Rolig konvo
Hahaha, så klockrent Big Grin
2013-03-07,14:08,
Inlägg: #3
Rolig konvo
haha så enkelt!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-03-07,14:47,
Inlägg: #4
Rolig konvo
Haha, väldigt bra såndära "frame control" hörru, riktigt kul läsning
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-03-07,14:52,
Inlägg: #5
Rolig konvo
extreme none-needyness baby
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-03-07,18:05,
Inlägg: #6
Rolig konvo
Inte ofta att detta fungerar på de flesta brudarna om man skulle skriva nåt liknande i den här stilen "annars hamnar du i papperskorgen", " eller gå och dö, välj själv!".
De flesta hade garanterat svarat "hejdå!"

Men kul att det fungerade på henne Smile
2013-03-07,20:28,
Inlägg: #7
Rolig konvo
selected Skrev:Inte ofta att detta fungerar på de flesta brudarna om man skulle skriva nåt liknande i den här stilen "annars hamnar du i papperskorgen", " eller gå och dö, välj själv!".
De flesta hade garanterat svarat "hejdå!"

Men kul att det fungerade på henne Smile

Yeah och om du bryr dig om huruvida hon svarar hejdå eller inte får du garanterat många fler sådana svar vad du än skriver. Man kan säga att det funkade så bra för att han inte brydde sig, in fact stötte han undan henne litegrann om än inte på ett oförskämt/tryhard sätt, vilket är extremt attraktivt.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-03-07,22:36,
Inlägg: #8
Rolig konvo
Vettorazzi Skrev:Yeah och om du bryr dig om huruvida hon svarar hejdå eller inte får du garanterat många fler sådana svar vad du än skriver. Man kan säga att det funkade så bra för att han inte brydde sig, in fact stötte han undan henne litegrann om än inte på ett oförskämt/tryhard sätt, vilket är extremt attraktivt.

Var sa jag att jag att jag bryr mig vad hon svarar? Jag sa bara hur läget var. Det är snarare de gångarna man inte bryr sig då de känner av och inte bryr sig heller därför skriver de "hejdå" eller värsta fall skriver "gör du så du", förutsatt om man ser bra ut så kan allt annat underlätta ens success.

Jag har kört den här stilen take it or leave it och det har bara lett till att de har stuckit. dvs. det leder inte till något success då pratar jag bara om internetgame, vet inte hur läget är IRL.
2013-03-07,23:11,
Inlägg: #9
Rolig konvo
selected Skrev:Var sa jag att jag att jag bryr mig vad hon svarar? Jag sa bara hur läget var. Det är snarare de gångarna man inte bryr sig då de känner av och inte bryr sig heller därför skriver de "hejdå" eller värsta fall skriver "gör du så du", förutsatt om man ser bra ut så kan allt annat underlätta ens success.

Jag har kört den här stilen take it or leave it och det har bara lett till att de har stuckit. dvs. det leder inte till något success då pratar jag bara om internetgame, vet inte hur läget är IRL.

För det första, känn inte att du behöver reagera defensivt nu för jag dissar dig absolut inte. Men i och med att du tog något som inte handlade om vad hon svarar och erbjuder din analys av vad hon antagligen hade svarat/huruvida det här ofta "funkar" eller ej så avslöjar du att det är något du bryr dig om, även om du inte säger det rakt ut. Och tro mig, om jag kan märka att det är så viktigt för dig kan tjejerna du raggar på på nätet märka det också. Det är därför du fått dåliga resultat när du sagt ungefär samma saker, inte p.g.a vad du säger utan p.g.a vad det du sagt avslöjar om dig som person; att du bryr dig mer än vad som är logiskt om hennes åsikt. Men whatever, du får ta till dig det jag säger om du vill.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-03-07,23:46,
Inlägg: #10
Rolig konvo
Vettorazzi Skrev:För det första, känn inte att du behöver reagera defensivt nu för jag dissar dig absolut inte. Men i och med att du tog något som inte handlade om vad hon svarar och erbjuder din analys av vad hon antagligen hade svarat/huruvida det här ofta "funkar" eller ej så avslöjar du att det är något du bryr dig om, även om du inte säger det rakt ut. Och tro mig, om jag kan märka att det är så viktigt för dig kan tjejerna du raggar på på nätet märka det också. Det är därför du fått dåliga resultat när du sagt ungefär samma saker, inte p.g.a vad du säger utan p.g.a vad det du sagt avslöjar om dig som person; att du bryr dig mer än vad som är logiskt om hennes åsikt. Men whatever, du får ta till dig det jag säger om du vill.

öh vet du ens vad du pratar om nu? Läs vad jag skrev! Ingenstans sa jag att jag bryr mig om hennes åsikt då jag skitit att skriva mer när hon sagt "hejdå". Jag la bara fram hur det kan vara från tjej till tjej då TS i detta fall hade tur.
2013-03-08,00:06,
Inlägg: #11
Rolig konvo
selected Skrev:öh vet du ens vad du pratar om nu? Läs vad jag skrev! Ingenstans sa jag att jag bryr mig om hennes åsikt då jag skitit att skriva mer när hon sagt "hejdå". Jag la bara fram hur det kan vara från tjej till tjej då TS i detta fall hade tur.

Haha nä okej, whatever
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-03-21,20:18,
Inlägg: #12
Rolig konvo
Länkar en till för lite skryt haha. Blev numberclosad för första gången på sidan så värt o länkera. Ska vara kall med denna mest som ett litet "projekt" och se om hon verkligen går till avslut, ringer mig i fyllan eller liknande.

Dock tvivlar jag faktist lite på det men man vet aldrig.








Haha fint, då kanske jag kan ta ditt nummer och höra av mig när maskinen behöver smörjas? ;)


Fuckzoned Skrev:
--------------------------------
kommer bli hederlig smörjning dagligen för att inte maskinen skall gå sönder :)


Jessica Skrev:
--------------------------------
Och vad skulle maskinen få för smörj för det? ;)



Fuckzoned Skrev:
--------------------------------
du får bli min lilla avrunkar maskin :P

Jessica Skrev:
--------------------------------

Då uppgraderar jag mig till busguden ;D

Fuckzoned Skrev:
--------------------------------
då är jag busmästaren ;)


Jessica Skrev:
--------------------------------

Om jag är busungen vad är du då? ;)

Fuckzoned Skrev:
--------------------------------
hej påre busunge
2013-03-21,20:25,
Inlägg: #13
Rolig konvo
hahah va i helvete. Nice!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-03-21,20:34,
Inlägg: #14
Rolig konvo
russel Skrev:hahah va i helvete. Nice!

blev ungefär lika chockad haha
2013-03-21,21:46,
Inlägg: #15
Rolig konvo
HAHAHA, fy fan vad nice! sånt har hänt mig någon gång ibland bara!
2013-03-22,05:07,
Inlägg: #16
Rolig konvo
Ahajahaha, sköning sista
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-05-14,10:10,
Inlägg: #17
Rolig konvo
Mitt onlinegame är så jävla grandmaster haha


Flicka Skrev:
--------------------------------
076XXXXXXX ;)


Fuckzoned Skrev:
--------------------------------
langa nummer då


Flicka Skrev:
--------------------------------
Nu, Elite hotell på stora torget i Linköping.. =) haha


Fuckzoned Skrev:
--------------------------------
visst, när o var


Flicka Skrev:
--------------------------------

haha jag är i Linkan på jobb, booty call? ;)

Fuckzoned Skrev:
--------------------------------
jävla stockolmare som besöker min profil ni bor för långt bort schas






----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

u vill ha mitt nummer? 073XXXXXXX :)


Fuckzoned Skrev:
--------------------------------
byt nummer då


Flicka Skrev:
--------------------------------
Lätt!


Fuckzoned Skrev:
--------------------------------
en annan gång då ;)


Flicka Skrev:
--------------------------------
Du det hade varit nice, men är typ sjuk!


Fuckzoned Skrev:
--------------------------------
snarare bra att tycka om sig själv ;) http://www.platensbar.com/

kom dit om du vill bli omhändertagen ;P


Flicka Skrev:
--------------------------------
Haha bra med självförtroende. Vad är platens? :)


Fuckzoned Skrev:
--------------------------------
äre så ;p finare i verkligenhete, kom ti platens ikväll om du vill ;P


Flicka Skrev:
--------------------------------
Du är väldigt fin på bilden :)
2013-05-14,10:57,
Inlägg: #18
Rolig konvo
Hahahahaha så jävla nice!
2013-05-14,23:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-14,23:39 av {2} confused....)
Inlägg: #19
Rolig konvo
Bra jobbat, hoppas det leder till kuk i fittan ! =) Men samtidigt praktexempel på utseéndes betydelse som det är snack om så ofta, märks väldigt väl att du är snygg och långt över medel i utseénde i tjejernas ögon och får mycket gratis. Dom ger väldigt mycket IOIs för väldigt lite, i ena tillfället öppnar t.o.m bruden dig med att kommentera ditt utseénde.

Konversationerna iprincip startar med att dom är så pass intresserade att det för dom flesta tar ett gäng mail att bygga upp intresset först.

edit :

Flicka Skrev:
--------------------------------

haha jag är i Linkan på jobb, booty call? Wink

Fuckzoned Skrev:
--------------------------------
jävla stockolmare som besöker min profil ni bor för långt bort schas

Här t.ex, detta händer inte om man inte är grymt snygg. En vanlig standard öppnare och bruden börjar eskalera sexuellt direkt.
2013-05-14,23:41,
Inlägg: #20
Rolig konvo
confused... Skrev:Bra jobbat, hoppas det leder till kuk i fittan ! =) Men samtidigt praktexempel på utseéndes betydelse som det är snack om så ofta, märks väldigt väl att du är snygg och långt över medel i utseénde i tjejernas ögon och får mycket gratis. Dom ger väldigt mycket IOIs för väldigt lite, i ena tillfället öppnar t.o.m bruden dig med att kommentera ditt utseénde.

Konversationerna iprincip startar med att dom är så pass intresserade att det för dom flesta tar ett gäng mail att bygga upp intresset först.

edit :

Flicka Skrev:
--------------------------------

haha jag är i Linkan på jobb, booty call? Wink

Fuckzoned Skrev:
--------------------------------
jävla stockolmare som besöker min profil ni bor för långt bort schas

Här t.ex, detta händer inte om man inte är grymt snygg. En vanlig standard öppnare och bruden börjar eskalera sexuellt direkt.

Hah, rekommenderar att du läser TobiasKs chat-loggar, baws som fan (no hard feelings tobbe, men brad pitt ÄR snyggare Wink )
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Bc konvo, hur tycker ni det låter? Zaxii 5 3,287 2015-03-02,09:00
Senaste inlägg:: Rednales
  Från adda på FB till fika dagen efter, liten konvo Hängtyr 3 2,499 2013-12-31,00:25
Senaste inlägg:: confused...
  Badoo Konvo Flumrider 5 3,699 2013-09-03,12:09
Senaste inlägg:: confused...
  Internet konvo Dynamo 7 2,801 2013-05-16,15:22
Senaste inlägg:: Dynamo

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}